Käytössäni on Microsoft Outlook 2003 sähköposti
Nyt se on alkanut toimimaan niin, että saan postin vain kerran vuorokaudessa. Sitten tulee ilmoitus "Outlook ei voi muodostaa yhteyttä saapuvan postin palvelimeen (POP3)". Mikä neuvoksi, missä olen muuttanut asetuksia väärin?
Vaikeuksia saapuvassa postissa
2
434
Vastaukset
- on muuttunut
Katsopas palveluntarjoajasi sivuilta. Minulla on elisa ja kun vaihdoin koneen, samat asetukset ei käyneetkään. Elisan sivuilla luki, miten ne asetetukset pitää olla. Olen myös huomannut, että Sonerassa on asetukset muuttuneet. Voihan tietysti sinulla olla vika jossain muussakin, mutta tuo tulee ensimmäisenä mieleeni.
- joukonjatke
kiitos vinkistäsi. tämä minun palveluntarjoaja on nic.fi joka lie lopettanut toimintansa jo ajat sitten. en vain muista kuka sen jäämistön osti. saunalahdelta sanottiin, ettei saapuvan postin palvelinta saisi muuttaa, tiedä nyt sitten tuotakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4463060Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372265- 1322093
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71365Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081334Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281298Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511263- 81086
- 571056
- 37795