Dog's life Koiran elämää pelissä hieman apua tarvitsisin

jake tykkää luista :P

Oon pelannu peliä lakeminiwahwah asti ja kolunnut kaikki paikat. rinteet,hotellit,vuorenhuiput,mutta miten pääsee sitten sinne bulldogcityyn?
jos vois joku vähän kertoa vinkkejä niin helpottais ihmeellisesti!

66

4965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi

Jos oot kaikki paikat käynny, niin mene junan luo, mene ylikulkusillalta toiselle puolelle ja sieltä junaan. Jos et ylitä sitä siltaa, niin menet takaisin sinne alkupaikkaan, ainakin muistaakseni.

• körppis123

miten saa sieltä alussa olevalta pellolta (tien vieressä, joka menee kanafarmille) ne varikset pois sieltä pellolta, tai miten se variksenpelätin korjataan?

• Spyro-fani
        körppis123 kirjoitti:

miten saa sieltä alussa olevalta pellolta (tien vieressä, joka menee kanafarmille) ne varikset pois sieltä pellolta, tai miten se variksenpelätin korjataan?

Sun pitää mennä puhumaan sille maanviljelijälle ja ku se lähtee kävelee pelätintä kohti, kävelet sen eessä/vieressä ja haukut samalla, että ne varikset pelästyy. Sen jälkee ukko pääsee korjaa pelättimen ja antaa sulle luun. Tää siis tehään Jakella, ei sillä toisella koiralla

• tyyppi132

jos se jona ei oo viel tullu nii käy hotellilla.

• tyyppi132
        tyyppi132 kirjoitti:

jos se jona ei oo viel tullu nii käy hotellilla.

siis juna.

• lumpsikka

tää koiranelämää peli on just hyvä kaikkien pelattavaks :D sain sen 28.3.2009!

• Jonna.

Mul on ollu jo kauan mut en pääse sitä loppunäytöstä.

• little sly kenny
        Jonna. kirjoitti:

Mul on ollu jo kauan mut en pääse sitä loppunäytöstä.

SAATANAN NOOB JONNA Mä oon läpässy sen peli kolme kertaa

• :)
        little sly kenny kirjoitti:

SAATANAN NOOB JONNA Mä oon läpässy sen peli kolme kertaa

Aika leija :)

• Jonna.

Sun pitää mennä siellä mis sä nyt oot niin kun sä tuut sinne paikkaa sil yhel junal niin sen vieres on toinen juna jonne sun pitää mennä sitä yläkautta pitkin... Sit siellä on vastassa koirarankkuri joten sulla pitää olla sitten tarpeeks luita et sä pääsisit niitten ohi siihen toiseen junaan joka menee toiseen kaupunkiin.
      Mä oon taas stopannu siihen kun on se neiti peachesin talo on siel yhes kaupunkissa niin siellä pitää pelastaa se Daisy niin mä en tiiä miten siinä pitää oikee mennä se juttu...siel tehtaal :(

• koirafani97 =)

Mooi

• Outo kohta??

Miten siinä öö ehkä toiseks viimesessä kentässä mennään se kohta missä on se toinen niistä varkaista, joka on siellä jossaki asunnon yläkerran parvekkeella.. Ja jos menee sinne nii se ampuu.. oon yrittäny huokutella sitä pois sieltä haukkumalla ja nii.. myös sillä toisella koiralla se lähtee seuraamaan siihen asti missä on ne portaat mutta sitten kääntyy aina takas ja yhtääkkiä se onki takasi siellä samassa paikassa kun aikasemmin. Tai sitten ampuu sen. Miten siis se oikein mennään??

• ottaa se toinen koira
        Outo kohta?? kirjoitti:

Miten siinä öö ehkä toiseks viimesessä kentässä mennään se kohta missä on se toinen niistä varkaista, joka on siellä jossaki asunnon yläkerran parvekkeella.. Ja jos menee sinne nii se ampuu.. oon yrittäny huokutella sitä pois sieltä haukkumalla ja nii.. myös sillä toisella koiralla se lähtee seuraamaan siihen asti missä on ne portaat mutta sitten kääntyy aina takas ja yhtääkkiä se onki takasi siellä samassa paikassa kun aikasemmin. Tai sitten ampuu sen. Miten siis se oikein mennään??

ja ajaa se haukkumalla sinne parvekkeen päätyyn. sitten juokset nopeasti takaisin portaille, nouset ylös portaita ja nappaat saaliin.

• --
        ottaa se toinen koira kirjoitti:

ja ajaa se haukkumalla sinne parvekkeen päätyyn. sitten juokset nopeasti takaisin portaille, nouset ylös portaita ja nappaat saaliin.

Mutta ei se onnistu se saaliin nappaaminen kun se jättää sen sinne portaikkoon kun se lähtee seuraamaan. Kun yrittää mennä takasin sinne portaiden yläpäähän nii tulee se video. Help?

• Vihanempas koira
        -- kirjoitti:

Mutta ei se onnistu se saaliin nappaaminen kun se jättää sen sinne portaikkoon kun se lähtee seuraamaan. Kun yrittää mennä takasin sinne portaiden yläpäähän nii tulee se video. Help?

En siis oo siinä kentässä jossa pitää käydä nappaamassa siltä se naamio. Vaan siinä missä on sen ekan ryöstäjän kaveri, jolla on se saalis. Oon siis nytten koittanu johdattaa sen ryöstäjän siihen portaitten päähän mutta se ei lähe menemään alas niitä portaita. Vaan jää niitten portaitten yläpäähän. Miten se siis mennään? Se kenttä on siis joku "keskusta" niminen.. Se ryöstäjä sanoo siinä esim. "kiltti koira" Kun sille haukkuu ja johdattaa sitä sinne portaitten päähän..

• pidä sinne portaiden
        Vihanempas koira kirjoitti:

En siis oo siinä kentässä jossa pitää käydä nappaamassa siltä se naamio. Vaan siinä missä on sen ekan ryöstäjän kaveri, jolla on se saalis. Oon siis nytten koittanu johdattaa sen ryöstäjän siihen portaitten päähän mutta se ei lähe menemään alas niitä portaita. Vaan jää niitten portaitten yläpäähän. Miten se siis mennään? Se kenttä on siis joku "keskusta" niminen.. Se ryöstäjä sanoo siinä esim. "kiltti koira" Kun sille haukkuu ja johdattaa sitä sinne portaitten päähän..

alapäähän ajaa, vaan sinne parvekkeen kaiteelle ja sen jälkeen juostaan nopeasti takaisin portaiden luokse, kiivetään portaat ylös ja napataan saalis

• "ampuu"
        pidä sinne portaiden kirjoitti:

alapäähän ajaa, vaan sinne parvekkeen kaiteelle ja sen jälkeen juostaan nopeasti takaisin portaiden luokse, kiivetään portaat ylös ja napataan saalis

En kyllä oikein tajunnu kun eihän sitä rosvoo voi ohittaa ilman, että se ampuu??

• sitä ohiteta, vaan
        "ampuu" kirjoitti:

En kyllä oikein tajunnu kun eihän sitä rosvoo voi ohittaa ilman, että se ampuu??

ahdistetaan ajamalla se sinne parvekkeen reunalle, haukkumalla sille siellä alapuolella.

• help me
        sitä ohiteta, vaan kirjoitti:

ahdistetaan ajamalla se sinne parvekkeen reunalle, haukkumalla sille siellä alapuolella.

Mullakin on ongelmia muutaman kohdan kanssa¨, joten jos joku kiltti viitsisi neuvoa? :)
        Ensinnäkin se ryöstäjäkohta. Onnistun ajamaan ryöstäjän haukkumalla parvekkeen päähän asti, mutta vaikka juoksen täysiä portaat ylös nappaamaan saalista, ryöstäjä ehtii paikalle aina ennen minua. Ja pelaan kyllä sillä nopeammalla koiralla. Mikä on siis vikana?
        Toisekseen se kissakohtaus, missä pitää veidä karkaavat kissanpennut takaisin siihen asuntoon. Onko mitään keinoa saada kissoja pysymään siellä, vai täytyykö vain olla nopea ja kärsivällinen ja raahata ne sinne uudelleen ja uudelleen?
        Sitten vielä Minniwahwan kahvila; miten ne asiakkaita häiritsevät linnut saa häädettyä? Olen kokeillut haukkua, mutta ei ole onnistunut...

Olisin todella kiitollinen jos joku vaivautuisi vastaamaan.

• häätää sen toisen koiran
        help me kirjoitti:

Mullakin on ongelmia muutaman kohdan kanssa¨, joten jos joku kiltti viitsisi neuvoa? :)
        Ensinnäkin se ryöstäjäkohta. Onnistun ajamaan ryöstäjän haukkumalla parvekkeen päähän asti, mutta vaikka juoksen täysiä portaat ylös nappaamaan saalista, ryöstäjä ehtii paikalle aina ennen minua. Ja pelaan kyllä sillä nopeammalla koiralla. Mikä on siis vikana?
        Toisekseen se kissakohtaus, missä pitää veidä karkaavat kissanpennut takaisin siihen asuntoon. Onko mitään keinoa saada kissoja pysymään siellä, vai täytyykö vain olla nopea ja kärsivällinen ja raahata ne sinne uudelleen ja uudelleen?
        Sitten vielä Minniwahwan kahvila; miten ne asiakkaita häiritsevät linnut saa häädettyä? Olen kokeillut haukkua, mutta ei ole onnistunut...

avulla. Kun ne lentävät jäälle, mene perässä. Siellä pitää vielä pari-kolme kertaa ajaa linnut pois, niin ne häipyvät kokonaan.

• Spyro-fani
        help me kirjoitti:

noi kissanpennut on? Oon pelannu nii kauan aikaa sit, etten muista enää. Mun mielestä siihen oli joku keino, mut jos kerrot maan, saatan muistaa paremmin

• Spyro-fani
        Spyro-fani kirjoitti:

noi kissanpennut on? Oon pelannu nii kauan aikaa sit, etten muista enää. Mun mielestä siihen oli joku keino, mut jos kerrot maan, saatan muistaa paremmin

Sun pitää ottaa se toinen koira (ellet jo ottanu) ja sit vaa heitellä ne kissanpennut sinne. Kyllä ne sieltä pyrkii pois, mut riittää, et saat kaikki sinne huoneesee, ni saat sen luun. Pelasin tänää pitkäst aikaa ja vähä meni mietties, missä ne pennut on :D

• VanhaPelaaja16
        Spyro-fani kirjoitti:

PUISTOSSA on ne kissat niitä on viisi. talon edustalla. talon vasemman ja oikealle puolella.talon edustan puiston porteista sisään ja talon edustan auto tiellä.
        Olen saanu tän pelin vuonna 07. nyt pelaan taas. huono muisti ja sillein mutta olen tässä missä roisto vahtii ryöstö saalistaan.

• vanhapelaaja16
        help me kirjoitti:

ROISTO VAHTII SAALISTAAN HOUKUTTELE PORTAILLE ODOTA ETTÄ HÄN KÄÄNTYY PORTAILTA TAKAISIN PÄIN JA SITTEN JUOKSE HÄNEN OHITSEEN HÄN EI HUAMAA JOS OHITAT HÄNET.

• tyyppi132
        help me kirjoitti:

no oota et se tyyppi kääntyy ja seuraa sitä ja nappaa se saalis!!!

• apuatarvitseva1
        sitä ohiteta, vaan kirjoitti:

kiitos neuvosta :)

• mo

tarkotat varmaan boomcityä sillä buldogcityllä meet sinne junalla joka on clarksville junan vieressä

• moi

moi kaikki tietääks joku että kuinka monta koiran elämää peliä on olemassa mun kaveri väittää et niit on kolme mulla on niit vaan yks ja óon ettiny kaikkialta tietoo mut en oo löytäny olis tosi kiva jos joku kertois (joku joka tietää) monta niit on.

• Spyro-fani
        moi kirjoitti:

moi kaikki tietääks joku että kuinka monta koiran elämää peliä on olemassa mun kaveri väittää et niit on kolme mulla on niit vaan yks ja óon ettiny kaikkialta tietoo mut en oo löytäny olis tosi kiva jos joku kertois (joku joka tietää) monta niit on.

vaan yks on. Pyydä kaverias näyttämään nää "jatko-osat", ni ehkä lakkaa väittämästä :D

• ^^Dog^^
        Spyro-fani kirjoitti:

vaan yks on. Pyydä kaverias näyttämään nää "jatko-osat", ni ehkä lakkaa väittämästä :D

Kun on pelastanut Daysin nii pystyykö sen jälkeen pelata siis silleen että Daysi ei ole enää vankina? Ku oon pelastanu sen aika monesti nii sen jälkeen tulee ne tekstitykset ja sit se menee taas siihe "alkuun" jossa pitää valita se tallennus!! Ku yhes paikkaa siin missä on se vauva joka on vaunuissa ja se itkee ku sen nukke on kadonnu nii ku löytää sen nuken ja heittää sen sille vauvalle nii se nainen sanoo et niittenkin koiralla oli tapana tehä noin mut se koira on kadonnut ja et se naine olis tosi tyytyväinen joa Jake ratkois sen koiran arvoituksen?? :D että tietääkö kukaan mitään tosta mitä yritin kertoo? :)

