Leni tyttövauvalle?

äippäsara-leena

Moikka!

Meillä odotetaan kolmatta lasta (tyttö) taloon, ja kovasti tykätään nimestä Leni. Se on poikaystäväni isoäidin nimi ja äännetään ihan vain Leni, ei Leeni. Meillä on entuudestaan kotona temmeltämässä tytöt Isla 4-v ja Sina 2-v. Sopiiko Leni joukkoon? Tytöillä on aika erikoiset nimet, mutta me satumme tykkäämään erikoislaatuisista nimistä.
Onko mitään ehdotuksia?
Kauniisti kiittäen, Sara-Leena ja Iiro

15

2645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ett tykkääkö noi

lapset vanhemmiten (esim. kouluiässä ja sen jälkeen) noista "erikoisista nimistä" ?

Toivottavasti...eikä kukaan kiusaa...

• Nimitäti
    • Tara

Kaunis nimi! Olen joskus päiväkodissa työskennellessäni hoitanut Leni-nimistä tyttöä. Ihastuin nimeen heti. Nimi ei kuulostanut yhtään sen "oudommalta" kuin Roosat ja Reetatkaan...

• Ämiiaa

Leniä on kyl annettu tytölle nimeksi, mutta mulle se on vähän liian poikamainen. Mä ehdotan Islan ja Sinan pikkusiskolle nimeä Vera.

• fanittaja9

Leni on kyllä vanhanajan tytön nimi. Vera on liian "karkea" muiden nimiin nähden. Pihla olisi pehmeä ja joukkoon sopiva. Mehän emme tiedä perheen sukunimeä, sekin vähän vaikuttaa.

• Täti

Leni on kaunis ja kiva nimi. Olen tätä nimeä täällä joskus joillekin ehdotellutkin.
      Hyvin sopii teidän sarjaanne, ja plussana vielä se, että nimi tulee suvustanne:)

• mielipide..

Suomessa on yleistynyt pojan nimi Lenni ja Leni on vähän liian lähellä sitä.

Antaisin jonkun a-päätteisen, vaikka Pinjan.

Saksassa Leni on kyllä suosittu tytönnimi.

• .....

Upea nimi, varsinkin jos sukunimi on joku n-kirjaimella alkava, esim. Niiranen tai Nieminen.

• äippäsara-leena

Kiitos kaikille vastauksista! Tytöstä tulee joko Leni tai Anna. Itse enemmän pidän Lenistä. Se on vaan kertakaikkiaan niin suloinen nimi! Mutta pitäähän sitä olla toinenkin vaihtoehto nimeksi, kun tyttö ensi kuussa syntyy ja jos hän ei näytäkkään "Leniltä". Onko teillä ehdotuksia toiseksi nimeksi?

Itse ajattelin Leni Karolinaa tai Leni Alisaa mutta poikaystävä ei ole kovin haltioissaan Karosta.

Terv. Sara-Leena :)

• ja ehdotuksia Lenille

Leni käy. Leeniä ajattelin ehdottaa, muttta jos Leni on suvussa niin sitten ehdottomasti se. Ei nuo nimet mitenkään niin kovin erikoisia ole, siis huonolla tavalla, että olisivat kamala kiusaamisriski. Luulen, että suurten ikäluokkien nimet, kuten Jorma tai Lahja, ovat tänä päivänä suurempi riski kiusaamisen kannalta.

Leni Elviira
        Leni Adalmiina
        Leni Maarit
        Leni Mikaela

Anna Pauliina
        Anna Isabella
        Anna Juulia
        Anna Marjaana
        Anna Rafaeela
        Anna Serafiina

muista kommentoida =)

• Minusta suloinen nimi :)

• Yks Leni

Täällä yksi Leni. Ei ole koulussa kiusattu, enkä ole kärsinyt. Luulen, että luokan Sarit, Johannat ja muut muotinimiset kärsivät enemmän kun eivät koskaan olleet varmoja, että kuka heistä kolmesta.

• !!!

Tämä on vuoden 2009 ketju, mutta Leni on oikein hyvä nimi. Lieneekö lyhenne Lenitasta.

• Anonyymi

Alkaako sukunimi n-kirjaimella? Leni N,

• Anonyymi

Vai semmoinen tapaus nyt!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      172
      2315
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1557
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1017
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      862
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      831
    9. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      790
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      789
    Aihe