Olen miettinyt nimeä shetlanninlammaskoira nartulle (väriltään soopeli) mutta nimeä en millään keksi joten pyytäisin apua.
Nimi pitäisi olla suht.lyhyt esim Dana ja nimi joka on helppo sanoa.
kiitos!
Sheltille nimi
8
403
Vastaukset
- Sheltti
Mua taas neuvottiin vähän tännepäii erissä paikassa, mutjoo
sulle esim. Diva tai Lily?
esim giwa, gaala, ....
- csciduiush
Turha tonne lemmikkien nimet palstalle on juttua laittaa, ku siellä menee kaks viikkoo että saa ees yhen vastauksen. Täältä saa yleensä hyviä nimiehdotuksia (nim. kokemusta on), että ei tarvi heti vetää herneitä nenään.. Eihän?? :D
Sori sheltti kun ohjasin sut tänne palstalle haukkuja kuunteleen. ;)
Mut niistä nimistä vielä, niin just tollaset D- alkuset tai muut lyhyet vetoo kans muhun. (tässä vielä muutama lemppari; Mimosa, tai Mimo, Dala, Diva, Neve(=lumi). Ookko aatellu jotain suomalaista Esim. Halla, Tuuli, Ruska..)
Onnea kans sun tulevalle koiralle, mäkin pohdin just tota nimiongelmaa ^^
- Shelttulii
Pyytäisin myös näin 6 vuotta jälkeen kun viimeksi on täällä keskusteltu nimiä, eli....
Minulle tulee narttu sheltti ja väri on soopeli..
En haluaisi mitään erikoista nimeä esim. Wendy.
Haluan ihan suomalaisen nimen, joka on helppo lausua.
Olen miettinyt nimeä Heta tai Jeni.
Toivoisin todella että tähän vastattaisiin..
Kiitos jo etukäteen niille, jotka vaivautuu vastaamaan! ;-) - tässäjoitain
Ninni, Kata, Heli, Nita, Saana, Lilja, Silja, Dina, Pinja.. Siinä jotain mitä mieleen tuli, en tiedä onko sentyyppisiä mitä haet, mutta.. Nitasta tykkään itse.
Heta on kiva nimi koiralle, ihmiselle ei niinkään. :)- Shelttulii
Toi Nita on ihana! Se nousi suosikkeihin! Kiitos.
Oisko vielä muita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916