auttakaa :(

-.-

laitoin sit pin koodin 3 kertaa väärin ja sit se kysy puk koodia ja vitustako minä sen tiedän, rupesin vaa laittaa jotai random numeroita ja nyt on sim kortti hylätty.

älkää jumalauta sanoko et pitää hankkii uus kortti ja ettii kaikki numerot uudestaa : D

12

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puavo

      soita puh,operaattorille sieltä saat puk:koodin!!!

      • -.-

        huoh. puk koodia ei saa edes laitettua ku kortti on lukittu


    • ...

      uuden kortin tarvitset ei voi mitään...

      • -.-

        mitä se maksaa ? ja kauan kestää et saa sen hankittuu..


    • Supportin sepi

      PUK koodin saa soneran sivulla omilla käyttäjätunnuksilla. ei mee siis viikkoja uuden kortin saamisen.

      • soneran

        sivuilla enkä saa sitä edes luotua koska en pysty lähettämään viestiä kännykäst. ja mitä mä sil puk koodilla teen jos sitä ei pysty edes kirjottaan siihe ku kortti on lukittu..


      • supportin seppo

        Meet soneran sivulle... siellä o sellainen omat sivut juttu, jossa kirjaudut, nii se tulee kirjautumisen jälkee nii siihen omien sivujen oikeaan ylälaitaan

        PUK koodi

        sieltä saat ohjeet ja sen koodin, jolla kortti aukeaa... mutta... sillä pukin määrälläkin on raja, jonka jälkeen se kortti o entinen... ELI OLE TARKKA YRITYSTEN KANSSA, ÄLÄ KOKEILE SITÄ TURHAAN!


      • se tunnus
        soneran kirjoitti:

        sivuilla enkä saa sitä edes luotua koska en pysty lähettämään viestiä kännykäst. ja mitä mä sil puk koodilla teen jos sitä ei pysty edes kirjottaan siihe ku kortti on lukittu..

        on sun nimeros..


      • tunnuksella..
        se tunnus kirjoitti:

        on sun nimeros..

        kun ei ole salasanaa..lol


      • supportin seppo kirjoitti:

        Meet soneran sivulle... siellä o sellainen omat sivut juttu, jossa kirjaudut, nii se tulee kirjautumisen jälkee nii siihen omien sivujen oikeaan ylälaitaan

        PUK koodi

        sieltä saat ohjeet ja sen koodin, jolla kortti aukeaa... mutta... sillä pukin määrälläkin on raja, jonka jälkeen se kortti o entinen... ELI OLE TARKKA YRITYSTEN KANSSA, ÄLÄ KOKEILE SITÄ TURHAAN!

        Vastaisuuden varalta: PUK-koodin saa operaattorilta. Mutta koska korttisi on nyt lukittu, sinun täytyy käydä operaattorin liikkeessä hakemassa uusi kortti. Operaattorin liikkeestä saat kortin heti, netin kautta tilaamalla tai puhelimitse menee muutama päivä.


      • Supportin sepi
        kvall kirjoitti:

        Vastaisuuden varalta: PUK-koodin saa operaattorilta. Mutta koska korttisi on nyt lukittu, sinun täytyy käydä operaattorin liikkeessä hakemassa uusi kortti. Operaattorin liikkeestä saat kortin heti, netin kautta tilaamalla tai puhelimitse menee muutama päivä.

        ei lukkiutunutta korttia tarvi vaihtaa uuteen.

        Kortti kyllä tuohutuu jos PUK koodia aletaan arvaan monesti uudelleen ja se epäonnistuu. olisko se sitten kanssa kolme yritystä niin se menee kiinni.

        Mutta vaihtoehtoja on kaks... pitää mennä jonnekkin operaattorin kauppiaalle ja pyytää sieltä apua, että ne selvittää sen koodin tai sitten pyytää kaverilta kännykkää, että se kortti aukeaaa...

        Ja kun se kortti on taas toiminnassa, nii sitten vaan se viesti salasana, ja lähettää sen sinne numeroon 15400, nii saa sen salasanan jolla pääsee aluun omien sivujen käytölle netissä....

        Aiemmin muute sen PUK koodin sai kortin mukana... mut ny ku o netti, nii ne ei sitä anna...

        ja sama muute o sim-lukitun puhelimen kanssa, että jos syötää koodia väärin, nii menee koko laite käyttökelvottomaksi


    • PUK-koodisi

      kunhan vaan ekana soitat sinne.Kysyvät numerosi,sekä sotusi.Ehkä vielä osoitekin.
      Sieltä saat oman PUK:isi.Arvaa vaan,kuinka useen mulle on käynyt sama juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe