Heipsis.. Tarviisin vähän apua asiantuntevalta henkilöltä näyttely- ja haukkukoe asioissa...
Elikkäs... Kun vien hirvikoirani hirvenhaukkukokeisiin, niin miten pitää todistaa koiran arvosana HYVÄ näyttelyissä? Koirani on saanut 2 hyvää, mutta minulla on todisteena niistä vain kehässä saadut laput. Rekisterikirjassahan on kohta näyttelyille, eli olisiko minun pitänyt pyytää siihen joltakin kuittaus? Minulle on jäänyt sellainen käsitys että haukkukokeisiin pitää olla väh. arvosana HYVÄ. Ja kun menen koirani kanssa ekaa kertaa 1 päivän haukkukokeisiin(siis sellaisiin mihin hyväksytään myös ensikertalaiset ilman AVO tulosta), niin onko siitä saatu ykkönen hyväksyttävä ns. AVO1:nä, mikä pitää olla ennen voittajaluokan kokeita?
Kysymykset saattaa kuulostaa aika hölmöiltä, mutta minulle olisi vastaukset tärkeitä:)
Näyttelyt7haukkukokeet
4
302
Vastaukset
- vigri
Oletko käynyt kyselemässä Suomen harmaahirvikoirajärjestön foorumissa. Sieltä nyt luulisi löytyvän enemmän asioista tietoa.
http://www.shhj.info/- avuton--
Kiitoksia vinkistä!
- kokeissa käynyt..
avuton-- kirjoitti:
Kiitoksia vinkistä!
Eli kun kokeeseen menet ilmoitat koiran ja tuomarit ( maaston?) ja maksat joko tilille tai sitten paikan päälle aamulla tasarahalla kuten monet tekee. Kokeisiin koiran paperit vaan mukaan..
Kukaan ei siis kysele yleensä nuista näyttely tuloksista, tarkistavat todennäköisesti sitten kennelliittossa jos lähetät sinne valionarvo anomuksen..
Ennen kokeisiin menoa etsi "vihreä kirja" itsellesi ja lue säännöt niin tiedät mitä koiralta odotetaan .. - avuton--
kokeissa käynyt.. kirjoitti:
Eli kun kokeeseen menet ilmoitat koiran ja tuomarit ( maaston?) ja maksat joko tilille tai sitten paikan päälle aamulla tasarahalla kuten monet tekee. Kokeisiin koiran paperit vaan mukaan..
Kukaan ei siis kysele yleensä nuista näyttely tuloksista, tarkistavat todennäköisesti sitten kennelliittossa jos lähetät sinne valionarvo anomuksen..
Ennen kokeisiin menoa etsi "vihreä kirja" itsellesi ja lue säännöt niin tiedät mitä koiralta odotetaan ..Juu, kiitoksia. Olen tuomarikortin käynyt, niin tiedän mitäkoiralta odotetaan, mutta oman koiran kanssa en kisoissa vielä ole päässyt käymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673