on kallis,esim netti 5,99e kilotavu,sama Saunalahdella 0,69e,selvää ryöstöä,onneks tajusin ajoissa ja vaihdoin saunalahteen,kaikki halvempaa,varsinki prepaid liittymissä,ei tulis kuuloonkaan mitään soneran kytkyä hankkia.
sonera
5
390
Vastaukset
- ...
Kappas vaan... Saunalahden epätoivoinen puhelinmyyjä katkerana...
Ei vois oikeestaan vähempää kiinnostaa, jos saan soittaa centin halvemmalla minuutti, mitähän mä siinä säästän kun soittelen sen muutaman tunnin kuussa? JEE kaksi euroa, taloushan oikein kaatuu siihen. Toisaalta taas verkko toimii, eli puhelut ei pätki niinkuin Elisalla aiemmin kävi.- Soneralla naurava
Juuri näin älykkäillä asiakkailla sonera tienaa. :D
Yleinen säästö vaihdolla sonerasta saunalahteen on 120€-180€ vuodessa plus että saa paremman asiakaspalvelun ja kuuluvuuden.
niin ja itse tykkään suosia kotimaista.
- Entinen asiakas
Tiedoksi kaikille ettei soneralla ole hintatakuita eli he voivat nostaa hintoja kesken sopimuksen!
Ja sopparihan oli tietty sitten 2-vuotinen!
Luojan kiitos korotukset tuli niin loppu vaiheessa sain vaihdettua saunalahteen pian.
Siellä on sentään toimiva asiakaspalvelu koska se on henk.koht. ja kuuluvuuskin on yhtä hyvä
-Iso keskari RuotsinTurkkilaiselle paska Soneralle- niin niin
Niin Saunalahden asiakaspalvelu on ihan pirun hyvä, kun ne 25 min odotuksen jälkeen vastaa, ehkä. Sonerallakaan jonotus ajat ei ole niin syvältä kuin Saunalahdella.
- se ei tee mitään oikein
niin niin kirjoitti:
Niin Saunalahden asiakaspalvelu on ihan pirun hyvä, kun ne 25 min odotuksen jälkeen vastaa, ehkä. Sonerallakaan jonotus ajat ei ole niin syvältä kuin Saunalahdella.
samalla tekee vielä rikoksia. Dna on paras ja halvin kännykkäliittymä sieltä on palveltu aina ja hyvin, ei kuin soneralla jonne ei pääse emaililla ollenkaan aina maksullisella soitolla pitäisi yrittää eikä tunnu välillä pääsevän vasta kun tunnin odottelun jälkeen jolloin luurin päähän vastaa kusipäistä suurin soneran palvelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818