Apua! Tahtoisin ostaa lisää niitä kahdeksankymmentäluvun muovisia erivärisiä lelu"palikoita". Semmoisen kukan/atomin mallisia joita pystyi sivuttain yhdistelemään ja niillä rakentamaan.
En vain tiedä lelun nimeä että sitä osaisin jostain hakea. Piväkodeissa niitä on kuulemma vielä vaikkei niitä missään myydäkään enää...
mikä on sen muovisen
palikkasaran nimi!
2
862
Vastaukset
- kokosiksi...
En tiedä oikeata nimeä, mutta olen kuullut niitä sanottavan atomeiksi ja kokoset nimellä.
ei niitä mistään enää uutena löydä. kyselin vuos sitten kaikki kuopion leluliikkeet ja neuvolastakin kysyin tietäisivätkö mistä saa...
jos niit haluat niin kierrä kirppareita laita osto ilmotuksia ja huuto.net... nää on mun vinkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275