jumalauta mikä torakka

asdfgasdfgsd

6$ sittari, minä chipleaderinä ja pari muuta jäljellä.

QJ taskussa minireissaan 400aan, torakka maksaa BB;nä

floppi TQJ, sököttelen vaihteeksi koska yleensä aina lyönyt oli mitä oli. torakka sököttää.

turn 5, lyön 400. Torakka maksaa, torakalle jää jäljelle 520.

river 5, lyön 400, torakka all in maksu.

Torakalla A5.




muutaman käden päästä mulla JTs, bb:nä. Torakka napilta minireissaa 400aan. maksan.

floppi T4A. Torakka lyö 400. Maksan.

turn J. Torakka lyö 400. Tuuttaan allin. Torakka maksa.

River 4. Torakalla A8. Rattaani ruseni.


Muutama käsi eteenpäin alkaa jo vituttaa. AK, tuuttaan allin. Torakka maksaa. Torakalla 55, ei paranna mutten minäkään.


Sama vitun natsi kahdesti altavastaaja ja kerran coinflippi ja aina voittaa.


Työnnän loput hilut 55:lla ja toinen paviaani maksaa A9s ja ottaa tietysti riverillä ässäparin.



Jumalauta olisin miljonääri jos olisi näiden torakoiden tuuri.

14

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdfsdfsaghh

      .... että häviän putkeen kaikki em. preflop allinit ja selkeät johtotilanteet turnilla on ... 0,009

      olo kuin Aku Ankalla.

      • fowiejfowjfowef

        että voitat nuo kaikki jaot on ~15%. Ei kauheen iso sekään


      • asfdasdfsdfasf
        fowiejfowjfowef kirjoitti:

        että voitat nuo kaikki jaot on ~15%. Ei kauheen iso sekään

        mutta 15% on sentään 15 kertainen verrattuna 1%iin.

        Todnäk että häviän kaikki jaot torakkaa vastaan on ~2%. Ts. että voitan edes yhden on siis 98%. Jokainen niistä olisi lähettänyt torakan kotiin. Katson siis oikeudekseni vittuuntua juhlavasti kun ei kenkä osunut.

        Sitten loppuun tuo mainitseni sittari missä kaikki menee kuin valssi ... paitsi että vähän turhaan, joku 6$ hemmetin double or nothing juttu missä 10stä puolet voittaa kaikki 10$. (Mistä lähtien se on 10$ jos 6$ tuplataan, partypoker matematiikkaa!?!) Lähetin neljä jamppaa kotiin, sitten mulla oli jo melkein puolet napeista ja odottelin bubblea kippaamalla about kaiken.


    • The Rat

      Katsotaanpa kättä vähän läpi, olisiko siinä tullut virhe jossakin?

      > QJ taskussa minireissaan 400aan

      Minireissu on aina vähän arveluttava, mutta ehkä tässä tilanteessa...

      > floppi TQJ, sököttelen vaihteeksi

      Jeps. Slouvaaminen tuollaiseen vetopöytään on todella järkevän kuuloista. :)

      > turn 5, lyön 400.

      Aika pieni lyönti. Mitä tuolla selviää vastustajan kädestä?

      > river 5, lyön 400

      Katso yllä.

      > torakka all in maksu.

      Oletan, että maksoi all-inin. Olisiko siinä vaiheessa pitänyt herätä? Kaveri on myötäillyt koko jaon ja pistää sitten sattumalta kaikki keskelle? Pöydässä pari? Hmm... Mitähän sillä voisi olla...

      Jätit kyllä kertomatta mm. mahdolliset värin vedot ja tarkemmat positiot, pelaajamäärät ja readit pelaajista. Mutta näin minä tämän näen.

      > mulla JTs, bb:nä

      Mukava käsi.

      > Torakka napilta

      Torakalla paha paikka.

      > floppi T4A. Torakka lyö 400

      Torakka lyö? Jos nyt oletetaan, että teitä on vain kaksi, niin eikös tuossa olisi ollut lyönnin paikka jo etupellosta?

      > turn J. Torakka lyö 400.

      Sulla kaksi paria ja checkkaat taas? Mitä siitä slouvaamisesta on puhuttu?

      > AK, tuuttaan allin

      Hyvä, hyvä. Eikun... Ei. AK on randomikättä edellä jotain 65%, vähän riippuen siitä, ojnko suitterit vai ei. Tosin, enpä vieläkään tiedä, onko kaksinpeli vai ei.
      Joka tapauksessa, olit tappiolla 55:ttä vastaan.

      > Työnnän loput hilut 55:lla

      Tästä täytyy sanoa, että tämä on mahdollisesti ainut järkevän kuuloinen teko koko kertomuksessasi. Tosin, et kerro paljonko niitä hiluja oli jäljellä suhteessa blindeihin tai kuinka monta pelaajaa oli jäljellä. Päätellen siitä, että paviaaneja on useampia (ja jostain syystä oletan, ettet laske itseäsi heihin - vaikkakaan en ymmärrä mikset), oli vihuja vähän enemmän...

      • lollerzzz

        Täytyy kyllä sanoa, että vaikka asdfgasdfgsd pelasikin surkeasri niin ei noissa rotan kommenteissakaan kyllä ole päätä eikä häntää. :D


      • asdfasdfgdfgdsg

        > Minireissu on aina vähän arveluttava, mutta ehkä tässä tilanteessa...


        No stakit ei ollu kovin isoja enää vs blindit, teki mieli jättää vähän pätäkkää postflop peliinkin. QJ ei nyt kuitenkaan oo mikään nuts vielä.


        > Jeps. Slouvaaminen tuollaiseen vetopöytään on todella järkevän kuuloista. :)


        Joo ehkä ei mutta mua ei kuitenkaan olis saanu enää irti kädestä rautakangellakaan. Kaverilla oli suht vähän nappeja jäljellä ja päätin katsoa tuleeko ne sieltä keskelle vapaaehtoisesti. Kun ei tullut niin hivutin turnilla. Todennäköisesti voittajamme olisi maksanut jokatapauksessa vaikka olisin töräyttänyt flopilla jo, ja yrittänyt gutariaan. Heppu ei ollut mikään tiukkuuden perikuva.

        > Olisiko siinä vaiheessa pitänyt herätä?

        No mitä, mä lyön 400 ja kaveri lyö alliniin kaikki 520 pelimerkkiään. Olisiko pitänyt kipata? :D

        > seuraava käsi...
        > Torakka lyö? Jos nyt oletetaan, että teitä on vain kaksi, niin eikös tuossa olisi ollut lyönnin paikka jo etupellosta?

        Kas en lyönyt kun arvelin että torakalla on takuulla ässä taskussa. Päätin katsoa ensin, ja jos ei hirmulyöntiä niin katson myös turnin. Ennen turnia olin varma että olen jäljessä kymppiparilla, jos turni ei olisi osunut niin olisin jättänyt sillensä jos torakalta olisi tullut lisää lyöntiä. Turni osui, chkraise ansaa torakalle, 20:80 kuoppa josta pariutuminen pelasti torakan.


        Joojoo AK pf allin ei ole hienostuneinta ja parhainta peliä mutta vitutus käyrä veteli jo yläilmoissa. On se kuitenkin about coinflip 55sta vastaan, kuten 55 vs A9.

        Molemmissa turn-tilanteissa 80:20 johdossa, jotka kusi. Molemmat coinflipit kusi.

        todennäköisyys että kaikki neljä yritystä kusee putkeen

        0,50 * 0,50 * 0,20 * 0,20 = 0,01 ts. yksi sadasta.


      • asdasdasdad
        asdfasdfgdfgdsg kirjoitti:

        > Minireissu on aina vähän arveluttava, mutta ehkä tässä tilanteessa...


        No stakit ei ollu kovin isoja enää vs blindit, teki mieli jättää vähän pätäkkää postflop peliinkin. QJ ei nyt kuitenkaan oo mikään nuts vielä.


        > Jeps. Slouvaaminen tuollaiseen vetopöytään on todella järkevän kuuloista. :)


        Joo ehkä ei mutta mua ei kuitenkaan olis saanu enää irti kädestä rautakangellakaan. Kaverilla oli suht vähän nappeja jäljellä ja päätin katsoa tuleeko ne sieltä keskelle vapaaehtoisesti. Kun ei tullut niin hivutin turnilla. Todennäköisesti voittajamme olisi maksanut jokatapauksessa vaikka olisin töräyttänyt flopilla jo, ja yrittänyt gutariaan. Heppu ei ollut mikään tiukkuuden perikuva.

        > Olisiko siinä vaiheessa pitänyt herätä?

        No mitä, mä lyön 400 ja kaveri lyö alliniin kaikki 520 pelimerkkiään. Olisiko pitänyt kipata? :D

        > seuraava käsi...
        > Torakka lyö? Jos nyt oletetaan, että teitä on vain kaksi, niin eikös tuossa olisi ollut lyönnin paikka jo etupellosta?

        Kas en lyönyt kun arvelin että torakalla on takuulla ässä taskussa. Päätin katsoa ensin, ja jos ei hirmulyöntiä niin katson myös turnin. Ennen turnia olin varma että olen jäljessä kymppiparilla, jos turni ei olisi osunut niin olisin jättänyt sillensä jos torakalta olisi tullut lisää lyöntiä. Turni osui, chkraise ansaa torakalle, 20:80 kuoppa josta pariutuminen pelasti torakan.


        Joojoo AK pf allin ei ole hienostuneinta ja parhainta peliä mutta vitutus käyrä veteli jo yläilmoissa. On se kuitenkin about coinflip 55sta vastaan, kuten 55 vs A9.

        Molemmissa turn-tilanteissa 80:20 johdossa, jotka kusi. Molemmat coinflipit kusi.

        todennäköisyys että kaikki neljä yritystä kusee putkeen

        0,50 * 0,50 * 0,20 * 0,20 = 0,01 ts. yksi sadasta.

        toinen 6$ sittari, kolme jäljellä. blindit 200/400

        button kippaa.
        minä sb (stäkkiä 5300) maksan K8
        bb (stäkkiä 3300) sököttää.
        floppi 853 rainbow.
        Lyön potin. BB maksaa.
        Turn 2, potissa 2400. Lyön potin, bb allin. Herään(?) ja maksan loput hilut.
        River K.
        BB näyttää A4.


        Kertokaa nyt joku satu miten te olisitte hienosti päässeet eroon tästä kädestä pelaamalla sen jotenkin toisin? Varmasti olisitte kipanneet jos olisitte lyöneet vaikka vain puoli pottia flopissa ja turnilla ja kaveri korottaa. Selvästi olisi siinä huomannut että gutarinhan se sai.

        Pelasinpa taas tyhmästi.


      • lollerzzz
        asdasdasdad kirjoitti:

        toinen 6$ sittari, kolme jäljellä. blindit 200/400

        button kippaa.
        minä sb (stäkkiä 5300) maksan K8
        bb (stäkkiä 3300) sököttää.
        floppi 853 rainbow.
        Lyön potin. BB maksaa.
        Turn 2, potissa 2400. Lyön potin, bb allin. Herään(?) ja maksan loput hilut.
        River K.
        BB näyttää A4.


        Kertokaa nyt joku satu miten te olisitte hienosti päässeet eroon tästä kädestä pelaamalla sen jotenkin toisin? Varmasti olisitte kipanneet jos olisitte lyöneet vaikka vain puoli pottia flopissa ja turnilla ja kaveri korottaa. Selvästi olisi siinä huomannut että gutarinhan se sai.

        Pelasinpa taas tyhmästi.

        Voihan sen kai noinkin pelata. Iye olisin tunkenut kaikki preflop.


      • asdadsdagsdfgasd
        lollerzzz kirjoitti:

        Voihan sen kai noinkin pelata. Iye olisin tunkenut kaikki preflop.

        heti kun on jotain kiinni niin kaikki sisään?

        Mutta jos täällä kertoo niin tekevänsä niin sitten haukutaan aloittelijaksi.

        Niin tai näin, aina väärinpäin.




        Nyt on sitten vaihteeksi menossa sittari jossa mikään ei tunnu epäonnistuvan. Lyön nauloilla ja kaveri maksaa koko ajan. Kaveri oli flopannut setin pikkuparilla. Riverillä ässät ja kaveri kotiin. Toisella kaveirlla naulat ja minulla J. Floppiin J. Kaveri kotiin. Mitähän kosmisia badbeattejä minulle tästä nyt seuraa...


      • lollerzzz
        asdadsdagsdfgasd kirjoitti:

        heti kun on jotain kiinni niin kaikki sisään?

        Mutta jos täällä kertoo niin tekevänsä niin sitten haukutaan aloittelijaksi.

        Niin tai näin, aina väärinpäin.




        Nyt on sitten vaihteeksi menossa sittari jossa mikään ei tunnu epäonnistuvan. Lyön nauloilla ja kaveri maksaa koko ajan. Kaveri oli flopannut setin pikkuparilla. Riverillä ässät ja kaveri kotiin. Toisella kaveirlla naulat ja minulla J. Floppiin J. Kaveri kotiin. Mitähän kosmisia badbeattejä minulle tästä nyt seuraa...

        Vihulla on 8BB stäkki, joten ainut järkevä korotus on all in. Hyvät mahdollisuudet,että vihu kippaa kätensä ja saat 400 lisää. Jos vihu maksaa niin pääset flippaamaan.

        En itse tykkää limppailla tuossa, mutta kuten sanoin, voi sen varmaan noinkin pelata. No flopissa sulla on kärkipari hyvällä kikkerillä eli käytännön nutz. Vihu sai paremmat, ei voi mitään.


    • lollerzzz

      Vihulla 1300 stäkki, blindit 100/200 ja lyöt miniraisen? Joopa joo, kannattais, ehkä miettiä, olisko omassa pelissäkin jotakin kehitettävää, ennen kuin alkaa huonoa tuuriaan ihmettelemään.

    • ellen

      Kuule opettelehan pelaamaan;)

      • surkeeta

        kaikki jaot pelattu päin persettä.


    • mamamamama

      olet sairain....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1992
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      158
      1682
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe