uskaltaako goalla ottaa tatuointia?vähän mietityttää hygienia yms..jos jollain kokemuksia niin kertokaa..
tatuoinnit
10
1104
Vastaukset
- mutta..
Kyllä siellä yleensä kaikki turisteille palveluja tarjoavat ovat hyviä ja siistejä. En tiedä noista tatuoinneista. Lehdissä on ollut juttua Gujaratista, jossa iso määrä ihmisiä on sairastunut B-hepatiittiin, koska lääkärit ovat käyttäneet likaisia ruiskeita. Mutta on se touhu varmaan Goalla erilaista.
- tatska on
kuitenkin sen verran harkittu, että en jättäisi sen toteutusta "epävarmoihin" käsiin. Jos sen oikesti haluaa niin kyllä siitä voi maksaa sen kotimaan hinnan. nimimerkki kahdella ulkomaillakin käyneellä tyttärellä on tatskat.
- öyh
Otin vuonna 2008 goan palolemissa (tatuointipaikan nimeä en muista) ison tatuoinnin olkapäähän ilman mitään ongelmia ja tatuoinnistakin tuli tosi hieno. Itse otin tatuoinnin lähtöä edellisenä päivänä, maksoin siitä 100 euroa, Suomessa sama tatuointi olisi maksanut n. 600 euroa.
- wwwiikka
Suosittelen lämpimästi. Säästät hurjast rahaa. Itse otimme isäni kanssa viime jouluna tatuoinnit Goalla. Aivan mahtavaa jälkeä enkä kadu. Sain itse avata neulapaketin ja varmistaa että se olis steriili. Voin suositella luotettavaa ja ammattitaitoista tatuoijaa joka tekee kuvia Candolimissa. Jos kiinnostaa ota minuun yhteys meilitse! Osoitteen löydät sivuiltani: http://indiagoa.webs.com/tattoo.htm jossa on paljon lisää tietoa tatuoinnin ottamisesta Goalla ja kaikesta muusta.
- hhhurrrrja
Oikein kivat sivut sinulla. Harmittaa vaan kun lähes jokaisessa lauseessa on kirjoitusvirheitä, yleisemmin yhdyssanoissa. Kyllähän se asia sieltä aukeaa, mutta lukemalla uudestaan sen mitä olet kirjoittanut, olisit varmasti huomannut itsekin lukuisia kirjoitusvirheitä. No joo, nipo nipo, mutta mukavia matkasivuja on aina mukava lukea ja katsella kuvia. Jatka vaan ja Goa on paras!
- wwwiikka
hhhurrrrja kirjoitti:
Oikein kivat sivut sinulla. Harmittaa vaan kun lähes jokaisessa lauseessa on kirjoitusvirheitä, yleisemmin yhdyssanoissa. Kyllähän se asia sieltä aukeaa, mutta lukemalla uudestaan sen mitä olet kirjoittanut, olisit varmasti huomannut itsekin lukuisia kirjoitusvirheitä. No joo, nipo nipo, mutta mukavia matkasivuja on aina mukava lukea ja katsella kuvia. Jatka vaan ja Goa on paras!
Juu olen pahoillani :D Mulla on paha lukihäiriö enkä ole viellä kerennyt oikolukea sivuja. Ajattelin että teen sen sitten kun ne ovat "valmiit". Mutta asia korjataan pian kun nyt alkoi viikon kesäloma niin on aikaa jatkaa sivuja :D
Tervehdys jälleen ajattelin itsekin huhtikuussa ottaa tatuoinnin Goalla. Mutta keskusteltuani aika pitkään tatuoijan kanssa joka oli ehdottomasti ammattilainen jättää väliin vaikka neulat yms. olivat steriilit.Syy koska olen vähän kaikelle allerginen ja tulehdun helposti ja hän suositteli jättämään väliin.Mieheni otti tatskan ja aika näyttävänkin eikä mitään ongelmia tullut.Hän onkin Intialainen ja asummekin Intiassa,mutta nostan hattua tattoo pojalle joka ei ollut rahanahne vaan rehellinen ja ammattilainen. Kuitenkin uskallan suositella näitä tatuoijia hyviä kuvia ja mukavia reissuja teille kaikille.
- Masa,
WhiteGypsy kirjoitti:
Tervehdys jälleen ajattelin itsekin huhtikuussa ottaa tatuoinnin Goalla. Mutta keskusteltuani aika pitkään tatuoijan kanssa joka oli ehdottomasti ammattilainen jättää väliin vaikka neulat yms. olivat steriilit.Syy koska olen vähän kaikelle allerginen ja tulehdun helposti ja hän suositteli jättämään väliin.Mieheni otti tatskan ja aika näyttävänkin eikä mitään ongelmia tullut.Hän onkin Intialainen ja asummekin Intiassa,mutta nostan hattua tattoo pojalle joka ei ollut rahanahne vaan rehellinen ja ammattilainen. Kuitenkin uskallan suositella näitä tatuoijia hyviä kuvia ja mukavia reissuja teille kaikille.
Varoittivat Goalla joistain "mustista" tatuoinneista,,,,joista saattaa jopa sairastua ja jäädä paha arpi ihoon. Mut en oo varma oliko kyseessä "oikea " tatuointi.
- varoittelevat
Masa, kirjoitti:
Varoittivat Goalla joistain "mustista" tatuoinneista,,,,joista saattaa jopa sairastua ja jäädä paha arpi ihoon. Mut en oo varma oliko kyseessä "oikea " tatuointi.
Mustasta hennasta varoittelevat. Siinä saattaa olla myrkkyjä. Ei kannata kokeilla. Muiden kanssa ei ole ongelmia.
- wwwiikka
varoittelevat kirjoitti:
Mustasta hennasta varoittelevat. Siinä saattaa olla myrkkyjä. Ei kannata kokeilla. Muiden kanssa ei ole ongelmia.
Olen ottanut kaikilla kerroilla Goalla ollessani henan tatuoinnit paitsi nyt viimeisimmällä kerralla otin oikean. Eli sisi hennoja on ollut 4. Jos osaa valita tatuoijan oikein ei ongelmia pitäisi olla.
Olen kyllä kuullut noista mustista hennoista; että kyllä niitä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042895Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2381538Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911396- 881312
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1471172Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116950Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763