Mulla menee silmäkulman vierestä, ohimon edestä sellainen pari senttiä pitkä halkeaman muotoinen kuoppa. se lähtee vähän niinkuin ohimosta.
en ole muistaakseni lyönyt päätäni mihinkään siitä kohtaa. Ollut melko kauan jo siinä. Kuukausia. Voiko tuo olla joku kallon halkeama/murtuma tjsp? :O mitään erityisiä oireita ei ole ollut.
Halkeama päässä??
6
3844
Vastaukset
- kaikilla meillä
on sellainen.
- Ahdistaa..
se lähtee niinkuin ohimokuopan alueelta ylöspäin?
- ahdistaa..
Ahdistaa.. kirjoitti:
se lähtee niinkuin ohimokuopan alueelta ylöspäin?
että vas. puolella ei ole samanlaista.
- EeroU
..ahistaa vaikka ketä jos on pää halaki...ja koskoo piähän tavallisesti tuommonen.
- Panicmode
Vanhaa juttua jatkan mutta mullakin tommonen pitkä kuoppa mikä on tossa viistosti ohimon taka/yläpuolella noin 3-5 sentin päässä... ahdisti aika pahasti kyllä muaki kunnes luin vähän näitä juttuja ja huomasin että on muillakin tommosia.. ja ku ei tosiaan mitään oireita ollu niin eikai tässä heti henki oo lähössä :D
- Rami Pussinen
Ei ole koko kallo haljennut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368