Hei!
Olen kovasti vauvakuumeinen ja nyt menossa ilmeisesti kp 34/35
Olen pohtinut sitä, kun viime kuukautiset alkoivat 17.1. ja 12 päivää näiden kuukautisten alkamisen jälkeen alkoi tiputteluvuoto, joka kesti 3päivää. Mietin,että mistä tuo mahtaisi johtua, onko kellään muulla kokemusta ko. asiasta?
Liekö syynä se, että söin 20.1. - 22.1. e-pillereitä... tämä siksi, että halusin käyttää ehkäisyä, koska en halunnut haluta lasta jota oikeasti todella hirveän paljon haluan! Sekava selitys, mutta toivon mukaan joku jotain selvää saa ja osaisi edes hieman auttaa...
Enkä tiedä liittyykö tämäkään asiaan, mutta viime raskaus päättyi keskenmenoon 13.12.08 rv.8
Raskaustestin tein viimeksi viime torstaina (tyhmä testailuinto alkaa menkkojen ajankohdan lähestyessä..) ja oli ihan selvä nega.
Olen kovasti vauvakuumeinen ja nyt menossa ilmeisesti kp 34/35
Olen pohtinut sitä, kun viime kuukautiset alkoivat 17.1. ja 12 päivää näiden kuukautisten alkamisen jälkeen alkoi tiputteluvuoto, joka kesti 3päivää. Mietin,että mistä tuo mahtaisi johtua, onko kellään muulla kokemusta ko. asiasta?
Liekö syynä se, että söin 20.1. - 22.1. e-pillereitä... tämä siksi, että halusin käyttää ehkäisyä, koska en halunnut haluta lasta jota oikeasti todella hirveän paljon haluan! Sekava selitys, mutta toivon mukaan joku jotain selvää saa ja osaisi edes hieman auttaa...
Enkä tiedä liittyykö tämäkään asiaan, mutta viime raskaus päättyi keskenmenoon 13.12.08 rv.8
Raskaustestin tein viimeksi viime torstaina (tyhmä testailuinto alkaa menkkojen ajankohdan lähestyessä..) ja oli ihan selvä nega.
Vastaukset 3
Vanhimmat
kannattaisikohan ensin ihan vain rauhottua ja tasaantua?
"Liekö syynä se, että söin 20.1. - 22.1. e-pillereitä..."
Jep! Pillerit on sekoittanut sun kierron, jos tahdot raskaaksi, älä napsi niitä miten sattuu. Hormoonitoimintas menee ihan sekasin. Muutenkin pillereitten jälkeen kannataa odotella muutoma kuukausi,että kierto normalisoituu.Näin pystyt laskemaan millon sulla on ovulaatio ym.
Hengitä syvään, ja ota aikalisä.
T:Yks vauva kuumeilija
syödä muutamaa päivää pillereitä, ei ne ehkäise raskautta noin. Olet sotkenut pelleilylläsi hormonikiertosi, tottakai tulee välivuotoja. Nyt odottelet, että hormonitasapainosi palautuu ja sitten mietit sitä raskautumista! Älä leiki vakavalla asialla, terveydelläsi.