kontin kiinnitys

BDF lukkoihin

Eli tietoa vailla oleva kyselee kontin kiinnityksestä kummia.Onko merikontin kulmat pohjan kanssa samassa tasossa vai alempana eli jos otan merikontin BDF kiinnityksiin (suorat palkit, päässä konttilukot, keskellä irroitettavat ohjain rullat)niin onko vain kulmien varassa vai tukeeko myös keskeltä? tietysti jos painavan kontin laittaa vain palkinpäihin tukemaan niin aika hoitaa ja kohta ottaa tukea auton rungostakin...

6

5453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reimars.

      Kaikki 20 ja 40 jalkaset kontit ovat tasapohjaisia. Eli konttilukko on rungon kanssa samassa tasossa. Eri juttu on Magnumin kanssa, se on 45 jalkanen kontti joka ylittää etu ja takapalkin noin 1.5 metriä. Kontti asettuu etupalkin päälle sillä seurauksella että takapalkki vaatii korotuksen, yleensä nostettavilla konttilukoilla. Tämän pituinen kontti vaatii pari kappaletta pohjatukia sivuilleen, rungon päälle käänettäviä lisäosia.

      • ammattilainen.,

        konteista on normit olemassa ,,kannattaa tutustua niihin varsinkin kuormankantolevyjen osalta,,siis siellä pohjassa on normikontissa normipaikoissa ne levyt... eivät ole tarkasti katsoen kulmapalojen tasossa vaan sisempänä jne ..kuorman funktiona,, jne...terveisin aslakki


      • minä tiedän

        Ajaako joku vielä kontteja näillä hinnoilla,tuli vaan mieleen?


      • jos ois
        minä tiedän kirjoitti:

        Ajaako joku vielä kontteja näillä hinnoilla,tuli vaan mieleen?

        mitä ajaa. Tyhjiä on kasoissa kohta taivaaseen asti.


      • "asiantuntijolle"
        jos ois kirjoitti:

        mitä ajaa. Tyhjiä on kasoissa kohta taivaaseen asti.

        taisi olla vaikea kysymys kun vastaukset oli hiukka epätarkkoja mutta uudelleen: onko kontin kiinnityspisteet eli "kulmat" pohjan kanssa samassa tasossa vai alempana. Itse silmämääräisesti sanoisin maata vasten olevaa konttia katsellessa että n. 15mm alempana olisivat. korjatkaa jos on tietoa ja talous vinkkejä en tarvitse.


      • EX rekkamies
        "asiantuntijolle" kirjoitti:

        taisi olla vaikea kysymys kun vastaukset oli hiukka epätarkkoja mutta uudelleen: onko kontin kiinnityspisteet eli "kulmat" pohjan kanssa samassa tasossa vai alempana. Itse silmämääräisesti sanoisin maata vasten olevaa konttia katsellessa että n. 15mm alempana olisivat. korjatkaa jos on tietoa ja talous vinkkejä en tarvitse.

        Kyllä ne lukonpaikat kontissa on n.15mm alempana kontin pohjaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe