Tietääkö joku milloin on tän kevään stockan hullut päivät? Siis tarkkaa viikkoa.
Hain sinne töihin ja nyt tarvitsisi tietää mikä aika kalenterista olisi hyvä pitää tyhjänä.
Milloin on stockan hullut päivät?
10
16570
Vastaukset
- se on
liikesalaisuus.
- rahatonn
Tiedän, että se on liikesalaisuus. Toivonkin, että joku sen uskaltaisi silti kertoa. Sanokaa nyt edes huhtikuu vai maaliskuu.
Tai vaikka joku, joka on sen kuullut kaveriltaan, eli ei itse ole velvollinen pitämään salassa. - oletko ididootti:)
rahatonn kirjoitti:
Tiedän, että se on liikesalaisuus. Toivonkin, että joku sen uskaltaisi silti kertoa. Sanokaa nyt edes huhtikuu vai maaliskuu.
Tai vaikka joku, joka on sen kuullut kaveriltaan, eli ei itse ole velvollinen pitämään salassa.joojoojoo
- tststs
rahatonn kirjoitti:
Tai vaikka joku, joka on sen kuullut kaveriltaan, eli ei itse ole velvollinen pitämään salassa.En ole itse tänä vuonna menossa, mutta kysyttiin tuoksi viikoksi.
- paikkansapitävät
niin huhtikuun alussa...
- Mövaa
Muistan jostain lukeneeni että hullut päivät on aina viikot 14 ja 41...En mene vannomaan mut on vahva fiilis. :D
Eikä se mikään liikesalaisuus ole! :D- Himo shoppaaja
Hei,
Hullut Päivät ovat ke-la viikolla 14. - apulaisia?
Himo shoppaaja kirjoitti:
Hei,
Hullut Päivät ovat ke-la viikolla 14.Palkataanko HP:lle apulaisia, kun eivät ole kuulema ottaneet viime joulunakaan työntekijöitä huonon taloudellisen tilanteen takia?
- 98g90+dfv09+
Ne taitaa olla joka päivä, hinnoittelusta päätellen !
- Hullu fanitar
Koska on kevään hullut Stokkalla 2010 ? Ennen vai jälkeen pääsiäisen ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155