Käytössäni on Microsoft Outlook 2003 sähköposti
Nyt se on alkanut toimimaan niin, että saan postin vain kerran vuorokaudessa. Sitten tulee ilmoitus "Outlook ei voi muodostaa yhteyttä saapuvan postin palvelimeen (POP3)". Mikä neuvoksi, missä olen muuttanut asetuksia väärin?
Vaikeuksia saapuvassa postissa
2
394
Vastaukset
- on muuttunut
Katsopas palveluntarjoajasi sivuilta. Minulla on elisa ja kun vaihdoin koneen, samat asetukset ei käyneetkään. Elisan sivuilla luki, miten ne asetetukset pitää olla. Olen myös huomannut, että Sonerassa on asetukset muuttuneet. Voihan tietysti sinulla olla vika jossain muussakin, mutta tuo tulee ensimmäisenä mieleeni.
- joukonjatke
kiitos vinkistäsi. tämä minun palveluntarjoaja on nic.fi joka lie lopettanut toimintansa jo ajat sitten. en vain muista kuka sen jäämistön osti. saunalahdelta sanottiin, ettei saapuvan postin palvelinta saisi muuttaa, tiedä nyt sitten tuotakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618020- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333887- 213208
- 232772
- 292727
- 512392
- 252210
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952162- 322099