Kummat kotarit ovat ladultaan parempia:
"Vanhat"(70-90luv.) vai "uudet"(90---> ) ?
Sitä aina välillä kuulee kun kummatkin haukutaan molemmin puolin.
Kokemuksia?
KTM: Laatua nyt vai ennen?
4
1115
Vastaukset 4
- Jokujostakin
Aina ne ovat laadukkaita olleet. Jokainen malli on oman vuotensa parhaimmistoa.
- ????
no en nyt tiedä 80 luvun kotarin laadusta mutta kyllä ne vaan tänäpäivänä on laadukkaampia ja mukavampia ajaa.Itse vaihdoin exc:n suzukin rämään ja on minun huonoin pyöränvaihto kauppa koskaan.Nyt puhutaan -04 kotarista vs.-08 rm.Jokaisella oma mielipide mutta minun on tämä,eihän näistä japsipaskoista edes pääse eroon
- yammmaha
yamaha on ainakin varma ja luotettava peli.
ktm merkki maksaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3082401
- 251465
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2741428Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i145912- 41876
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa251798Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237739- 56580
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46521- 38498