Soneran laajakaista

kuntoon

Mikä hitto on soneran laajakaistassa, kun moneen kertaan päivässä pätkii...Eikö sitä hel...ti saada toimimaan kunnolla...10min päällä 10min pois...
Lahti

12

2043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonera-asiantuntija

Pystytkö tarkentamaan, että mikä liittymätyyppi sinulla on käytössäsi ?

Asian selvittämisen kannalta olisi hyvä jos pystyt kertomaan hieman tarkemmin käyttämistäsi laitteista ja toimenpiteistä, joita olet jo tehnyt pätkimisongelman alettua.

T: Lauri Soneran asiakaspalvelusta

• paljon huijannut

Sonera tekee loppuaan ja sieltä henkilökunta vaihtuu toiselle yrittäjälle. Asiakkaitten laskut vain nousee, kun Soneralla on perse auki!

• tehdä mitään

Sen kummempaa kun selata nettiä...käyt missä nettisivulla hyvänsä niin saattaa jumiutua siihen ja netti poikki...Mitään sen kummempia laitteita ei tarvitse käyttää kun pätkii, liittymästä en muuta tiedä kun sen, että modeemi on, ja 8 meganen pitäisi olla, mut eipä tuo taida sitä täysin olla...En ole muuten ainut joka on kironnut soneran toimivuutta..Että silleen.

• tehdä mitään kirjoitti:

Sen kummempaa kun selata nettiä...käyt missä nettisivulla hyvänsä niin saattaa jumiutua siihen ja netti poikki...Mitään sen kummempia laitteita ei tarvitse käyttää kun pätkii, liittymästä en muuta tiedä kun sen, että modeemi on, ja 8 meganen pitäisi olla, mut eipä tuo taida sitä täysin olla...En ole muuten ainut joka on kironnut soneran toimivuutta..Että silleen.

töissä, enkä muutenkaan sieltä mitään ilmaiseksi saa, mutta liittymä on kyllä pelannut moitteetta jo mitä lie 10 vuotta. Ei pätki eikä muutenkaan bugaa, tämä täällä Varsinais-Suomen alueella.

• mihin niin kiire
        ThreeMice kirjoitti:

töissä, enkä muutenkaan sieltä mitään ilmaiseksi saa, mutta liittymä on kyllä pelannut moitteetta jo mitä lie 10 vuotta. Ei pätki eikä muutenkaan bugaa, tämä täällä Varsinais-Suomen alueella.

Sonera nosti aluksi hitaasti meg. ja sitten taasen ja hinnat karkasi myös käsistä. Nyt on mulla hirmunen lasku. Olen mennyt vielä eläkkeellä puh.kännykän pakettisysteemiin, joten irtisanominenkin maksaa.

Siellä tarjotaan esim. min.puh ja joku naurettava summa kuukaudessa, joka ei pidä min.määränä paikkaansa, kun maksu saapuu.

Voi perkele miten juonta on!!!

Samoin on myös lehtimyyjien kanssa, he antavat aluksi esim. 1 v. etutarjouksen tilaukselle ja se onkin kannattava juttu, mutta laittakaa tarkoin ylös sen loppumispäivä ja silloin hyvissä ajoin jo pitää lehti itse sanoa irti netillä, muutoin se nousee hintana tuplaten ja tätä ei MONI TIEDÄ eikä jaksa KUUNNELLA myyjän puhetta loppuun asti.

Se loppumispäivä pitää laittaa vaikka kalenteriin ylös tai muuten näkyvälle paikalle.Näin saatte lukea lehteä esim. edullisesti vuoden ajan.

• Ma...t...t...i Mei...kä.......

Juu sama ongelma. Netti pätkäsee joka toinen minuutti, eli tällä 8 megan netillä ei tee yhtään mitään. Saa ladattua ehkä yhden sivun ja sitten taas pät...käsee. Ollut tää liittymä kesästä asti ja koko ajan melki sama ongelma. Joskus pätkäsee pari kertaa päivässä ja joskus pari kertaa MINUUTISSA! Modeemina tuollainen soneralta saatu TeleWell.. Ei ole ainakaan koneesta kiinni, kun kaks konetta kiinni tuossa modeemissa ja kummassakin toimii yhtä HYVIN.

Saankohan tätäkään viestiä lähetettyä, kun tuo netti on ollut poikki koko ajan, kun olen tätä viestiä kirjoittanut.

• peiliin...
        mihin niin kiire kirjoitti:

Sonera nosti aluksi hitaasti meg. ja sitten taasen ja hinnat karkasi myös käsistä. Nyt on mulla hirmunen lasku. Olen mennyt vielä eläkkeellä puh.kännykän pakettisysteemiin, joten irtisanominenkin maksaa.

Siellä tarjotaan esim. min.puh ja joku naurettava summa kuukaudessa, joka ei pidä min.määränä paikkaansa, kun maksu saapuu.

Voi perkele miten juonta on!!!

Samoin on myös lehtimyyjien kanssa, he antavat aluksi esim. 1 v. etutarjouksen tilaukselle ja se onkin kannattava juttu, mutta laittakaa tarkoin ylös sen loppumispäivä ja silloin hyvissä ajoin jo pitää lehti itse sanoa irti netillä, muutoin se nousee hintana tuplaten ja tätä ei MONI TIEDÄ eikä jaksa KUUNNELLA myyjän puhetta loppuun asti.

Se loppumispäivä pitää laittaa vaikka kalenteriin ylös tai muuten näkyvälle paikalle.Näin saatte lukea lehteä esim. edullisesti vuoden ajan.

Jos ei jaksa kuunnella puhelinmyyjän sanomisia loppuun, on ihan turha valittaa että "minua on huijattu".. Tyhmää... Itse kun puhelimitse jotain tilaan, pyydän kertaamaan asiat, mitä on sovittu.

• meg nsotettiin ja hintaa myös
        peiliin... kirjoitti:

Jos ei jaksa kuunnella puhelinmyyjän sanomisia loppuun, on ihan turha valittaa että "minua on huijattu".. Tyhmää... Itse kun puhelimitse jotain tilaan, pyydän kertaamaan asiat, mitä on sovittu.

Alunperin tein meg. kaikkein alhaisella nopeudella sopimuksen megalla ja sillä pätjäsin, mutta sitten alkoi sataa Soneralta kirjeitä, että sitä pitää nostaa ja hinta on vain ja noi ja noin edullinen asia.

Sunnuntaisonerapuhelut sanottiin 1 euro, vaikka 100 puh sunnuntaina ystäville. Tarkkailin tätä toisella kännykällä, että kuukaudessa on 4 sunnuntaita, niin 4 euroa on silloin laskukin.

Mutta sitten tulikin päälasku itse arkipuhelimesta ja se oli mammuttilasku, soneraliikkeessä kävin vielä tarkkailemassa, niin sanottiin "teillä on runsaasti vielä käyttämätöntä puheaikaa".

Paskanlieskat.

Joskus se nousi sovitun yli niin sitten tehtiin edullinen "minun Sonerani" etu ja se vasta pettikin. Hyvä, että oon vielä hengissä.

• ..............................
        Ma...t...t...i Mei...kä....... kirjoitti:

Juu sama ongelma. Netti pätkäsee joka toinen minuutti, eli tällä 8 megan netillä ei tee yhtään mitään. Saa ladattua ehkä yhden sivun ja sitten taas pät...käsee. Ollut tää liittymä kesästä asti ja koko ajan melki sama ongelma. Joskus pätkäsee pari kertaa päivässä ja joskus pari kertaa MINUUTISSA! Modeemina tuollainen soneralta saatu TeleWell.. Ei ole ainakaan koneesta kiinni, kun kaks konetta kiinni tuossa modeemissa ja kummassakin toimii yhtä HYVIN.

Saankohan tätäkään viestiä lähetettyä, kun tuo netti on ollut poikki koko ajan, kun olen tätä viestiä kirjoittanut.

Kaikki modeemit eivät oikein pelitä tuon kanssa. modeemin päivitys taikka sen surullisen kuuluisan verkkokortin ajureiden päivitys auttanee. Jos ei niin sitten ei pysty auttaa

• oli sama vika

kun Sonera vaihtoi valokuituun. Soneran ohjeet oli, että lainaa toinen modeemi tai tilaa asentaja tarkastamaan ja jos ei vikaa löydy se on 85 euroa. En kuitenkaan ole tehnyt mitään ja nyt on pätkimiset vähentyneet. Ilmeisesti on kysymyksessä modeemin "ihmeparantuminen".

• Reijo T

Minä taistelin koko viime syksyn soneran kanssa jatkuvasti pätkivästä yhteydestä. Puheluita palvelunumeroihin tuli varmaan satasen edestä jonka sonera (omien sanojensa mukaan hyvän tahdon eleenä) kyllä korvasi kahtena vapaakuukautena. Missään vaiheessa ei myönnetty että siellä olisi ollut mitään vikaa. Sitten yhteydet alkoivat toimimaan yhdessä yössä, modeemiin ei oltu tehty niihin aikoihin mitään asetuksien muutoksia.

Pitänee tuokin laittaa modeemin ihmeparantumisen tiliin kun sonerassa ei koskaan ole mitään vikaa. Ainakaan sitä ei koskaan minulle myönnetty.

• turkusessa

Hei!

Oma laajakaistani pätki aivan vimmatusti mutta päivittämällä verkkokortin ajurit liittymä toimii nyt loistavasti. Itselläni nvidia nforce network ethernet ja kaipasi vain päivitystä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      43
      5724
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      44
      5253
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3678
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3633
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3106
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3083
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2844
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56