Narconon
Maailman kysytyin yksityinen irti-huumeista -kuntoutuskeskus. 70 000 tiedustelua kuukaudessa. Narconon-verkosto vuonna 2009 käsittää 180 keskusta 47 maassa.
Narconon on saanut tuhansia palkintoja ja kunniakirjoja tehokkaista ja kestävistä huumeistavieroitusohjelmistaan maailmassa. Esim. Meksikossa huumeiden käyttöaste on laskenut ja LRH-ohjelmia käytetään jo yleisesti myös ennaltaehkäisevään toimintaan.
Criminon
Maailmassa on 10 miljoonaa vankia, joista vain 20 prosenttia pääsee koskaan vapauteen.
LRH-teknologia murtaa rikollisen ajatusmallin palauttamalla hänelle itsekunnioituksen.
34 maata ja 2077 vankilaa käyttää Criminon-ohjelmia vuonna 2009.
LRH-opiskeluteknologia
Taianomaisin sana maailmassa tänään on OPISKELU.
105 295 opettajaa ja 13,2 miljoonaa opiskelijaa ovat saaneet kokea LRH-opiskeluteknologian maailmassa.
Breaking news! 2
lähteeltä
3
259
Vastaukset
- Huhahhhei
Tuo piti ihan kopioida talteen, olihan niin poskettoman typeriä lukuja.
- perustuu samankaltaiseen
tilastointiin kuin scientologian jäsenmäärät (10 miljoonaa, joka sisältää kaikki kuolleetkin jonkin kirjan ostaneet 1950-luvulta lähtien), niin tuo "70 000 tiedustelua" sisältää myös kaikki pilasoitot, väärään numeroon soittamiset ja haukkumakirjeet. Jne.
- luottaa...
ne eivät missään tapauksessa ole totta.
nuokin ovat todella huuhaata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882