• ---
        moi kirjoitti:

niit on vaa 1

• tyyppi132
        ^^Dog^^ kirjoitti:

Kun on pelastanut Daysin nii pystyykö sen jälkeen pelata siis silleen että Daysi ei ole enää vankina? Ku oon pelastanu sen aika monesti nii sen jälkeen tulee ne tekstitykset ja sit se menee taas siihe "alkuun" jossa pitää valita se tallennus!! Ku yhes paikkaa siin missä on se vauva joka on vaunuissa ja se itkee ku sen nukke on kadonnu nii ku löytää sen nuken ja heittää sen sille vauvalle nii se nainen sanoo et niittenkin koiralla oli tapana tehä noin mut se koira on kadonnut ja et se naine olis tosi tyytyväinen joa Jake ratkois sen koiran arvoituksen?? :D että tietääkö kukaan mitään tosta mitä yritin kertoo? :)

ei sitä tartte ratkasta se on vaa hämäys.....

• Zennna

Pääset sinne vasta kun sulla on tietty määrä luita. En nyt tarkalleen muista.. mutta jotain 50 varmaan.

• apua!

hei mikä mihin sitä tarvitaan ku on se talvimaa,ni sit siel kahvilassa on sellanen takki,ja sit se ei oo sen tytön......ni mitä varten se siel on?onkse vaa huijaus?

• Minä vain

Se takki on vaan hämäystä sen oma takki löytyy sieltä Laskettelurinne-paikasta (tai joku vastaava) niin se takki löytyy sieltä, niinku varmasti jo tiesitkin : )).
        Mut mulla ois ongelma, onko Dog's life-peliä enää kaupoissa, haluisin ostaa sen..Apua?!?

• Spyro-fani

On myynnissä vielä, en tiedä, missä asut, mutta Itiksen Anttilassa olen ainakin nähnyt

• Minä vain

Okei, kiitti : ))

• tyyppi132

hei! tiedättekö tason kylän talot? sielähän on se keltainen pikku koira. olen keksinyt keinon jonka avulla voit pelata sillä niin kaun kuin haluat!!! otat vain sen luun suuhun (kun pelaat pienellä koiralla) jonka saa siltä kotiarestissa olevalta tytöltä, ja kävelet jotakin päin luu suussa niin kauan, että aika loppuu ja sitten ne numerot vain katoaa ja voit pelata niin kauan kuin haluat!!!

• Jake+Daisy

Hei vähän kiva!! Pitää kokeilla ensi kerralla kun pelaan!

• Jake+Daisy

Ne kissat pitää viedä sisään sillä toisella koiralla sinne taloon. Mä teen ainakin niin, että kun olen yhden vienyt sinne, ja haen toisen nin sitten vaan heittelen niitä takaisin sinne taloon. Kyllä se aina onnistuu. Ja minäkään en oikein tajua sitä rosvokohtaa. Olen kyllä ainakin miljoona kertaa pelannut tän pelin läpi, mutten ikinä oikein saa sitä kohtaa... Siis pitääkö mennä sen alapuolellela haukkua ja ajaa se sinne nurkkaan ja hakea se pussi?
      Vastailkaa vapaasti.

• sanisusanna

totanoin, miten sinne katolle pääsee jossa on sen pikkupojan helikopteri?

• sanisusanna

eikujoo, piti vaan vaihtaa tohon huskyyn D:

• Raksu132

sun pitää ottaa se Husky ku sillä ei luista tassut, ja kiipeet katolle

• peruspelaaja

Hei, sori tiiättekö kukaa mite pääsis siel lumimaassa minne mennää sillä vuoristohissillä, nii mite sillä isolla koiralla saa sen antennihomman, missä ne linnut on nii toimimaa?
      Vastailkaa jos tiiätte =)

• khyllä

En oo ihan 100% varma, mutta muistaakseni linnuille piti antaa sellanen linnunruoka pönttö. Se taas sijaitsee kai siinä maassa missä on siperianhusky. Mutta en tosiaan muista kun on niin paljon aikaa kun olen viimeksi pelannut.

• helpp

heei kertokaa miten siellä kanafarmilla saa sen artikkelin kasaan? entä se kettu, miten se häädetään?

• Jake :D

Meet sillä pikkukoiralle niihin kanojen koppeihin ja keräät yhden sanomalehden palasen jokasesta kopista. Ja kettu pitää vaan saada Jakella kiinni :)

Mut onko kukaan löytänyt niitä kaikkii proffan raketin osia?
      Ja entä miten sen saaliin saa siltä toiselta varkaalta?
      Jaa.. Sieltä laskettelu rinteestä miten saa sen hissi tyypin hatun?
      Vika kyssä...Miten ne linnut saa pois sieltä kahvilasta???

• jake on parhain

HEI JAKE :D
        niin tiedän noihin melkein kaikkiin selityksen :)
        ne profesorin raketti osat ovat yksi ihan siinä edessä ja ja siinä pyöreessä jutussa ja sitten on siellä talon sisällä piipussa yksi olen saanut kaikki osat kokoon siitä saa 2 luuta! :p

2
        tuoda en itekkään tiedä että miten sen saa ja MISSÄ SE ON voiko joku kertoa missä se on?

linnut saa haukut ne pois sieltä seuraat sillä toisella koiralla lintuja ne menevät jäälle ja haukut ja haukut sitten ne menevät lopulta vuoren yli pois

• jake on parhain kirjoitti:

HEI JAKE :D
        niin tiedän noihin melkein kaikkiin selityksen :)
        ne profesorin raketti osat ovat yksi ihan siinä edessä ja ja siinä pyöreessä jutussa ja sitten on siellä talon sisällä piipussa yksi olen saanut kaikki osat kokoon siitä saa 2 luuta! :p

2
        tuoda en itekkään tiedä että miten sen saa ja MISSÄ SE ON voiko joku kertoa missä se on?

linnut saa haukut ne pois sieltä seuraat sillä toisella koiralla lintuja ne menevät jäälle ja haukut ja haukut sitten ne menevät lopulta vuoren yli pois

kiitos neuvosta vaikka et niitä mulle sanonut :)

• jake on parhain

Minä olen päässyt pelin monta kertaa läpi ja pelailen sitä juurikin :D
      mutta en ikinä ole saannut sitä kiiinni sitä toista roistoa olen saanut vain sen naamiorosvon kiiinni mutta en sitä toista

• ihme peli

Toisen rosvon saa kiinni sillä vinttikoiralla. Meet sillä sen rosvon alapuolelle (sehän on siellä ylhäällä parvekkeella tms). Sitten kävelet hiljaa ja haukut koko ajan ja mies lähtee seuraamaan sinua. Johdattele tällä tekniikalla mies parvekkeen ihan päätyyn. Sen jälkeen juokse nopeasti hakemaan saalis. Tämän pystyy tekemään vaan vinttikoiralla koska Jake on liian hidas. Anteeksi huono selitys.

• apuatarvitseva1

mä ite johdatin khyl tonne rappusten ylä päähän Jakella ja sain sen saalin Jakella

• Thullu

Korjaus ihme pelin kirjotuksee: Pystyy tekee Jakel, pitää vaa oottaa et rosvo kääntyy ja lähtee sit juoksee ;)

• dogguli

eli ku tuut clarks villestä, sieltä junasta, älä mee sinne parkkikselle tai sinne, vaa mee ne rappuset ylös, ja sitte suoraa, ja alas, siel calrks-junan takan on toinen juna, mil pääset boom cityyn.

• paraspeli;)

hei tiiäkste mitä sil radioantenni jutskal pitää tehä siel vuorenhuipul ??

• KÖssi

Sinne radioantennin luo pitää viedä se linnunruoka-juttu et sit ne linnut tulee sielt alas ja se radio toimii sit taas. Sit vaa menee sen ukon luo joka istuu siel sen ns. "toimistossa" ja mikä valitti siitä ku se radio ei toiminu. Ni silt saa sit sen luun. Jos sitä tarkotit? :D Ei sil radioantennil oo mitää muuta virkaa eli sil ei tavallaa tee sit mitää :D

• voiko1

voiko tätä peliä ladata tietokoneelle ilmaiseksi? haluisin niin kovasti tän, pari vuotta sitten pelasin tätä, kunnes pleikka hajos ;(

• norppis3

Pelin saa vain playstation 2 konsolille

• Pixie Bru Bru

Tässäpä vastaukset kaikkiin kysymyksiin, meillä on tämä peli ollut jo about 6 vuotta, ja sen olen pelannut läpi lukemattomia kertoja. Tässä ohjeet askarruttaviin tehtäviin:

Tehtävä: Kerää professorin raketin osat, ja vie ne hänelle
      Paikka: Mylly, Clarksville
      Koira: Jake

Raketti hajoaa neljäksi palaseksi, joista yksi on pienellä saarella keskellä järveä, yksi kummulla, josta lähtee tie sinne paikkaan josta löytyy toisen ukon kirves, yksi on sen ladon, joka on Jaken koirankopin vieressä, vedä se heinäpaali siihen lähelle latoa, ja hyppää sen päältä ladon ikkunasta sisään, ja hae palanen takasta. Viimeinen palanen on professorin luokse johtavalla tiellä.

Palkkio: Kaksi luuta

Tehtävä: Etsi hiihtokeskuksen miehen hattu
      Paikka: Hiihtokeskus, Lake Minniwahwah
      Koira: Harmaa, seropi (?). Hyvä hyppäämään.

Miehen hattu lentää sen vuoren huipulle. Ota toinen koira, ja juokse sillä alas rinteen vasempaa reunaa. heti sen kohdan - josta löytyy lumiukon porkkananenä -, jälkeen suuntaa vasemmalla rinnettä alaspäin, ja hyppää ylös kohdassa, jossa tie huipulle alkaa, sitten vain juokset sen varovasti ylös asti kierrellen, ja menet hatun luo ja nakkaat sen alas.

Palkkio: Yksi luu

Tehtävä: Korjaa antenni
      Paikka: Vuorenhuippu/Pääkatu, Lake Minniwahwah
      Koira: Jake

Hae linnunruokatörppö Pääkadulta, menemällä ne portaat ylös paikkaan, josta pojan rakettikin haettiin. Tasanteella on linnunruokinta-automaatti, ota se suuhusi ja mene hissillä Vuorenhuipulle. Sitten mene loivaa rinnettä alas siihen suuntaan jossa ei ole sitä siltaa. Käänny oikealle, polulle joka vie ylös, ja kun olet ylhäällä, pudota törppö antennin viereen, niin linnut jättävät antennin rauhaan.

Tehtävä: Vie naamioryöstäjän rikoskumppanin ryöstösaalis
      Paikka: Keskusta, Boomcity
      Koira: Vinttikoira

Mene vinttarilla rosvon alapuolelle kadulla, ja ala haukkua. Sen jälkeen kävele kovasti haukkuen parvekkeen päähän, ja kun rosvo on siinä, juokse nopeasti eteenpäin ja portaat ylös, mene saaliin luo ja ota se suuhusi.

• Pixie Bru Bru

Vielä lisäys, pelissä on yksi bugi/hauska juttu, jota voi itsekin käyttää.

Nimittäin siinä voi saada loputtomiin luita. Ihan oikeasti!

Mutta miten??

No, itse olen kerännyt aina joka ikisen luun jokaisesta paikasta, kaikki hajut, tehnyt tehtävät... Ja huomasin, että kun olet Clarksvillessä, maatilalla, voit heittää palloa koriin 3 kertaa, ja saat siitä luun. Sen jälkeen mene koirankoppiin tallentamaan/käy toisessa paikassa, ja kun tulet takaisin, voit heittää sitä uudestaan, ja saat lisää luita.

• ;P Jake

Mä oon Jakella jumis kanahäkis WFT!

• helpping

Apua! En saa sitä nukkuvaa varasta ulos sieltä varastosta? Mitä teen?

• DingDongDuck

Ei sitä tarttekaan saada sieltä ulos, kunhan saat sen poliisimiehen sisään. Hipsit siis sillä poliisikoiralla rakennuksen sisään, laskeudut ihan alas ja avaat oven sille poliisille.

• toivoton4

Kiitos kaikista tähänastisista vinkeistä.
      Mä olen jumissa loppunäytöksessä, oon painellut ne napit ja vääntänyt vivut jne, mutta pitääkö siinä sitten jotenkin heittää niitä purkkeja sinne ihme laitteeseen (ja montako) vai mitä? En osaa :(

• söpö koiraliini

Sinne "suureen koneeseen" joka on siellä ihan lopussa, niin sinne pitää heittää niitä jakoavaimia jotka on siinä Jaken vieressä siellä kaiteella. Ja niin monta että kone menee rikki.

• fhfhklöäöplkj

Jakoavaimia heitetään muistaakseni kolme.

Vanha aihe mutta kysyn silti :D Onko sillä mustalla takilla (lojuu Minniwahwahin kahvilan alueella, siellä missä on pöydät) jotain tarkoitusta? Vai onko se vain ns. toinen vaihtoehto sille tytölle, joka ettii takkiaan? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe