Foto-Jattalla on jo nimeä Helsingissä? Miksi ihmeessä nyt lappu luukulle?
Miksi Foto-Jatta lopettaa?
7
4232
Vastaukset
- suoraan
liikkeestä.Yhteystiedothan ovat selvästi www.sivuilla.
Valokuvaaja ei ole kone eikä instituutio. - Simo
Ei se minun mielestä ole lopettamassa, eikö se ole myytävänä?
- mikähän lie.
Kultamunia kaakkivaa kanaa ei kannata teurastaa, vai miten se nyt meni.
Oisko businekset persiillään, se ja sama mitä nimeä on, jos firma menee miinuksella. Lappua ei tarvitse edes itse laittaa kioskin luukulle, kyllä vouti siitä huolehtii. - pettynyt
Syytä en tiedä miksi lopettaa, mutta en ihmettele, nimittäin jos muut asiakkaat ovat yhtä pettyneitä kuin minä. Foto-Jatta vaihtoi omistajaa noin vuosi sitten (kai). No edellinen omistaja sen maineen hankki ja tämä uusi lähinnä pilasi sen. Itse menin sinne, koska olin kuullut paikasta paljon hyvää. Noh omistaja oli juuri vaihtunut ja tämä uusi oli töykeä, kuvat ylivalottuneita, kun hän oli yrittänyt niitä retusoida, yhden kuvan kulma oli taittunut ja värjääntynyt siniseksi ja pari kuvaa puuttui. niin ja mitään korvaustahan ei tietenkään saatu. oli mukava maksaa 400€.
- Jouni Honkanen
Kuvaamon vaiheita läheltäkin seuranneena on hieman kohtuutonta kun puhutaan voudeista ym. Firmalla meni tosi hyvin, mutta kuvaaja oli tiensä päähän tullut ja etsi muutakin elämäänsä kuin kuvaamista. uuden omistajan vaiheista en kommentoi, hän teki omat ratkaisunsa. Kaikille asiakkaille ja muillekkin jotka kuvissa kävi paljon kiitoksia hyvästä yhteistyöstä ja jos Tomin kuvia haluaa voipi niitä saada täällä itäsuomessa sillä perustimme tänne pienen kotistudion.
Ystävällisin terveisin Jouni - Hyvää palvelua saanut
Jouni Honkanen kirjoitti:
Kuvaamon vaiheita läheltäkin seuranneena on hieman kohtuutonta kun puhutaan voudeista ym. Firmalla meni tosi hyvin, mutta kuvaaja oli tiensä päähän tullut ja etsi muutakin elämäänsä kuin kuvaamista. uuden omistajan vaiheista en kommentoi, hän teki omat ratkaisunsa. Kaikille asiakkaille ja muillekkin jotka kuvissa kävi paljon kiitoksia hyvästä yhteistyöstä ja jos Tomin kuvia haluaa voipi niitä saada täällä itäsuomessa sillä perustimme tänne pienen kotistudion.
Ystävällisin terveisin JouniKerro Jouni siis sen firman nimi tai joku yhteystieto!
- juoksutyttö '92
Mitä eikö legendaarista Foto-Jattaa enää ole? Perustajat ovat olleet eläkkeellä jo vuosia, mutta lopettiko jatkajakin? Siirtyi muualle? Möi Foto-Jatan? Onko uusi jatkaja? Kuka, mitä, missä, häh? Kertokaa te jotka tiedätte!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771