Studytech analysoituna
6
368
Vastaukset
- ACD
mukainen saitti!
Alle 2.0 henkilö alkaa puhumaan potaskaa ja hyväkyy potaskaa.- analysoida
Säännöt scientologiaan suhtaumiselle:
1. Scientologia toimii.
2. Jos scientologia ei toimi, katso #1. - Flack jacket
Alle kakkosethan LRH:n ohjeen mukaan pitää ampua surutta. Oletko samaa mieltä tuosta kultin ohjeesta ja kuinka usein sitä on sovellettu käytännössä?
- ACD
Flack jacket kirjoitti:
Alle kakkosethan LRH:n ohjeen mukaan pitää ampua surutta. Oletko samaa mieltä tuosta kultin ohjeesta ja kuinka usein sitä on sovellettu käytännössä?
..murhaaja on alle 2. Scientologit ovat paljon yli 2.
- scientologit
ACD kirjoitti:
*pyrkivät* olemaan yli 2.0, mutta käytännössä ovat mitä hyvänsä. Sinun kirjoituksesikin ovat yleensä siinä rajoilla. :)
- Durandall
ACD kirjoitti:
ACD möläytti: "Alle 2.0 henkilö alkaa puhumaan potaskaa ja hyväkyy potaskaa."
Hihii. Tuohan tarkoittaa että kaikki scientologian toimivuuteen uskovat ovat alle 2.0, eiksvaan? Ainakin normaalin ihmisen mielestä tuo vaikuttaa siltä. Mieti, miten ihmiset suhtautuvat scientologiaan ja selitä noista taikatasoistasi vasta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228