X-Plane ja DVD-kannet

lekurineiti

Tilasin X-Planen laillisesti, mutta se toimitettiin paperiläpysköissä. Hommasin DVD-kotelot. Nyt tarvitsee taikoa jostain noihin koteloihin asianmukaiset kansikuvat.

5

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lailla

Kiitos että kerroit meillekin päivästäsi :D

Miltä simulaattori vaikuttaa jos vertaat sitä FSX:ään?

• lekurineiti

En ole FSX:ää kokeillut, mutta toisen käden tietojen mukaan se on ulkonäöltään parempi, X-Planen loistaessa lentomallinnuksessa.

• X-planesta
        lekurineiti kirjoitti:

En ole FSX:ää kokeillut, mutta toisen käden tietojen mukaan se on ulkonäöltään parempi, X-Planen loistaessa lentomallinnuksessa.

ja haluaisin tietää, onko virtual cokpittiä ja onko aidon näköinen, kuten FS simuissa? Onko paljon koneita ja millaisia? paljonko kenttiä ja minkänäköisiä? Kiitos. Kiinnostaa hommata sellainen, jos on hyvä.

• vvsdsdsds
        X-planesta kirjoitti:

ja haluaisin tietää, onko virtual cokpittiä ja onko aidon näköinen, kuten FS simuissa? Onko paljon koneita ja millaisia? paljonko kenttiä ja minkänäköisiä? Kiitos. Kiinnostaa hommata sellainen, jos on hyvä.

Itse tiedän kyseisestä simusta tämän verran:

Virtual cockpitti käsittääkseni on, joskaan ei niin hyvä kuin fsx:än. Tuo uusin on jo melko aito, mutta kyllä fsx grafiikassa vie. Kenttiä on aika paljon, mutta niissä ei ole rakennuksia OLLENKAAN, joten pitää itse ladata, jos löytää, toisinkuin fsx on rakennuksia. Ja monet puhuvat x planen mahtavasta lentomallinnuksesta, mutta oikeastaan ei ole aivan niin, isolla suihkukoneellakin pystyt tekemään ties mitä stuntkone liikkeitä, joten lentomallinnus on omasta mielestäni kuitenkin parempi fsx:ässä, ainakin isoissa koneissa. Jos haluaa lentää pienemmillä koneilla, sitten suosittelen x planea, mutta isoja koneita jos haluaa lentää, ja pitkiä matkoja, niin sitten fsx, ainakin omasta mielestäni suurten koneiden lentomallinnus on parempi fsx:ässä. Mutta molemmat hyviä simuja!

• ...
        vvsdsdsds kirjoitti:

Itse tiedän kyseisestä simusta tämän verran:

Virtual cockpitti käsittääkseni on, joskaan ei niin hyvä kuin fsx:än. Tuo uusin on jo melko aito, mutta kyllä fsx grafiikassa vie. Kenttiä on aika paljon, mutta niissä ei ole rakennuksia OLLENKAAN, joten pitää itse ladata, jos löytää, toisinkuin fsx on rakennuksia. Ja monet puhuvat x planen mahtavasta lentomallinnuksesta, mutta oikeastaan ei ole aivan niin, isolla suihkukoneellakin pystyt tekemään ties mitä stuntkone liikkeitä, joten lentomallinnus on omasta mielestäni kuitenkin parempi fsx:ässä, ainakin isoissa koneissa. Jos haluaa lentää pienemmillä koneilla, sitten suosittelen x planea, mutta isoja koneita jos haluaa lentää, ja pitkiä matkoja, niin sitten fsx, ainakin omasta mielestäni suurten koneiden lentomallinnus on parempi fsx:ässä. Mutta molemmat hyviä simuja!

fsx:ssä sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe