Laudepaketit?

saunoja:)

Olisi tarkoitus laatoittaa saunan lattia,ja samalla ajateltiin laittaa lauteet kokonaan uusiksi.Lauteet on 180cm,minkälaiseen hintaan saa laudepaketteja mihin kuuluu kaikki!? Hyviä nettisivuja?

24

4863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka tuolta:
      • thermo-laude

Www.thermo-laude.fi

• saunat...

www.lumilaude.fi

• völjari
    • lauteet...

Jos peruslauteita meinaat, niin tekemällä irtotavarasta pääset kyllä melkoiselle tuntipalkalle. Ei ole kummonen homma, jos on yhtään peukalo oikeassa paikassa

• omin käsin

,ja aina tulee parempi ja parempi.
        Mikä vielä kalliitkin tyylilauteet menettävät uutuudenhohtonsa vuodessa parissa,itse voi uusia vaikka joka jouluksi.

• Juuu...
        omin käsin kirjoitti:

,ja aina tulee parempi ja parempi.
        Mikä vielä kalliitkin tyylilauteet menettävät uutuudenhohtonsa vuodessa parissa,itse voi uusia vaikka joka jouluksi.

Wow..vai niin..laitappa kuvaa tulemaan niistä tekemistäsi upeista lauteista niin katotaan yhdessä miltä näyttää. onko miestä kuvaa laittamaan vai meneekö selittelyn puolelle.
        Tosihan on ettei timpurin välineillä saada ainakaan edullisempia lauteita kun puhutaan muusta kun suorista perus lauteista nehän osaa tehä jo ennen ammattikouluakin. vaan vimosen päälle muotolauteet kaikkineen upotuksineen ja kaaarineen. laita kuvaa niin nähdään mistä puhut jos on munaa.

• Ei...
        Juuu... kirjoitti:

Wow..vai niin..laitappa kuvaa tulemaan niistä tekemistäsi upeista lauteista niin katotaan yhdessä miltä näyttää. onko miestä kuvaa laittamaan vai meneekö selittelyn puolelle.
        Tosihan on ettei timpurin välineillä saada ainakaan edullisempia lauteita kun puhutaan muusta kun suorista perus lauteista nehän osaa tehä jo ennen ammattikouluakin. vaan vimosen päälle muotolauteet kaikkineen upotuksineen ja kaaarineen. laita kuvaa niin nähdään mistä puhut jos on munaa.

Ja Taas tuli kaapista yksi valopää! Muista sulkea kaapin ovi perässä. Hankalaa lähettää kuvia kun niin rohkeesti ilmotat osotteen minne lähettää kuvia.. Voi sua pientä reppanaa. 10 pistettä sinulle!

• huhhhu
        Juuu... kirjoitti:

Hehe, kateellisten panettelua kun et itse osaa mitään! Menehän -niinpä juu- harjoittelemaan vasaran käsittelyä.

• kaapissa
        Ei... kirjoitti:

Ja Taas tuli kaapista yksi valopää! Muista sulkea kaapin ovi perässä. Hankalaa lähettää kuvia kun niin rohkeesti ilmotat osotteen minne lähettää kuvia.. Voi sua pientä reppanaa. 10 pistettä sinulle!

liikaa olet ollut..laita kuvalinkki tänne niin se onnistuu vai ekkö osaa? reppana

• olen nähnyt vaikka mitä
        huhhhu kirjoitti:

Hehe, kateellisten panettelua kun et itse osaa mitään! Menehän -niinpä juu- harjoittelemaan vasaran käsittelyä.

ja nähnyt useita pettymyksiä rakentajilla ja remontoijilla kun ns. timpuri sanoo osaavansa tehdä tuollaisen ja tuollaissen saunan mitä valmiina tehdään..ja eihän EIHÄN siitä tule lähellekkään sellaista ..haaskataan vaan rakentajan (asiakkaan) tarpeet ja rahat kun siitä täytyy maksaa. ja kun sellainen joka osaa tehdä siinä menee aikaa ja tarviketta kun valkaamaan joutuu ettei enää valmislauteiden hinta pyörrytä vaan valmis on loppu kädessä edullinen ratkaisu ja SAA MITÄ TILAA.

• kiulu & kauha

Saunamajuri.com sivustolta. laudepaketti 200€ toimituskulut 8€

• halpa on

Tuosta halvemmalla on kyllä jo haaste tehdä itse pitkästä tavarasta... Itse kun kysyin paikalliselta puusepältä peruslaudetta, niin hinta materiaaleineen (tervaleppä) oli satoja euroja tuota kalliimmpi. Halvemmalla sain laudetoimittajalta nimellä lumilaude.

• rakentanut
        halpa on kirjoitti:

Tuosta halvemmalla on kyllä jo haaste tehdä itse pitkästä tavarasta... Itse kun kysyin paikalliselta puusepältä peruslaudetta, niin hinta materiaaleineen (tervaleppä) oli satoja euroja tuota kalliimmpi. Halvemmalla sain laudetoimittajalta nimellä lumilaude.

ammattilaiset:
        www.kotisauna.fi

• Hyvä vaihtoehto
      • Haikkius

Kyllä noita saunoja on vaikka minkälaisia ja hyviäkin vielä näköjään. Oma mielipide on että kannattaa siitä jotain maksaa että se kestää saunomista vuosikausia eteenpäin. Mielummin vaikka 300€ kuin 200€ jos saunamateriaalit on huomattavasti paremmat niin kestää sitte käytössäkin. Suosittelen maksamaan laadusta niin ei sitten harmita tulevaisuudessa.

• 778899

tjaahas siis , onko vielä hengissä.... eip ole enää paljon messuilla näkynnä??

• Vaativakuluttaja

Ite ei kannata ruveta tekemään, kun laatua saa halvalla. Tilasin Eripuu Oy:stä lauteet mittatilauksena, toimittivat lauteet 6 päivässä ja on laatutavaraa.

• Tiedän mistä tilasin

Jos tulee Eripuulta 6 päivän aikana tilauksesta, on tuote aivan varmasti valmiina hyllyssä mistä vaan otetaan palikat mitkä mahtuu mitoille. Kyllä monet muut tekee ainakin Suomessa valmistetut mittojen mukaan aina asiakkaalle palikat. Toimitusaika on jossain 2 viikon ja päällekkin menee. Ei rahteineen kukaan tee 6 päivän aikana ellei oo tilauskanta nollassa. Hyvästä kannattaa maksaa varsinkin jos se tehdään Suomessa. Virossakin jotkut ( Sun sauna ) teettää pakettinsa. Siellä valmiista palikoista mahorkat suussa väännetään ja jengi maksaa. Hohohoo. Mikäs siinä.

• Hyvä laudepaketti
    • design-lauteet
    • Saunastore

Kannattaa tutustua erilaisiin lauderatkaisuihin www.saunastore.fi sivuilla. On tosi havainnolliset animaatiot eri malleista, ja upeita kuvia. Saat ainakin ideoita. Sivuilta näkee saman tien hinnankin. Lauteet on tehty millilleen mittojen mukaan, eikä asennusvaiheessa tarvitse sahailla tai nikkaroida. Lisäksi, tarjousta omalle ratkaisulle kannattaa aina kysyä.

• SL 8

Hei

Laajan valikoiman laaudepaketteja eri puumateriaali vaihtoehdoin löydät verkkokaupasta www.sisustalasilla.fi. Saat samalta toimittajalta laudepakettien lisäksi saunan lasiseinät ja valaistuksen. Kannattaa tutustua. Toimitukset kätevästi suoraan kotiin !

• puuseppä

lumisaunat sieltä parhaat lauteet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1260
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe