haluun lisää juttu seuraa meseen.
mielellään 14-16v. jätkä ja hyvännäkönen :D
ja plussa ois jos oisit keski-Suomesta.
Ite asun jyväskylän lähellä
Eli jos kiinnostaa ni vastaa tähän viestiin ni annan mun mese osotteen
seksikkäät poitsut lukekaa!
15
3317
Vastaukset
- Blondi94
Webbi kamerakin ois kiva :D
mä aattelin täs hiihtolomal ostaa webin- OHNOEZ
...joku pinnallinen kökäle taas. Ei millää pahal. :D
- Jonttu1991
Todella edustavan kuvan annat ilmoituksesi perusteella. Tämän lisäksi, hyvän ulkonäön voi perustella lukemattomilla tavoilla.
=> En usko, että kukaan täysjärkinen vastaa viestiisi, jossa haet ystävää ulkonäön perusteella.
Lycka till! - daaaa
OIIIh ihana -94 pikku pissis, joka etsii miestä LOLOLOLOLOLOLLOOOOOOOOOOOOOL
- 16vpoikka
laita osa johon voi laita postia
- VASTAA
Älä vastaa tolle 16vpoikkalle. Se on joku vanha äijä. Valehdellu monesti ikänsä. Näkeehän sen jo kirjotuksista ettei oo mikään normaali 16-vuotias poika...
- oon16vpoika
laitaosa
- 14 v
kiinostaa oon itekkin 14 ja asun Tampereel laitakko meses?
- minäpä vain tässä
Blondi94 kirjoitti:
Ole tyttö varovainen internetin ihmeellisessä maailmassa!älä luota ihmisiin liian helposti.mutta muuten tsemppiä verkostoitumisessa.
- lrrrrfromomicronpersei8
- rrrrrrrr
moro! ei kai haittaa et oon 92?ja jos ei haittaa ni laita sun mese ossas mulle ni lisään sut:) ja oon hyvännäkönen:)
- huohh...
Olet sitten pedofiili kun olet täysi-ikäinen ja yrität iskee alaikäsii
- koimo
saako sun mese ossan ni voitas jutella lisää? :) lähit niin äkkiä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810