Osmos kansan

baarin

kaikenkansan avajaisissa ei sitte paljo lehtiväkee näkyny tais vipit olla sittekii tärkeempii

15

6397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutispostiin

      Ja anna kuva itsestäsi! Pyydä julkaisemaan Sunnuntain lehdessä, Ja kuvateksti alle: Olin avajaisissa, Ja en nähnyt yhtään toimittajaa, Joka olisi kuvannut minua....

    • hämisjannerttr

      Hyvää ruokaa,juomaa,seuraa ja hyvä oli Black Devils
      Ganes musa toimii aina. Nyt kaikki kipin kapin
      tsekkaa makeeta uutta mestaa.
      Kiitos Petelle, Jaskalle,Villelle, ja Tuomakselle.
      Kivat talkoot ja upeat avajaiset !
      janne hämäläinen rock to the river sählä ja poromoottori

      • Töissä pelkkiä

        Juntteja. Musakin oli perseestä samoin meininki kunnon juntti paikka ja juntti porukkaa!


      • ootkos
        Töissä pelkkiä kirjoitti:

        Juntteja. Musakin oli perseestä samoin meininki kunnon juntti paikka ja juntti porukkaa!

        kade?


      • Älähän
        Töissä pelkkiä kirjoitti:

        Juntteja. Musakin oli perseestä samoin meininki kunnon juntti paikka ja juntti porukkaa!

        Älähän nyt poju haukkumaan ala. hieno juttu, että jätkät laittoivat tuollaisen paikan pystyyn ja musiikki on OIKEAA musiikkia, eikä mitään konepaskaa savuefekteineen. Tulehan tänään tai huomenna sinäkin katsastamaan paikka. Maksan kylla iltasi, sillä olenhan töissä paperitehtaassa.


      • Tarjoo jollekkin
        Älähän kirjoitti:

        Älähän nyt poju haukkumaan ala. hieno juttu, että jätkät laittoivat tuollaisen paikan pystyyn ja musiikki on OIKEAA musiikkia, eikä mitään konepaskaa savuefekteineen. Tulehan tänään tai huomenna sinäkin katsastamaan paikka. Maksan kylla iltasi, sillä olenhan töissä paperitehtaassa.

        Muulle ikimuistoinen ilta kera "paperimiehen"!

        Toiset on paperista mut toiset syö sitä ja pyyhkii perseensä siihen joten juo ihan keskenäs siellä junttilassa...minä pidän hauskaa jossain muualla!


      • yyyyyyh
        Tarjoo jollekkin kirjoitti:

        Muulle ikimuistoinen ilta kera "paperimiehen"!

        Toiset on paperista mut toiset syö sitä ja pyyhkii perseensä siihen joten juo ihan keskenäs siellä junttilassa...minä pidän hauskaa jossain muualla!

        Osu ja uppos:) Hääähhäää..


      • janne hämäläinen
        Töissä pelkkiä kirjoitti:

        Juntteja. Musakin oli perseestä samoin meininki kunnon juntti paikka ja juntti porukkaa!

        Miusta on oikeesti sika makeeta olla juntti.
        Olenhan maalta ja maalla on mukavaa.t janne


      • s.t. lehikoinen
        janne hämäläinen kirjoitti:

        Miusta on oikeesti sika makeeta olla juntti.
        Olenhan maalta ja maalla on mukavaa.t janne

        maalla on mukavaa.jätkät uskaltaa yrittää,ja se on oikein.tänää oon menossa kattoo baarii,kattoo mitä ovat saaneet aikaisiksi.uskon et sama linja jatkuu baarissa.jätkät on veivanneet tätä suomenmaata tosissaa,periaatteella minä en luovuta.mainetta on tullu,ansaittu.vanhoi juippei mut jaksaavat:)väntää.


      • Töissä pelkkiä kirjoitti:

        Juntteja. Musakin oli perseestä samoin meininki kunnon juntti paikka ja juntti porukkaa!

        sun ei ole pakko mennä sinne baarin meidän junttien sekaan. Missä olisi sitten vähemmn "junttia", kun en oikee nyt hoksaa tätä juntti juttua, ei mun mielestä kyl ollu junttia nähnytkään, ja mä kuiteskin olen nähnyt vähän muitakin ja muuallakin baareja....Tsempiä vaa kundit, hienoo oli ja vielä jaksoitte hyvin vaikka jo varmaan on loman tarvetta..Kiitos joka tyypille ja tietty ikiihq jaskalle, nam..


    • tikkuvene

      Jos osmos cosmos on junttien baari nii lukeudun juntteihin.20.02 olin tappiin asti ja meno senku nousi aamuunkohden.Sairas krapula lauantaina, heräsin vasta klo.17.00. Mut oli sen arvosta.Tsemii OSMOS COSMOS

      • uusiojuntti..

        haluais tietää,mikä safkan taso siel"junttilas"on?onko kellään mitään asiallisia mielipiteitä,vai haukutaanko vaan peri imatralaiseen tapaan kaikkea kateuspäissään.onnea uudelle baarille!


      • on safkat
        uusiojuntti.. kirjoitti:

        haluais tietää,mikä safkan taso siel"junttilas"on?onko kellään mitään asiallisia mielipiteitä,vai haukutaanko vaan peri imatralaiseen tapaan kaikkea kateuspäissään.onnea uudelle baarille!

        ei voi valittaa; annokset isoja ja edukkaita. Muutama krt on tullut käytyä.


      • tyytyväinen ja kylläinen
        uusiojuntti.. kirjoitti:

        haluais tietää,mikä safkan taso siel"junttilas"on?onko kellään mitään asiallisia mielipiteitä,vai haukutaanko vaan peri imatralaiseen tapaan kaikkea kateuspäissään.onnea uudelle baarille!

        Joo pitihän ne testata jo avajaisviikonloppuna ja voin sanoa, että ainakin chilipekoni hampurilainen olikin niin hyvää, että piti jo seuraavana päivänä hakea toinen! Ja oli tarpeeksi kookas, ettei ihan jaksanut syödä kerralla pieneen nälkään tälläinen tytöntylleröinen. Suosittelen! ..ja lautasetkin on hauskat ;-DD


      • 246
        tyytyväinen ja kylläinen kirjoitti:

        Joo pitihän ne testata jo avajaisviikonloppuna ja voin sanoa, että ainakin chilipekoni hampurilainen olikin niin hyvää, että piti jo seuraavana päivänä hakea toinen! Ja oli tarpeeksi kookas, ettei ihan jaksanut syödä kerralla pieneen nälkään tälläinen tytöntylleröinen. Suosittelen! ..ja lautasetkin on hauskat ;-DD

        uusiojuntti taitaa lähtä testaamaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe