Pokeri botit

Postirobotti

Löysin lisenssin tollaseen thepiratebaysta (joku bonusbots license generator). Oon nyt pelaillu muutaman viikon ja tällä hetkellä 300€. Onko kellään muilla kokemuksia tosta kyseisestä botista tai muista vastaavista?

12

2362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • what u mean bud?

      tell me more bout thees bots dude!

    • asereer

      Latasin kanssa huvikseni ton, mutta sadan käden jälkeen tuli stoppi. Vinkkejä?

      • pokeribottaamista

        Mulla oli kans samoja ongelmia, mut sit tajusin että mun holdem_license.txt ei ollu siellä missä piti eli samassa kansiossa sen päivitetyn botin kanssa.

        Olen pelaillu nyt kohta kuukauden ton kanssa ja tähän mennessä itse olen voitolla ihan mukavasti. Huomasin että tuo pokeribotti toimii parhaiten sittareissa (Sit 'n Go) sittareihin säädetyillä profiileilla, löytyy niitten virallisilta foorumeilta. Tosin sillä oletusprofiilillaki tienaa ihan mukavasti.

        Kellään muilla kokemuksia ko. pokeribotista tai muista vastaavista?


    • Bottibottu

      Että kohta lähtee banniin sun tili tuolta pokerisaitilta...

    • Boot botbotbotbot

      Ollut näitä botteja ja joskus olen kokeillutkin ihan vaan opiskeluidenkin takia (tietotekniikka) mutta aina valitettavasti ( kehityksen kannalta) ne on osoittautunut harraste ja kotipuuhaajien tekeleiksi.

      Voitteko kommentoida kokemuksianne näistä boteista kun olette käytänössä kokeilleet miitä?

    • olin skeptinen

      bottauksen suhteen nettipokerissa, mutta päätin kuitenkin lähteä yrittämään pienellä (30€) panolla eräälle isolle pokerisivustolle jossa tuo Postirobotin mainitsema holdem pokeribotti toimii.

      Alku kangerteli, tippusin välillä lähelle kymmentä eruoa asti mutta säädin hieman asetuksia ja siitä lähti ylämäki. Tälläkin hetkellä viereisellä koneella pelaan kuutta käteispelirinkiä samaan aikaan botin hoitaessa hommat.

      Olen tähän mennessä kotiuttanut onnistuneesti 500€ pokeritililtäni omalle tililleni, joten henkilökohtaisesti voin suositella testaamaan bottia itselle sopivalla pienehköllä summalla.

      • Kohta ne jäähdyttää sulta t...

        Usko pois....tiedän mitä puhun


      • se mahdollisuus
        Kohta ne jäähdyttää sulta t... kirjoitti:

        Usko pois....tiedän mitä puhun

        että jää kiinni, mutta ainakin tossa botissa on niin paljon erilaisia ominaisuuksia jotka ehkäsee kiinnijäämistä pokerisaiteille että todennäkösyys pitäisi olla pieni. 24/7 bottaaminen monilla eri clienteillä samaan aikaan aiheuttaa kyllä bannit. Yleensä noissa tilinjäädyttämistapauksissa se on sun omaa tyhmyyttä jos kärähdät. Käytä sitä fiksusti ja mahdollisuudet jäädä saiteille kiinni siitä on todella pienet.


    • hjelpmej

      Voiks kukaan auttaa mua ton kanssa? en tajuu :S

      • Potpotpot

    • luxuss88

      vieläkös tämmösiä voimassa ? jos on niin laittakaa infoa = [email protected] ois hakusessa.

    • Pokergodness

      Joo ja nyt ihmiset tajuatte että voitte voittaa pokerissa ihan itsekkin kuhan pelaatte kun se teijän botti ja voitte kehittyä paremmaksi kun yksikään botti! vaikka yhteisöjen kautta jokka toimii viä sponsoreina! kaikkee jännää tässää on yks suurimmista tällä hetkellä! JA UNOHTAKAA TOMMOSET BOTIT! =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7311
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4324
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2737
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1414
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1242
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe