Rangaistus

raiskaajalle?

Siis jouduin raiskatuksi jokin aikaa sitten. Asia on ollut minulle todella vaikea käsitellä, saatikka päästä yli. Olen pelännyt ihan saatanasti pelkästään kaupassa käyntiä, katsomasta ihmisiä silmiin, jokaista kolahdusta kotonani. Nukutuksi saan pillereiden avulla. Eli olen ollut aikalailla hermoraunio. Rauhoittavilla olen elänyt pari vkoa ja saikkua reilu kuukausi.. Jotenkin tästä olo on alkanut kohentumaan, kiitos tukijoukkojen, läheisille, kenelle olen voinut avautua ja ketkä ovat viettäneet öitä tukenani, jotta selviän seuraavaan päivään.

Poliisikin on tietoinen asiasta ja juttua tutkitaan. Muutaman kerran olen poliisilaitoksella käynyt ja saanut aika vähättelevän kuvan tapahtuneesta.. Jos sitä nyt edes on tapahtunut.. Olen miettinyt, millä tavalla se, että kyseinen "setä" saisi rangaistuksensa, auttaisi minua. Auttaisiko se, että hän saa sakkoja tai ehkä ehdollista, minua pääsemään asian yli ja olisiko se todellakin sen arvoista, että joudun kohtaamaan hänet vielä oikeussalissa. Siis jos tämä edes oikeussaliin edes vie. Tänään laitoksella käydessäni, ei olo ollut kovin toiveikas. Päinvastoin. Vaikka tuomiot Suomessa seksuaalirikollisille ei ole kummoiset, toivoisin virallisen tahon ottavan minut vakavissaan ja kuuntelevan, mitä tämä mies on minussa teollaan saanut aikaan. Mutta elättelenkö turhia? Kiinnostaako se edes ketään?

Toipumiseni on edennyt sen verran, että olen alkanut tuntea vihaa (itseni lisäksi) myös tätä miestä kohtaan. Ja minua pelottaa, kuinka suureksi tämä viha kasvaa. Ja se, että mitä teen, kun se paisuu niin suureksi, että en enää kykene pitämään sitä sisällä.

Lähipiirissäni on ihmisiä, kenellä on tapana jakaa "oman käden oikeutta". Ja heillä on kavereita ja heidän kavereita, kellä on myös tapana toteuttaa tällaista toimintaa. Huomaan harkitsevani peseväni käteni pois tästä jutusta ja olla kuulematta mitä sen jälkeen tapahtuu. Tiedän, että nämä miehet, eivät pelkää vasikoimista, ja heistä tuskin vasikoidaan, mutta omalle moraalille tämä on nyt todella ristiriitainen kysymys. Tiedän, että oman käden oikeuden toteuttaminen on väärin, mutta toisaalta haluaisin sen miehen, kuka minulle näin teki, tietäisi mitä on elää häpeän ja itseinhon kanssa, pelätä kotoa lähtemistä, pelätä, että joku kutsumaton on ovella ja tietäisi, mitä on herätä kesken yön täydestä kauhusta hikoilevana ja tärisevänä (nämä näin aluksi).

Jos joku tämän lukeva, joka tiedät omasta kokemuksestasi, mitä tarkoitan, mikä sinulle riittäisi? tai sinulle, kenen vaimolle/tyttöystävälle/siskolle/muulle läheiselle ystävälle olisi näin tehty, mikä sinusta olisi riittävä rangaistus?

En nyt todellakaan kaipaa mtn moraalisaarnoja, että oman käden oikeus on väärin, minä tiedän sen jo. Enkä välttämättä ole tekemässä mtn, mutta haluaisin tietää muiden ajatuksia asiasta. Olisiko teidän navetan takana vielä tilaa?

1

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Raiskaushan on sellainen rikos, missä harvoin on todistajia. Siksi raiskatun pitäisi osata toimia teon jälkeen oikein, etteivät indiisiot eli todisteet katoaisi.
      Jos raiskattu on sössinyt todisteet, niin eipähän poliisikaan niitä enää mistään pysty taikomaan, siksi poliisikaan ei raiskatun näkövinkkelistä tunnu oikein jutusta kiinnostuvan.
      Poliisi ei kuitenkaan voi raiskatulle tutkinnan ollessa kesken, totuutta kertoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe