sonera

happy m

on kallis,esim netti 5,99e kilotavu,sama Saunalahdella 0,69e,selvää ryöstöä,onneks tajusin ajoissa ja vaihdoin saunalahteen,kaikki halvempaa,varsinki prepaid liittymissä,ei tulis kuuloonkaan mitään soneran kytkyä hankkia.

5

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kappas vaan... Saunalahden epätoivoinen puhelinmyyjä katkerana...
      Ei vois oikeestaan vähempää kiinnostaa, jos saan soittaa centin halvemmalla minuutti, mitähän mä siinä säästän kun soittelen sen muutaman tunnin kuussa? JEE kaksi euroa, taloushan oikein kaatuu siihen. Toisaalta taas verkko toimii, eli puhelut ei pätki niinkuin Elisalla aiemmin kävi.

      • Soneralla naurava

        Juuri näin älykkäillä asiakkailla sonera tienaa. :D
        Yleinen säästö vaihdolla sonerasta saunalahteen on 120€-180€ vuodessa plus että saa paremman asiakaspalvelun ja kuuluvuuden.
        niin ja itse tykkään suosia kotimaista.


    • Entinen asiakas

      Tiedoksi kaikille ettei soneralla ole hintatakuita eli he voivat nostaa hintoja kesken sopimuksen!
      Ja sopparihan oli tietty sitten 2-vuotinen!
      Luojan kiitos korotukset tuli niin loppu vaiheessa sain vaihdettua saunalahteen pian.
      Siellä on sentään toimiva asiakaspalvelu koska se on henk.koht. ja kuuluvuuskin on yhtä hyvä

      -Iso keskari RuotsinTurkkilaiselle paska Soneralle

      • niin niin

        Niin Saunalahden asiakaspalvelu on ihan pirun hyvä, kun ne 25 min odotuksen jälkeen vastaa, ehkä. Sonerallakaan jonotus ajat ei ole niin syvältä kuin Saunalahdella.


      • se ei tee mitään oikein
        niin niin kirjoitti:

        Niin Saunalahden asiakaspalvelu on ihan pirun hyvä, kun ne 25 min odotuksen jälkeen vastaa, ehkä. Sonerallakaan jonotus ajat ei ole niin syvältä kuin Saunalahdella.

        samalla tekee vielä rikoksia. Dna on paras ja halvin kännykkäliittymä sieltä on palveltu aina ja hyvin, ei kuin soneralla jonne ei pääse emaililla ollenkaan aina maksullisella soitolla pitäisi yrittää eikä tunnu välillä pääsevän vasta kun tunnin odottelun jälkeen jolloin luurin päähän vastaa kusipäistä suurin soneran palvelija.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe