VALOKUVA

Tähtisade

Terve! Mulla on yks valokuva joka on otettu mun mummon haudalta.Kuvassa on mun serkku joka laskee just kukkia haudalle.Kuvassa on myös jotain todella outoa,siinä on sellainen valkoinen pallo joka on vähän utuinen ja näyttäisi että pallolla on ikäänkuin siivet.Kuva on otettu sellaisella "paparazzi"kameralla joka ottaa tosi nopesti monta kuvaa,missään muussa kuvassa ei ole mitään kummallista.Vain tässä yhdessä.Pallo on vieläpä aika iso,ettei ole mikään pikkuinen piste.Ollaan mietitty että onkohan tämä joku valotusvirhe tai jokin muu tekninen häiriö mutta mitään järkevää selitystä ei löydy.Joten oisko se sitten mummo joka on tullut tervehtimään serkkupoikaa?

48

4615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

kai se nyt näyttää isolta ku se on joku hiukkanen lähellä kameraa.

• ghostgirlll

mutta eipä mulle tule heti mieleen ajatella kummitusta, älä sinäkään ajattele LOL

pölyä se vaa oli.kaikella löytyy järkevä selitys.

• Nimetön
        ghostgirlll kirjoitti:

mutta eipä mulle tule heti mieleen ajatella kummitusta, älä sinäkään ajattele LOL

pölyä se vaa oli.kaikella löytyy järkevä selitys.

no sitähän minä tässä yritin sanoa

• Ihanat Enkelit

Voisihan se olla enkeli tai mummo joka tullut tervehtimään.. Lue Diana Coopperin kirja : Ihanat enkelit ja Enkelipallot - jos et ole jo löytänyt näitä kirjoja.. ;)
      Enkelipallot- kirjassa kerrotaan näistä kuvista joihin ilmestyy ns palloja..
      Kannattaa ostaa ko kirjat

• sanonko?

kaikkien kolmen poikamme ristiäiskuvissa etenkin kastekohdissa näkyy isoja omituisia valkoisia palloja.
      Harmi vaan että ne on teetätetty ne kuvat ja komeilevat albumissa. Ja minulla ei ole mitään hinkua todistella asiaa laittelemalla tänne niitä kuvia esm.skannerin kautta koska en tiedä mitä ne on ja thats it.

• Aatteleppaite

näkyville,ymmärrättekö,siihen asti nämä on pelkkää paskapuhetta.

• gööli
        Aatteleppaite kirjoitti:

näkyville,ymmärrättekö,siihen asti nämä on pelkkää paskapuhetta.

Etkö osaa oikein lukea, vai missä mättää? Luulisi typerämmänkin ymmärtämän seuraavan lauseen sisällön: "Ja minulla ei ole mitään hinkua todistella asiaa laittelemalla tänne niitä kuvia esm.skannerin kautta koska en tiedä mitä ne on ja thats it."

Pilkkujen jälkeen tulee muuten väli. Helpottaa lukemista, kun ei tungeta kaikkea yhteen pötköön.

• KUVIA KEHIIN

Näistä kyseisistä valopalloista , myös orbeiksi kutsutuista , on palstalla aiemminkin ollut puhetta.
      Omalta kohdaltani en jättänyt asiaa puheen tasolle, vaan tein empiirisen kokeen.
      Otin digikameralla kuvan salamavalolla pimeänä sumuisena syysiltana parvekkeelta alas pihalle.
      Tulos on tässä.

http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2dn38 ove-salamakuva-

Vaaleat pallerot ovat salamavalon heijastuksia sumupisaroista, halkaisija muutaman sadasosamillin luokkaa.
      (Kellertävät pilkut ovat alhaalla olevia katuvalaisimia.)
      Siis hyvinkin pienet partikkelit sopivissa valaistusolosuhteissa synnyttävät huomattavan suuren valoefektin.
      Kuva ei tietenkään todista , etteikö myös paranormaaleja orbeja voisi kuvautua filmille.
      Osoittaa vain, että tietty kriittisyys tulkinnoissa on tarpeen.
      Mielelläni näkisin, että näitä paranormaaleja otoksia ( muitakin kuin alaikäisten leikkimielellä lähetettyjä)
      palstalla esitettäisiin. Kuvan olen lähettänyt MTV3: n maksuttoman kuvaboksipalvelun kautta.

• Stadin kundi

Kolmas pallo vasemmalta jolla isot siivet on selvä orbi ja alhaalla oikealla taitaa olla Tsvetajeva tai joku muu hirvitys vihreine silmineen

• nidatS idnuk
        Stadin kundi kirjoitti:

Kolmas pallo vasemmalta jolla isot siivet on selvä orbi ja alhaalla oikealla taitaa olla Tsvetajeva tai joku muu hirvitys vihreine silmineen

samloK ollap atlammesav alloj tosi teviis no ävles ibro aj allaahla allaekio aatiat allo avejatevsT iat ukoj uum sytinrih enierhiv neenimlis

• henkikirjoittaja
        nidatS idnuk kirjoitti:

samloK ollap atlammesav alloj tosi teviis no ävles ibro aj allaahla allaekio aatiat allo avejatevsT iat ukoj uum sytinrih enierhiv neenimlis

automaattikirjoitustako?

• Tömle Kippänel
        nidatS idnuk kirjoitti:

sı1ɯıuǝǝu ʌıɥɹǝıuǝ ɥıɹuıʇʎs ɯnn ظoʞn ʇɐı ʇsʌǝʇɐظǝʌɐ o11ɐ ʇɐıʇɐɐ oıʞǝɐ11ɐ ɐ1ɥɐɐ11ɐ ظɐ oɹqı sǝ1ʌä ou sııʌǝʇ ısoʇ ظo11ɐ ʌɐsǝɯɯɐ1ʇɐ dɐ11o ʞo1ɯɐs

• .
        henkikirjoittaja kirjoitti:

automaattikirjoitustako?

väärän suuntaan

• sk..
      • Nefilim

Entäpä, jos se on pölyinen mummo? Arkku unohdettu imuroida?

• kuvaajatyytel

minulla itselläni samantyylinen kuva jossa näkyy sen ystäväni kasvot kenen haudalta kuva otettu,vaihdetaanko kuvia?laita s.postisi?

• cybo-ceronimo-cabriel-61
      • selvä se!

no hei toi on pilvi!!

• selvä se!
        selvä se! kirjoitti:

no hei toi on pilvi!!

HAH KATOIN VÄÄRÄN KUVAN XDDDDD EN KIINNITTÄNY TOHON TOISEEN HUOMIOTA... SRYY. XDD

• _havaitsija

Cybolta vielä kysyisin : muistatko, käytettiinkö kuvissa salamaa? Arvelisin että ei, sen aiheuttamia teräviä
        varjoja ei tunnu näkyvän. Tuntuu, että tilassa on suht. himmeä yleisvalaistus.
        Useinhan "luonnollisia" orbeja synnyttävät pölyhiukkaset, jos ne ovat lähellä kameraa ja kirkkaasti valaistut
        (esim. salamavalo tai suora auringonvalo, varsinkin jos tausta on tumma)
        Tässä ei liene ollut tuollaista valaistusta.
        Sitäpaitsi ne kuvautuvat pyöreinä palloina, eivät kuvasi kaltaisena symmetrisenä ovaalina.
        Omissa kuvissani olen monesti nähnyt "luonnollisia" orbeja, mutta en koskaan tälläista ovaalin muotoista.
        Usein kerrotaan, että "yliluonnollisissa" orbeissa voi erottaa joitakin kuviointeja.
        Jos mielikuvitusta käyttää, tässäkin saattaisi nähdä jonkinlaisen hahmon, tosin taustalla olevaan
        pystysuoraan ikkunan karmiin sivulta lankeava kirkas auringonvalo häiritsee havaintoa.
        (merkitty pun. pisteviivalla kuvaan:)

http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2dufd ove-cybo.html

• Aatteleppaite

ei muuta.

• _havaitsija
        Aatteleppaite kirjoitti:

ei muuta.

Varteenotettava vaihtoehto !
        Ennen kuin käymme asiaa tarkemmin käsittelemään, täytyy Kybolta kysellä tilaisuuden olosuhteista:
        Jotta huurua muodostuisi kameran linsseihin täytyy:
        1) valokuvaajan kameran olla ennen kuvausta attiina pakkasasteille, esim. ulkoilmalle, lämpötila
        ehkä -5 ast. Celsiusta tai alempi.
        2) kuva on otettu muutama minuutti kuvaajan sisääntulon jälkeen, jolloin arviotu kappelin sisälämpötila
        olisi luokkaa 20 ast. Celsiusta. Noissa olosuhteissa huurun muodostuminen linssiin (= kameran objektiivi)
        on otollinen.
        3) odottelemme Kybon vastausta siihen, olivatko kuvan oton olosuhteet kuvatun kaltaiset.
        4) vasta sen jälkeen käymme tarkastelemaan, voiko mikroskooppinen kosteuden tiivistyspisara
        kameran objektiivin pinnalla tasaisessa yleisvalaistuksessa synnyttää valoherkälle pinnalle (filmi tai elektroniset pikselit) Kybon kuvan mukaisen symmetrisen ovaalin orbin. Tarkastelu edellyttää ainakin nykyisen lukion fysiikan oppimäärän tuntemusta.
        5) jäämme siis odottamaan Kybon vastausta.
        Kunnioittavasti: nimimerkki "_havaitsija"

• Stadin kundi

oo saanut itekkään tehtyä et sillei hei!

Aatteleppaite kirjoitti:

ei muuta.

Enpä tiedä huurusta? Räpsin kuvia ennen ja jälkeen tuota kuvaa paikalle tulleista sukulaisista, mutta ei yhtään orbbia. Oli toki talvi, mutta pakkasta ei ollut juuri nimeksikään ja olin ollut sisällä kirkossa jo kotvan aikaa.

Mummon tapaukseen liittyy myös varsinaista "möröstelyäkin". Mummon kuoleman jälkeen[ennen hautajaisia] yksi hänen lapsistaan, eli n. 50 vuotias raavasmies vietti yön mummon vanhan kivitalon yläkerrassa, jossa hän heräsi yöllä siihen että alakerrassa kuului kun "joku" järjesteli astioita, käveli j.n.e. Mistä nuo elämän äänet johtuivat on arvoitus?

• orbitus
        cybo-ceronimo-cabriel-61 kirjoitti:

Enpä tiedä huurusta? Räpsin kuvia ennen ja jälkeen tuota kuvaa paikalle tulleista sukulaisista, mutta ei yhtään orbbia. Oli toki talvi, mutta pakkasta ei ollut juuri nimeksikään ja olin ollut sisällä kirkossa jo kotvan aikaa.

Mummon tapaukseen liittyy myös varsinaista "möröstelyäkin". Mummon kuoleman jälkeen[ennen hautajaisia] yksi hänen lapsistaan, eli n. 50 vuotias raavasmies vietti yön mummon vanhan kivitalon yläkerrassa, jossa hän heräsi yöllä siihen että alakerrassa kuului kun "joku" järjesteli astioita, käveli j.n.e. Mistä nuo elämän äänet johtuivat on arvoitus?

Sen verran vielä että mummollesi koti on rakas ja hän ei ole vielä halukas sieltä poistumaan. Hän haluaa varmistaa että koti saa hyvän uuden asukkaan. Joka hoitaa taloa kuin hän itse on siellä eläessään hoitanut.

• Aatteleppaite
        _havaitsija kirjoitti:

Varteenotettava vaihtoehto !
        Ennen kuin käymme asiaa tarkemmin käsittelemään, täytyy Kybolta kysellä tilaisuuden olosuhteista:
        Jotta huurua muodostuisi kameran linsseihin täytyy:
        1) valokuvaajan kameran olla ennen kuvausta attiina pakkasasteille, esim. ulkoilmalle, lämpötila
        ehkä -5 ast. Celsiusta tai alempi.
        2) kuva on otettu muutama minuutti kuvaajan sisääntulon jälkeen, jolloin arviotu kappelin sisälämpötila
        olisi luokkaa 20 ast. Celsiusta. Noissa olosuhteissa huurun muodostuminen linssiin (= kameran objektiivi)
        on otollinen.
        3) odottelemme Kybon vastausta siihen, olivatko kuvan oton olosuhteet kuvatun kaltaiset.
        4) vasta sen jälkeen käymme tarkastelemaan, voiko mikroskooppinen kosteuden tiivistyspisara
        kameran objektiivin pinnalla tasaisessa yleisvalaistuksessa synnyttää valoherkälle pinnalle (filmi tai elektroniset pikselit) Kybon kuvan mukaisen symmetrisen ovaalin orbin. Tarkastelu edellyttää ainakin nykyisen lukion fysiikan oppimäärän tuntemusta.
        5) jäämme siis odottamaan Kybon vastausta.
        Kunnioittavasti: nimimerkki "_havaitsija"

zoomaa kuvaa,katso ikkunasta ulos,näyttää kovin valkealta ulkona,lunta??
        Talvi siis ja kylmää,ja huurua,joka kerääntyy suht keskelle yleensä;)
        Yksinkertaista rakas watson.

• Aatteleppaite

tiskialtaassa??

orbitus kirjoitti:

Sen verran vielä että mummollesi koti on rakas ja hän ei ole vielä halukas sieltä poistumaan. Hän haluaa varmistaa että koti saa hyvän uuden asukkaan. Joka hoitaa taloa kuin hän itse on siellä eläessään hoitanut.

Jos tarkkoja ollaan niin kyse on vaimoni mummosta, joka tosin piti minua kuin omana poikanaan.
        Melkein yhdeksäänkymmeneen pyristellyt vanhus sai aivoverenvuodon, siihen asti hän oli melko terve, sellainen "tervaskanto" kuten useat tuon ajan ihmiset olivat.
        Muistaakseni 11/päivää hän kitui puolitiedottomana sairaalassa ennen vapautusta maallisista murheista.

Rakas se talonrähjä hänelle oli, oma mies bygannyt sen kokoon ja sillä viisii. En usko että talosta tulee kotia enää kenellekään, kai se räjäytetään taivaan tuuliin ja laitetaan suurelle tontille ihan upouutta.

Jotenkin minun fiilis on semmoinen, että mummon [mahdollinen] energia/tietoisuus kävi vielä kerran harhailemassa jostain kumman syystä siellä alakerrassa? Vai olisiko tuohon taloon jäänyt niin vahva "muistijälki" vuosikymmenten mittaisesta puuhailuista astioiden ja tiskipöydän sun muun arkisen ääressä, että talo "resonoi" hetken mennyttä?

Aatteleppaite kirjoitti:

tiskialtaassa??

Talo on toki ikivanha ja hiiriäkin sillä lienee, mutta miehen kertoman mukaan äänet olivat niin selviä 'elämisen ääniä', että niistä ei voinut erehtyä.

• Aatteleppaite

Talo on toki ikivanha ja hiiriäkin sillä lienee, mutta miehen kertoman mukaan äänet olivat niin selviä 'elämisen ääniä', että niistä ei voinut erehtyä.

pelottaa;)

• _havaitsija

Usein väitetään orbien näkyvän vain valokuvissa. Ilmenikö kuvaamassasi tilaisuudessa niistä suoria näköhavaintoja?

_havaitsija kirjoitti:

Usein väitetään orbien näkyvän vain valokuvissa. Ilmenikö kuvaamassasi tilaisuudessa niistä suoria näköhavaintoja?

Olen melko "sokea" silmäpohjarappeutuman takia, joten en nähnyt enkä näe kuin vasta valokuvista mitä on ollut "liikkeellä".

• _havaitsija

Olen melko "sokea" silmäpohjarappeutuman takia, joten en nähnyt enkä näe kuin vasta valokuvista mitä on ollut "liikkeellä".

muut parempinäköisetkään kertoneet orbihavainnoista?

• _havaitsija
        _havaitsija kirjoitti:

olisitko hyvä, ja vastaisit edelliseen.
        Kunnioittavasti: _havaitsija

_havaitsija kirjoitti:

Joo sori, ei ollut puhetta niistä. Puhuimme vainajan tyttären, siis vaimoni äidin kanssa hänen veljensä erikoisesta kokemuksesta siellä vainajan haussissa. Vaimoni äidin eli anoppini mies on hieman erikoinen ihminen ja kun tässä on valokuvista puhe ja pulina, niin aiheeseen liittyen, sitä miestä ympäröi useissa valokuvissa sellainen outo "loiste".
        Yritän etsiä jonkun erikoisen kuvan tuosta "loistavasta miehestä"[ on muuten hyvä ihminen:)], en lupaa mitään, mutta jos löydän laitan esille.

• _havaitsija

Joo sori, ei ollut puhetta niistä. Puhuimme vainajan tyttären, siis vaimoni äidin kanssa hänen veljensä erikoisesta kokemuksesta siellä vainajan haussissa. Vaimoni äidin eli anoppini mies on hieman erikoinen ihminen ja kun tässä on valokuvista puhe ja pulina, niin aiheeseen liittyen, sitä miestä ympäröi useissa valokuvissa sellainen outo "loiste".
        Yritän etsiä jonkun erikoisen kuvan tuosta "loistavasta miehestä"[ on muuten hyvä ihminen:)], en lupaa mitään, mutta jos löydän laitan esille.

Pistä toki kuvia jakeluun, jos niitä löytyy.
        Itse en pidä orbien paranormaalia alkuperää suinkaan mahdottomana, vaikka en ole
        niitä havainnutkaan. Keskustelussa "Orbien optiikkaa" esitin omakohtaisen kokeilun perusteella, kuinka pieni sumupisara voi aiheuttaa "optisen" orbin.
        Joku mainitsi, että sen hautajaiskuvan orbin olisi aheuttanut kameran linssiin tiivistynyt
        kosteus.
        Näitä väitteitähän heitellään ilman, että mitään kokemusperäistä tietoa asiasta ei ole.
        Tarkoitukseni on jatkossa kokeellisesti tutkia, miten kameran objektiivin pinnassa oleva
        epäpuhtaus (esim. huuru) näkyy kuvassa.
        Palaan asiaan tutkimuksen valmistuttua.

• _.kuvaaja
        Stadin kundi kirjoitti:

oo saanut itekkään tehtyä et sillei hei!

itse asiassa en paranormaalista sellaista ensimmäistäkään.
        kuvannut.
        Sen verran on vuosien saatossa valokuvausta tullut
        harrastetuksi, että jos tuollaisen otoksen omalla
        kameralla olisin saanut, olisi varteenotettavaa vaihtoehtoa
        myös paranormaalilta puolelta vakavasti tullut haettua.
        Tämä ei merkitse sitä, että Cybon luotettavuutta epäilisin,
        sen verran olen miehen teksteihin palstalla tutustunut.
        Jos nyt oletetaan, että kamera näkisi asioita, joita ei
        silmällä havaita, niin eiköhän juuri orbit olisi niitä
        yksinkertaisimpia mahdollisia muotoja.

• orbitus

Hei cybo-ceronimo-cabriel-61

Mielenkiintoinen kuva: valopallossa vasemmalla kukkapuskan vieressä on kaksi selkeää miestä ja heidän keskellä on nainen. Ensimmäisellä miehellä on valkoinen kansio kädessä (voi olla valkoisen kukan heijastus).
      Näiden kolmikon edessä on pieni tyttö, vaaleat hiukset letillä.

Viherkasvissa paljon kasvoja.

Mummosi eli pitkän ja onnellisen elämän. Hän kiittää sinua muistelemisesta ja kertoo että hänellä on nyt hyvä olla.

Kun katsoin tarkemmin suurennettua kuvaa, niin orbissahan näkyy sisällä olevan vaaleana silhuettina paksuhiuksisen miehen profiili?
        Hassua sinänsä, sillä mummon edes'menneellä miehellä ja yleensä heidän suvussa on erittäin paksu-hiuksisia miehiä, jopa niin vahvaa oli hius-laatu, ettei edes syöpä ja kovat syöpä-hoidot vieneet papan hiuksia, vaan antoivat niille kauniin harmaan sävyn.

• Uskovainen97

Kun katsoin tarkemmin suurennettua kuvaa, niin orbissahan näkyy sisällä olevan vaaleana silhuettina paksuhiuksisen miehen profiili?
        Hassua sinänsä, sillä mummon edes'menneellä miehellä ja yleensä heidän suvussa on erittäin paksu-hiuksisia miehiä, jopa niin vahvaa oli hius-laatu, ettei edes syöpä ja kovat syöpä-hoidot vieneet papan hiuksia, vaan antoivat niille kauniin harmaan sävyn.

Miksi kaikki yrittää arvella, mikä epäolento kuvassa näkyy? Miksi juuri niin, ettei kuvassa olisi mitään henkiolentoja?? Miksi? Voisitte joskus ajatella mikä olento kuvissa mahtaa olla!

• orbitus
        Uskovainen97 kirjoitti:

Miksi kaikki yrittää arvella, mikä epäolento kuvassa näkyy? Miksi juuri niin, ettei kuvassa olisi mitään henkiolentoja?? Miksi? Voisitte joskus ajatella mikä olento kuvissa mahtaa olla!

Hei uskovainen97

Ne orbit jolla on sininen kehä on suojelusenkeleitä :). Orbeja on monenlaisia,monen värisiä :).
        Orbeja kannattaa suurentaa ja katsoa niiden sisälle.

• tuskinpakuitenkaan..

Tuskin se nyt mikään paranormaali ilmiö on, mutta jännää, jos sillä on siivet :oo Lumihiutaleet ym. hiukkaset ovat tosin melko veikeänmuotoisia, joten kyseessä varmaan ihan luonnollisen selityksen omaava tapahtuma.

• Huoletonna...

Olin eilen katsomassa yhtä vaatekomeroa josta kuulema kuuluu jatkuvaa kolinaa, menin sen vanhan talom vaatekomeron luokse ja avasin oven, minulla oli vain kämnykkä mukana jonka kameralla sinne kuvasin.
      Otin kameran esiin ja suuntasin sitä sinne komeroon, 5mp kamera, heti ensitöikseen kameran äytöllä meni iso valkoinen epätaisen suuri valkoinen alue joka leijaili nopeasti komeron poikki, tämän jälkeen näin näytöllä useita pienempiä valopalloja menevän komerossa milloin mistäkin suunasta, yksi tarttui kameraan, en voi olla varma onko se niitä joita näin vai jokin muu, kuitenkaan juuri sitä ennen tai sen jälkeen otetuissa kuvissa ei ollut mitään erikoista.
      Yhdessä kuvassa tosin on valkoinen pystysuora alue komeron yläpuolella, komerossa ei ollut mitään heijastaa ja valona vain vanha kattolamppu.

Meinaan mennä uudelleen videokameran kanssa jos saisin ihan kunnon kuvaa etei epäilyksen varaa jää, mieheni tuli olohuoneesta katsomaan noita valoja joita näin ja hänkin näki yhden niistä.

Minne laitatte kuvia esille katsottavaksi, minulla olisi myöskin yksi kuva jossa on ihmisen kokoinen valkea hahmo joka on näkyy aivan selvästi kuvassa, ihmettelen miten se on voinut tulla siihen koska kuvasin ilman salamaa ja muutenkin se on niin suuri ettei heijastus mahdollisuutta ole.

Laitan ne esiin jos keksin miten..

• _havaitsija

Hae netistä osoite: kuvat.fi
        Näppää hakemiston ensimmäinen osoite : kuvat.fi-kuvat nettiin helposti
        Siinä tulee ohjeet, ja palvelu on ilmainen.

Muuten, näitkö nuo ilmiöt vain kännykkäkameran etsimessä vai myöskin paljain silmin ?

• .

.

• lameria

Olen näitä ilmiöitä tutkinut pidemmän ajan. Vaikka kuinka tunne ja järki on ristiriidassa ja ateisti kaiken lisäksi olen, myönnän että näitä orbea on kaikkea muuta kuin kameravikaa. Minulla on nykyään iso kokoema niitä ja aina kun pyydään, ne ilmestyvät kamerani eteen. ;) Eli tieteelisesti pystyn todistamaan niiden olemassaolon, mutten halua julkiuutta työkuvioiden vuoksi.

• Anonyymi

He orbipallot,koen aina kun pyydän tai ihna kuvaan.
      En tiedä onko he ihmis-sieluja vai enkeleitä,kuitenkin uskosin molempia.
      Väreillä on merkitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10041
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3335
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3093
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2805
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      202
      2159
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2113
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1973
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      65
      1591
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1336
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1336
    Aihe