Eläinlääkäri

asiasta kiinnostunut

Mitä erilaisia toimenpiteitä Jämsässä el tekee? leikkauksia, hammaskiven poistoja, allergiatestejä ynm?? Kiitos jo etukäteen vastauksista!

12

5297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korvike

      ei kai muita kuin astuttaa...

    • asiakkaana

      Eläinlääkärit

      Jämsän vastaanotto
      Ulla Keskinen, puh. 0400 344 565
      Terveyskuja 5, Jämsä

      • joopajoo1

        täällä ei näköjään osata vastata suoraan esitettyyn kysymykseen. SILLÄ NYT EI KYSYTTY OSOITETTA/NUMEROA.


      • on meitä moneen junaan..
        joopajoo1 kirjoitti:

        täällä ei näköjään osata vastata suoraan esitettyyn kysymykseen. SILLÄ NYT EI KYSYTTY OSOITETTA/NUMEROA.

        No onko se niin vaikeaa soittaa ja kysyä???
        Jos eläimelläs on hammaskivee, rokotukset ummessa tai muuta tarvetta eläinlääkärille, niin ole hyvä ja soita lähimmälle taikka mieluisimmalle ja keskustele hänen kanssaan mahdollisista palveluista, mitä sitä täällä kysyt?? Varmaan tekee pitkälle samoja juttuja kuin ennenkin, tokkopa löytyy röngteneitä taikka hienouksia, pallit ja kohdut saa pois, samoin ongenkoukut, ja haavat parsii. Järki käteen..


      • kaikkea saa kysyä
        on meitä moneen junaan.. kirjoitti:

        No onko se niin vaikeaa soittaa ja kysyä???
        Jos eläimelläs on hammaskivee, rokotukset ummessa tai muuta tarvetta eläinlääkärille, niin ole hyvä ja soita lähimmälle taikka mieluisimmalle ja keskustele hänen kanssaan mahdollisista palveluista, mitä sitä täällä kysyt?? Varmaan tekee pitkälle samoja juttuja kuin ennenkin, tokkopa löytyy röngteneitä taikka hienouksia, pallit ja kohdut saa pois, samoin ongenkoukut, ja haavat parsii. Järki käteen..

        sotkempa itseni asiaan/keskusteluun, josta en tiedä paljoa, mut tuntuu tosiaan että jos täällä vähänkin kysyy muusta kun ihmisten yksityisasioista tai puhuu kuntien yhdistymisestä tai haukkuu jämsäläisiä/koskelaisia, niin aina vastataan tyliin näin "mitä sää tänne kirjotat, soita ite ja kysy, ei täällä saa tämmösistä jutuista tehä keskustelua!!"

        Ei oikein voi sanoa kun että n a u r e t t a v a a !

        (ps. itse asiasta sen verran, että omaa kissaani olen siellä käyttänyt rokotettavana ja pallit poistattanut)


      • Keijo R.
        kaikkea saa kysyä kirjoitti:

        sotkempa itseni asiaan/keskusteluun, josta en tiedä paljoa, mut tuntuu tosiaan että jos täällä vähänkin kysyy muusta kun ihmisten yksityisasioista tai puhuu kuntien yhdistymisestä tai haukkuu jämsäläisiä/koskelaisia, niin aina vastataan tyliin näin "mitä sää tänne kirjotat, soita ite ja kysy, ei täällä saa tämmösistä jutuista tehä keskustelua!!"

        Ei oikein voi sanoa kun että n a u r e t t a v a a !

        (ps. itse asiasta sen verran, että omaa kissaani olen siellä käyttänyt rokotettavana ja pallit poistattanut)

        Minulla ei ole eläimiä mutta kaverillani on tuolla Längelmäen puolella ja hän kertoo, että heillä on seutukunnan paras eläinlääkäri Timo Lähteenmäki.

        Ilmeisesti hiljainen ja vaatimaton kaveri mutta ajattelee eläinten parasta. Kaverillani on tosin vain koiria.


    • koira-asiakas

      Kyllä saa kysymiäsi palveluja! Hammaskiven poiston hintaa en muista, mutta edullisempi kuin yksityisellä, samoin leikkaukset. Kiva, että saimme kaupunkiin näin monipuolisen eläinlääkärin, hoitaa eläimen kuin eläimen :)

      • että asiat pelaa

        Pappa pitäis nimittäin viedä rokotettavaksi. Niin se on kissa...


    • kunnioitan

      Jämsän uusi (no ei nyt enään niin tuore mutta kuitenkin) eläinlääkäri tämä Ulla osaa kyllä hommansa ja tietääkseni hänelle kuuluu pieneläimiä ja sen lisäksi hevosia/lehmiä..Rokottaa, poistaa hammaskiveä, tekee leikkauksia (sterilointi/kastrointi...), tekee terveystarkastuksia, hoitaa eläinsuojeluasioita ja osaa myös paljon asioita isompien elukoiden kohdalla.Suuriin toimenpiteisiin ei ole laitteita, mikä on kyllä harmillista.Suosittelen ehdottomasti, ei ole kovin tyyriskään ja asiakaspalvelutaidot kohdallaan. Paras ehdottomasti.

      • ikänäeisinnemennä

        Siitä konitohtorista ei ole pieneläinten hoitoon. Rassatkoon ihan rauhassa mullikoita.


      • Päävalo

        Kuka valopää täällä kaivelee lähes kymmenen vuoden takaisia ketjuja,vois aloittaa vaikka uuden.


    • Miukukatti

      Edellinen syndroma kommentti johtuu siitä kun asiakas kuvittelee tietävänsä enempi kuin eläinlääkäri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe