COMODO poisto koneelta ei onnistu

paluuZoneen

Miten COMODO:n asennus poistetaan koneelta ???

Perinteinen tyyli Käynistä valikon kautta taikka Ohjauspaneelin lisää/poistasovellus ei toimi kun ei kyseistä ohjelmaa löydy sieltä.

V**tu mikä p**ska.

30

4107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt kiroile

      Katsi ohjelmat- Comodo - uninstall

      • paluuZoneen

        Käynistä-Ohjelmat valikosta löytytyy Codemasters ja Google Earth mutta Comodoa ei löydy pr**le.


      • xcbb
        paluuZoneen kirjoitti:

        Käynistä-Ohjelmat valikosta löytytyy Codemasters ja Google Earth mutta Comodoa ei löydy pr**le.

        Onko tullut sotkettua kone? Mene Program Files-kansioon ja sieltä se Comodo ja uninstall. Jos ei löydy niin olet todella pahasti sössinyt.


      • ei comodon syy
        xcbb kirjoitti:

        Onko tullut sotkettua kone? Mene Program Files-kansioon ja sieltä se Comodo ja uninstall. Jos ei löydy niin olet todella pahasti sössinyt.

        Mikään ei estä idioottia käyttäjää sotkemasta ohjelmien poistotoimintaa. Comodo on aina poistunut koneeltani ilman pienintäkään ongelmaa, kun ei ryssi Windowsin kanssa muuten. Et saa muitakaan ohjelmia helpolla pois jos sotket koneen.


      • sössimälä
        ei comodon syy kirjoitti:

        Mikään ei estä idioottia käyttäjää sotkemasta ohjelmien poistotoimintaa. Comodo on aina poistunut koneeltani ilman pienintäkään ongelmaa, kun ei ryssi Windowsin kanssa muuten. Et saa muitakaan ohjelmia helpolla pois jos sotket koneen.

        "Miten COMODO:n asennus poistetaan koneelta ???

        Perinteinen tyyli Käynistä valikon kautta taikka Ohjauspaneelin lisää/poistasovellus ei toimi kun ei kyseistä ohjelmaa löydy sieltä.

        V**tu mikä p**ska."

        COMODO löytyy ihan normaalisti Windowsin Ohjauspaneelin lisää/poista sovellus valikosta. Olet itse sössinyt ja poistanut sen unistall-tiedoston. Vika ei siis ole erinomaisen COMODO Firewall /Internet Securityn vaan kädettömän käyttäjän.
        COMODO poistuu kyseisen valikon kautta tai ohjelman uninstall-tiedostoa klikkaamalla ongelmitta, eikä COMODO jätä mitään ylimääräistä koneelle.
        Kyllä Windowsin menee sekaisin kun poistat sen tärkeitä tiedostoja.


    • Windowsiin

      Niin johan alkaa pelittään. Nuo kaikenkarvaiset ubintut ja distroversio ei tee muuta kuin haittaa kaikille koneille.

    • poistettava!
      • miten poistuu CIS

        Mulla ei tuokaan auta. Oon kokeillu CIS removerit, kirjottanu kaiken maailman koodit cmd:llä ja kokeillut vaikka mitä uninstaller tool ohjelmia, muttei millään suostu poistumaan.


      • *askaa
        miten poistuu CIS kirjoitti:

        Mulla ei tuokaan auta. Oon kokeillu CIS removerit, kirjottanu kaiken maailman koodit cmd:llä ja kokeillut vaikka mitä uninstaller tool ohjelmia, muttei millään suostu poistumaan.

        Nyt ei enää saa poistettua ees Open Officee. Kun sitä yrittää poistaa aukee Comodon ikkuna ja tulee sama virheilmotus kuin Comodoa poistettaessa. Yhdyn ensimmäisen viestin viimeiseen lauseeseen!


      • sössijä
        *askaa kirjoitti:

        Nyt ei enää saa poistettua ees Open Officee. Kun sitä yrittää poistaa aukee Comodon ikkuna ja tulee sama virheilmotus kuin Comodoa poistettaessa. Yhdyn ensimmäisen viestin viimeiseen lauseeseen!

        Olisit jättänyt sen koneen sotkemisen, taidettu rekisteriä sörkkiä ym. Olisit vaan alkujaan poistanut sen Windowsin ohjelmien poistotoiminnalla, niin ei olisi ongelmia tullut. Tyhmästä päästä kärsii koko mies.

        V**tu mikä p**ska.


    • viruskin pahempi

      Samaa mieltä, Comodo tekee koneella enemmän tuhoa kuin 100 virusta!

      • sössilä

        COMODO toimii aivan kuten mikä tahansa Windows-ohjelma ja sen saa pois Ohjauspaneelin kautta. Ei kannata sössiä.


    • Ainakin Vista ja W7 koneisiin ylimääräisen softa palomuurin asentaminen on pelkkää typeryyttä.
      XP:nkin palomuuri on hyvä jos ei ole tarvetta tehdä omia liikennesääntöjä.

      • täyttä skeidaa

        Täyttä puulshittiä! Comodo on kaksisuuntainen palomuuri jonka saa säädettyä niin etteivät turhat tai tuntemattomat prosessit pääse verkkoon, ja joka hips Defence :lla seuraa myös koneen prosesseja ja niiden käynnistystä.

        En ymmärrä miten Comodon poisto on hankalaa. Olen asentanut moniin XP/Vista/7-koneisiin ja aina on poistunut Ohjauspaneelin ohjelmien poiston kautta ongelmitta.
        Comodon lisukkeita Comodo Dragon, Geek Buddy, Ask toolbar sovelluksia ei kannata asentaa tai sitten ne kannattaa poistaa asennuksen jälkeen. Niistä en koe saavani mitään lisähyötyä erinomaisen Comodon lisukkeina.


      • palavamuuri

        kerroppas tyhmälle mitä liikkennesäännöt on?


    • 14+2

      noin saatanasti.

      • Linuks

        Vittu perkele turpa tukkoon!


    • palovirkailija

      Mitä tuota tarvii poistaa. Riittää kun pistää se pois päältä. Unable tai jotain sellaasta. Sitten heittää roskiin koko ohjelmakansion. Näin mulla meni ja za rulettaa nykyään.

    • comores fan

      Jos joku uupelo ei osaa sitä poistaa, niin silloin on parempi käyttää sitä ja asentaa se vähintäin tuplasti ja eri kansioihin.

    • Raaseripori@

      Sain sen kivuttomasti pois eraserilla. Ei ole näkynyt sen jälkeen.

      • voivoivoi------

        Jos sen saa eraserilla pois niin lähtee ihan varmasti myös Windowsin roskakorilla =)) Mutta olisit vaan poistanut Windowsin ohjelmienpoistolla, nyt jää turhia rekisterimerkintöjä ym. koneelle.


    • selventäjä132

      no niinpä.
      Siis menet >käynnistä valikkoon>apuohjelmat>komentorivi.
      Sitter kirjoita komentoriviin: erase (ja missä se comondo on esim. C:/users/käyttäjä/ohjelmat/comondofirewall.exe)



      TOIMII!!!

      • vielä selvempi

        Höpö, höpö. Comodo ei luuraa käyttäjät valikossa vaan C-aeman juuresta löytyvässä Program Files kansiossa, alikansiossa COMODO -> COMODO Internet Security nimellä: cfp.exe
        Sä olet vain poistanut jotain käyttäjäasetuksia. Noin huonoilla atk-taidoilla ei kannata poistaa mitään tiedostoja, saat vain koneen jumiin, kuten näyttää käyneen.

        Ohjauspaneeli -> Ohjelmat ja toiminnot kautta pääset poistamaan sovelluksia. Ei ole koskaan COMODO:n poiston kanssa ongelmia ollut.


    • PPAP2
    • kitaköngäs

      eraserilla poistin omassani kaikki comodoon viittaavat kansiot. ei ole sen koommin kummitellut.

      • Umberto Lama

        Olisi riittänyt että poistat ne Windowsin roskakoriin.
        Eraserin käyttö tähän kertoo tietotasosta.


    • Lara_S

      Minulla on myös sama ongelma, en pysty siirtämäään comodon tiedostoa program files:sta roskakoriin, kun yritän tehdä sitä, kone herjaa "Toimintoa ei voi viimeisetllä, koska kansio tai sen tidosto on avattu jossakin toisessa ohjelmassa" vaikka ei ole avattu.. että näin.

    • takuuhammas

      Mene Comodo foorumiin ja hae siellä olevasta linkistä comodo remover työkalu niin varmaan lähtee pois.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja maksaa ei kannata..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe