Tämän

allekirjoitan

Yleensä se menee niin että talletat, sitten voitat jonkun aikaa että saat tuplattua rollin, kun siihen lisää bonuksen. Bonarin jälkeen voittaminen loppuu kuin seinään ja ohivedot tulevat vahvasti kuvioon. Hiljalleen valut tasoissa alaspäin kun kassa ei riitä enää normitasolle. Lähdet pöydästä kuin pöydästä sen 10-15 kertaa tyhjin käsin ja siirryt jälleen alaspäin. Lopulta rolli on liian pieni, että voi pelata parasta peliään jossain säälitasoilla. Sitten valmistaudut viimeiseen iskuun kassan pohjahiluilla ja menet poikki. Melko pian tästä saat viestin, jossa sinua kaivataan ja saat jonkun hikisen $10 yhteen tai kahteen sittariin. Näillä rahoilla on turha kuvitella paluuta, koska suuren varianssin jälkeen menet kuitenkin poikki. Tämän rahan tarkoitus on vain saada sinut uudelleen pelaamaan. Sitten sinulta jo odotetaan uutta talletusta. Lisää ilmaisrahaa ei ole tulossa. Jos talletat, sama toistuu koko ajan. Ainoita voittajia ovat saitin omat botit.

Tämä loistava pätkä poimittu aiemmasta ketjusta.

Mites tämä pitää paikkansa lähes kaikkien kohdalla? Mitä voittavat pelaajat tekevät toisin? Miten he välttävät ohivedot? Kuudes aisti, jolla vaistotaan riverilla tuleva kortti?

Vituttaa, kun olen koukussa pokeriin. Muuten lopettaisin heti. Ahdistaa, kun toi tekstin kaava todellakin toistaa itseään, olkoon sit bonarit mukana tai ei. Todella loistava kuvaus lyhyessä paketissa.

8

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PelleK

      Parempi, että lopetat samantien, jos tunnistat tekstistä itsesi. Pitää paikkansa ainoastaan katkerien häviävien pelaajien kohdalla, jotka koittavat etsiä syytä tyhmyydelleen keksimällä salaliittoteorioita. Näitä idiootteja esiintyy varsin paljon Suomi24-foorumilla.

      "Mites tämä pitää paikkansa lähes kaikkien kohdalla?"

      90% pelaajista on häviäviä pelaajia, joten se selittänee syyn.

      Tämänkin kirjoituksen tuotti botti.

      • näkispä

        Niin, että näkispä sunkin joskus voittavan...


    • ilmaisen 10€

      sitte vaan cash gamea pelaileen! vähä aikaa runkkasin 8 ja 12 euron välillä sitte mulle annetaan KK lyön all in ku en slow pelaile isoja pareja saan minun kannalta parhaan mahdollisen maksun KJ jes saan vihdoinki tuplattua, mutta kuinkas ollakkaan kun se on vaan se bonusraha niin eiköhän ladbrokes tarjoile kunnon flopin A Q 10 kaveri sai floppisuoran ja kuittaa 22e kiitos ja näkemiin!

      bonusrahat häviät aina niitä ei saa edes tuplattua 90% 8% pre flop all inilla! jee jee

      • Ilmainen kymppi

        Kahdesti olen saanut Partylle ilmaisen kympin. Ekalla kerralla nousin sillä parissa päivässä noin 150$, kun sain jatkuvasti hyviä lähtökäsiä, vedot osu, floppi osu.. Sitten loppui. Mikään ei osunut, huonot kortit yms. ja saldo lopulta nollaan.

        Toisella kerralla aivan sama kuvio, tosin nyt pääsin jo yli 200$.

        Ilmeisesti en sitten osaa enää pelata, kun kassa tyhjeni? Pelaan aina tiukkaa PF peliä ja flopin mukaan sitten säädän miten parhaaksi näen, eli en roiskinut maniacina tuurilla tuota nousua.

        Pointti oli kuitenkin se, että aivan selvästi minun annettiin voittaa aluksi ja sitten yrittivät ärsyttää, että tallettaisin ja tulisin pöytiin näyttämään kuka käskee. En tule.


      • The Rat
        Ilmainen kymppi kirjoitti:

        Kahdesti olen saanut Partylle ilmaisen kympin. Ekalla kerralla nousin sillä parissa päivässä noin 150$, kun sain jatkuvasti hyviä lähtökäsiä, vedot osu, floppi osu.. Sitten loppui. Mikään ei osunut, huonot kortit yms. ja saldo lopulta nollaan.

        Toisella kerralla aivan sama kuvio, tosin nyt pääsin jo yli 200$.

        Ilmeisesti en sitten osaa enää pelata, kun kassa tyhjeni? Pelaan aina tiukkaa PF peliä ja flopin mukaan sitten säädän miten parhaaksi näen, eli en roiskinut maniacina tuurilla tuota nousua.

        Pointti oli kuitenkin se, että aivan selvästi minun annettiin voittaa aluksi ja sitten yrittivät ärsyttää, että tallettaisin ja tulisin pöytiin näyttämään kuka käskee. En tule.

        Ihan varovainen arvaus, pelaat liian isoa.

        Yritän yksinkertaistaa. Jos pelaisit siten, että sinulla on aina kaikki rahat pöydässä, pelaat ultratiukkana vain AA-kädet, jolloin menet all-in pf ja joku maksaa (aika erikoinen tilanne). Lisähuomiona tähän vielä, ettei tässä pokeriversiossa kerätä blindeja...

        Olet siis noin 80% todennäköisyydellä tuplaamassa rahasi. Joka kerta kun sinulla on AA.
        10 => 20, 80%
        10 => 40, 64%
        10 => 80, 51%
        10 => 160, 40%
        ...

        Tuo nyt on _vähän_ kärjistetty esimerkki, mutta ymmärtänet ongelman? Toivottavasti...


      • edellinen
        The Rat kirjoitti:

        Ihan varovainen arvaus, pelaat liian isoa.

        Yritän yksinkertaistaa. Jos pelaisit siten, että sinulla on aina kaikki rahat pöydässä, pelaat ultratiukkana vain AA-kädet, jolloin menet all-in pf ja joku maksaa (aika erikoinen tilanne). Lisähuomiona tähän vielä, ettei tässä pokeriversiossa kerätä blindeja...

        Olet siis noin 80% todennäköisyydellä tuplaamassa rahasi. Joka kerta kun sinulla on AA.
        10 => 20, 80%
        10 => 40, 64%
        10 => 80, 51%
        10 => 160, 40%
        ...

        Tuo nyt on _vähän_ kärjistetty esimerkki, mutta ymmärtänet ongelman? Toivottavasti...

        Aivan samalla tasolla pelasin alusta loppuun, eli kympin sisäänostojen käteispöydissä. Jotenkin vaan huvitti jo pelatessani, kun aluksi osui KAIKKI pari päivää ja sen jälkeen ei MIKÄÄN. Kassa kuihtui toki huomattavan hitaasti buy in kerrallaan ja aivan samalla perustiukalla strategialla, eli PF-% pyöri kahdenkympin paikkeilla ja normit 4xbb korotukset flopin jälkeen, mutta kun ei niin ei.


      • edellinen
        edellinen kirjoitti:

        Aivan samalla tasolla pelasin alusta loppuun, eli kympin sisäänostojen käteispöydissä. Jotenkin vaan huvitti jo pelatessani, kun aluksi osui KAIKKI pari päivää ja sen jälkeen ei MIKÄÄN. Kassa kuihtui toki huomattavan hitaasti buy in kerrallaan ja aivan samalla perustiukalla strategialla, eli PF-% pyöri kahdenkympin paikkeilla ja normit 4xbb korotukset flopin jälkeen, mutta kun ei niin ei.

        siis 4xbb ennen floppia (ja flopin jälkeen puolesta potista pottiin).


      • Partyt ohi
        Ilmainen kymppi kirjoitti:

        Kahdesti olen saanut Partylle ilmaisen kympin. Ekalla kerralla nousin sillä parissa päivässä noin 150$, kun sain jatkuvasti hyviä lähtökäsiä, vedot osu, floppi osu.. Sitten loppui. Mikään ei osunut, huonot kortit yms. ja saldo lopulta nollaan.

        Toisella kerralla aivan sama kuvio, tosin nyt pääsin jo yli 200$.

        Ilmeisesti en sitten osaa enää pelata, kun kassa tyhjeni? Pelaan aina tiukkaa PF peliä ja flopin mukaan sitten säädän miten parhaaksi näen, eli en roiskinut maniacina tuurilla tuota nousua.

        Pointti oli kuitenkin se, että aivan selvästi minun annettiin voittaa aluksi ja sitten yrittivät ärsyttää, että tallettaisin ja tulisin pöytiin näyttämään kuka käskee. En tule.

        Juhuu! Party Poker jatkaa tutulla kusetusmeiningillään. Tämä oli nyt kolmas ilmaiskymppi, jonka heiltä sain. Kaava oli jälleen kerran tuttuakin tutumpi. Ensin voitin kaiken ja koko ajan. Nousin kympillä parhaimmillaan 170$ pienissä omaha ja teksupöydissä. Myös MTT-turnauksista tuli muutama kymppi. Aikaa tähän nousuun kului 3 päivää.

        Sitten alkoi tuttu alamäki, vaikka pelityylini noudatti yhä sitä samaa vanhaa tiukkaa ja aggressiivista. Voin varmuudella sanoa, että Party Poker on rigged.

        Kolmas kerta peräkkäin samalla kaavalla ei ole sattumaa, vaan minun annettiin voittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2176
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      159
      1751
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      147
      1644
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1234
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe