Uskomatonta tämän auton kanssa (GS 1.6 vm05). Nyt laukesi sisäpuhallin. Huollossa tutkivat ja oli liittimet japiuhat sulaneet.
Olisi edes palanut koko paska, niin olisi viimein päässyt siitä eroon.
Puhallin pysähtyi
5
1764
Vastaukset
- selvä provo
naurettava pelle
- ei paljon naurata
Puolavikaa, käynnistysvaikeuksia, lohkolämmittimen vastus rikki, ilmastoinnin kompura hajosi, etusivuikkunan nostin hajonnut ja nyt sisäpuhallin. Mitähän seuraavaksi?
Aika paljon 4v. autolle, jolla takana vain 55tkm. - huonoa tuuria?
ei paljon naurata kirjoitti:
Puolavikaa, käynnistysvaikeuksia, lohkolämmittimen vastus rikki, ilmastoinnin kompura hajosi, etusivuikkunan nostin hajonnut ja nyt sisäpuhallin. Mitähän seuraavaksi?
Aika paljon 4v. autolle, jolla takana vain 55tkm.Ei ole totta,jopas sinua on lykästänyt kunnolla. Kuinka tuo kaikki on osunut juuri sinun autoon?Tosin tuo lohkolämmittimen rikko ei ole auton vika. Ihmettelen vain noita vikoja,useamman renaultin kokemuksella minullekkaan ei ole vielä osunut noista vioista yksikään.Ei sinun ainakaan kannata tuolla tuurilla harrastaa mitään veikkauksen pelejä.
- valmistuslaatua
huonoa tuuria? kirjoitti:
Ei ole totta,jopas sinua on lykästänyt kunnolla. Kuinka tuo kaikki on osunut juuri sinun autoon?Tosin tuo lohkolämmittimen rikko ei ole auton vika. Ihmettelen vain noita vikoja,useamman renaultin kokemuksella minullekkaan ei ole vielä osunut noista vioista yksikään.Ei sinun ainakaan kannata tuolla tuurilla harrastaa mitään veikkauksen pelejä.
Auton tila- ja muunneltavuusominaisuudet tekevät siitä juuri meille sopivan, vaikka kalliiksi se tulee, kun jatkuvasti pitää olla korjaamassa.
Perheen toinen erimerkkinen ranskalainen auto on tuplapituisen elämänsä aikana ollut paljon edukkaampi ja varmempi kulkuväline kuin tämä GS. Harmittaa. - mja
ei paljon naurata kirjoitti:
Puolavikaa, käynnistysvaikeuksia, lohkolämmittimen vastus rikki, ilmastoinnin kompura hajosi, etusivuikkunan nostin hajonnut ja nyt sisäpuhallin. Mitähän seuraavaksi?
Aika paljon 4v. autolle, jolla takana vain 55tkm.Renaultin lohkolämppärit ja sisäpistokkeet on asennettu Suomessa, ihan normaaleista tarvikkeista. Ainakin mun Sceniciin laittoivat uutena Bilian varusteluosastolla Defan vimpaimet.
Yksi tapa millä lohkolämppärin voi ainakin saada kärähtämään, on pitää sitä ahkerasti koko ajan päällä. Tai ainakin pitkään. Meidän naapuriyhtiössä oli tolpat sellaiset että niihin tuli koko ajan virta ja eikös vaan aika monilla ollut kärry tolpassa koko talven. Siinähän käryttelivät.
Harvinaisempi, mutta varmempi tapa lohkon käräyttämiseen on jos nesteet on pahasti vajaalla. Olin kerran Meyerin vastustehtaalla Porvoossa ja ne kertoivat että lohkolämppärin vastus on turvallisuussyistä mitoitettu niin että jos vastuskierukka jää kuiville, niin vastuslanka kuumenee niin että se menee poikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471