uutisiin asti oli päässyt ko. hoitomuoto. Julkisuus tekee varmaan hyvää hoidon kehitykselle.
poisoppiminen
4
1149
Vastaukset
- junnu
...
- hmm
tinnitukseen "tottuminen"...tinnituksesta poisoppiminen.
- EA-III
Tarkoitta että korva soi jatkuvasti toinen tai molemmat itselläni soi vasen korva,vaikutta myös veren paine heilahtelut ylä ja alä pain heiluu liian rajusti voi esiin tyä myös huimausta.
Tinity on erikoiskorvalääkärin asia Tyksissä
Turussa. - teak
EA-III kirjoitti:
Tarkoitta että korva soi jatkuvasti toinen tai molemmat itselläni soi vasen korva,vaikutta myös veren paine heilahtelut ylä ja alä pain heiluu liian rajusti voi esiin tyä myös huimausta.
Tinity on erikoiskorvalääkärin asia Tyksissä
Turussa.Minulla on tinnitus, jota on tyksissä aikanaan tutkittu, ja silloisissa testeissä minulla oli selviä puutteita kuulokyvyssä, etenkin tietyillä taajuusalueilla.
Myöhemmin tinnitus on hiukan helpottanut, vaikka varsinaisestihan se ei kuunaan parane. Myöhemmissä kuulokokeissa kuulonikin on jonkin verran parantunut.
Tinnitus on monimutkainen juttu, johon vaikuttaa kuuloelinten vaurioitumisen lisäksi mielialat ja muu terveys. Jos poisoppimisella tarkoitetaan itsestään huolehtimista ja pyrkimystä suunnata huomio joihinkin muihin asioihin, uskoisin sen olevan ihan hyvä keino parantaa tinnituspotilaan oloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241