Sheltille nimi

Sheltti

Olen miettinyt nimeä shetlanninlammaskoira nartulle (väriltään soopeli) mutta nimeä en millään keksi joten pyytäisin apua.
Nimi pitäisi olla suht.lyhyt esim Dana ja nimi joka on helppo sanoa.

kiitos!

8

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Sheltti

Mua taas neuvottiin vähän tännepäii erissä paikassa, mutjoo

• sulle esim. Diva tai Lily?

• esim giwa, gaala, ....

• csciduiush

Turha tonne lemmikkien nimet palstalle on juttua laittaa, ku siellä menee kaks viikkoo että saa ees yhen vastauksen. Täältä saa yleensä hyviä nimiehdotuksia (nim. kokemusta on), että ei tarvi heti vetää herneitä nenään.. Eihän?? :D
        Sori sheltti kun ohjasin sut tänne palstalle haukkuja kuunteleen. ;)
        Mut niistä nimistä vielä, niin just tollaset D- alkuset tai muut lyhyet vetoo kans muhun. (tässä vielä muutama lemppari; Mimosa, tai Mimo, Dala, Diva, Neve(=lumi). Ookko aatellu jotain suomalaista Esim. Halla, Tuuli, Ruska..)
        Onnea kans sun tulevalle koiralle, mäkin pohdin just tota nimiongelmaa ^^

• Shelttulii

Pyytäisin myös näin 6 vuotta jälkeen kun viimeksi on täällä keskusteltu nimiä, eli....

Minulle tulee narttu sheltti ja väri on soopeli..
      En haluaisi mitään erikoista nimeä esim. Wendy.
      Haluan ihan suomalaisen nimen, joka on helppo lausua.
      Olen miettinyt nimeä Heta tai Jeni.

Toivoisin todella että tähän vastattaisiin..
      Kiitos jo etukäteen niille, jotka vaivautuu vastaamaan! ;-)

• tässäjoitain

Ninni, Kata, Heli, Nita, Saana, Lilja, Silja, Dina, Pinja.. Siinä jotain mitä mieleen tuli, en tiedä onko sentyyppisiä mitä haet, mutta.. Nitasta tykkään itse.
      Heta on kiva nimi koiralle, ihmiselle ei niinkään. :)

• Shelttulii

Toi Nita on ihana! Se nousi suosikkeihin! Kiitos.

Oisko vielä muita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      194
      2695
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      61
      2671
    3. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      184
      2655
    4. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2288
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      74
      2144
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      41
      2135
    7. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      2
      2025
    8. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      73
      1636
    9. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      146
      1497
    10. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      2
      1395
    Aihe