Hiljaisuus on kultaa

Arvosta
ja kunnioita minua kuin merta
ei siksi
että olisin jotain erityistä

vaan siksi
etten vaadi Sinulta mitään
toivon vain.

Kun tulet
kertoisitko minulle miehen rakkaudesta
millaista se on karheissa käsissäsi
poskesi nukalla
kun kuljetan sormeani siinä.

Huulillasi
jotka puhuvat paljon
lausumatta yhtäkään sanaa
unen raukeissa aamuissa vierelläni.

Kun hengitän kasvoillesi
luen piirteesi hitaasti
kiusoittelevasti houkutellen

vai sovitaanko
ettei puhuta yhtään mitään ?

24

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsissäsi tuoksuu eletty elämä /
      vastaleivottu pulla
      &:)

      • lindalinda1

        vastakkain kahdet kädet,
        joista toiset on vahvat, karheat
        toiset
        tuoksuvat vastaleivotulle pullalle
        ja lihapyöryköille

        ja halluavat koskettaa niitä toisia :D

        Kiitos ihanasta palautteesta.


      • j,uni
        lindalinda1 kirjoitti:

        vastakkain kahdet kädet,
        joista toiset on vahvat, karheat
        toiset
        tuoksuvat vastaleivotulle pullalle
        ja lihapyöryköille

        ja halluavat koskettaa niitä toisia :D

        Kiitos ihanasta palautteesta.

        olisi nautinto syödä käsistäsi lihapyöryköitä
        noista käsistä jotka ovat kirjoittaneet
        maustettuja runoja


      • lindalinda1
        j,uni kirjoitti:

        olisi nautinto syödä käsistäsi lihapyöryköitä
        noista käsistä jotka ovat kirjoittaneet
        maustettuja runoja

        kun hoidat velvollisuuksiasi, koet yllätyksen.
        Et käsieni kautta, mutta jätän yllärin pirttipöy-
        dän päähän :D

        Minä kirjoitin runon, ja Sinä koristelit sen.

        Kiitos.


      • j,uni
        lindalinda1 kirjoitti:

        kun hoidat velvollisuuksiasi, koet yllätyksen.
        Et käsieni kautta, mutta jätän yllärin pirttipöy-
        dän päähän :D

        Minä kirjoitin runon, ja Sinä koristelit sen.

        Kiitos.

        kävin kaikki
        mitä pirttipöydällä voisi olla
        koirasta alkaen................
        ...............................

        sen täytyy olla .....pullia ???


      • lindalinda1
        j,uni kirjoitti:

        kävin kaikki
        mitä pirttipöydällä voisi olla
        koirasta alkaen................
        ...............................

        sen täytyy olla .....pullia ???

        tavaraa pöydällä, mutta tottakai löysit ne
        pullat, kuinkas muuten. Enkähän olis mitään muuta
        voinut edes ajatella jättäväni.

        Koira muuten uinu mun kainalossa.

        Peppumäkeen tänään, eikö :D


      • j,uni
        lindalinda1 kirjoitti:

        tavaraa pöydällä, mutta tottakai löysit ne
        pullat, kuinkas muuten. Enkähän olis mitään muuta
        voinut edes ajatella jättäväni.

        Koira muuten uinu mun kainalossa.

        Peppumäkeen tänään, eikö :D

        joo ilman muuta mäkeen
        tyyny jätesäkin sisään ja viuhhhh...&:)))


      • lindalinda1
        j,uni kirjoitti:

        joo ilman muuta mäkeen
        tyyny jätesäkin sisään ja viuhhhh...&:)))

        Pitki pellavi, pitki pellavi,
        semmossi hampui ko halvoi,
        semmossi pellavi ko silkei,
        semmossi räätiköi ko nurkampäit.

        Toi on lainaus, en kyl muista mistä. Mutta samoi
        aatoksii, kun Sullakin.

        Mäki jäi kokemati, muuteski aikas huano pv
        eilen. Mut uus päivä, uudet aatteet laskiaisen
        jälkeen.


    • Runosi herättää kauniita mielikuvia syvästä tunteesta ja hyvästä olosta ja siitä ettei sanoilla ole merkitystä vaan läheisyys ja kosketus kertoo kaiken...

      • lindalinda1

        tänään syntyi tällaista, joku toinen päivä sitten
        taas jotain ihan muuta, eämää kaiketi kuitenkin.

        Läheisyys on NIIN paljon.


    • runo64-1

      ...vierauteni
      ja rakkauteni ja millä lailla
      rakastaisit rakastasi
      jonka harvoit kohtaat,
      silloin kun laivasi tulee kotisatamaan.

      kuuntelet kertomuksia elämästä
      pieniä sattumuksia joilla ei ole mitään
      merkitystä
      mutta täyttävät ajan ja paikan rakkauden
      hetkien välissä.

      tästä tuli vahva vaikutelma merimiehen rakkaasta
      joka kotona odottaa miehensä harvoja käyntejä.

      tämä kosketti jotenkin.
      todella hieno runo.
      hyvä upea linda!!!

      • lindalinda1

        en kehtaa edes ääneen sanoa, mitä runostani löy-
        sit ...

        Sinun palautteesi on kuin runo !

        Aivan ihanaa tulkintaa ja ajatuksia.

        Tusen tack Jouni.


    • pups

      Minulle tästä kokonaisuudesta avautuu kaksi eri runoa.
      Jälkimmäinen niistä on kokonainen, siinä aivan valtavan hienosti kuvaat kosketusta, läheisyyttä, sanatonta puhetta. Siinä on kaikki tärkeä kerrottu erittäin kauniisti.
      Ensimmäinen runo on sekin aivan älyttömän kaunis. Se on herkempi ja se kertoo jotain todella hienoa arvostamisesta ja kunnioittamisesta.
      Selitinkö vaikeasti? Minulle vain tuli tuollainen tunne...sori..:-)
      Mutta yhdessäkin nämä kaksi runoa (siis vain minun mielestäni kaksi!) toimivat erinomaisena kokonaisuutena.

      • lindalinda1

        selittänyt vaikeasti, jopa minäkin ymmärsin.
        Mutta nyt kun sanoit sen, niin todellakin - siinä
        on löydettävissä 2 eri runoa.

        Jälleen niin hieno palaute Sinulta,

        K I I T O S !


    • Kiitos.
      Hyvää yötä Ystävä

      • lindalinda1

        noooh, olokkoon niin.

        Hyvää uutta aamua, ja lämmin kiitos palautteesta.


    • padme_amidala

      ..hiljaa kommentoin. Pyyteetöntä rakkkautta ja hienoa viipyvää läheisyyttä. Tuo alun vertaus mereen luo voimakkaita mielikuvia. Eniten pidin kuitenkin tästä:
      "Huulillasi
      jotka puhuvat paljon
      lausumatta yhtäkään sanaa
      unen raukeissa aamuissa vierelläni. "
      Kiitos sinulle hiljaisesta lukuhetkestä : )

      • lindalinda1

        miten se meri siihen halusikin tulla kirjoitetuk-
        si. Mutta mielessä oli jotenkin ajatus siitä,
        kuinka merta pitää kunnioittaa, ja siitä se lähti
        viriämään.

        Tuo säe johon viittaat, on kyllä omaankin mielee-
        ni. Sellainen sulonen ajatus aamussa =)

        Kiitos Padme palautteesta.


    • mies-v57

      Miten olla mies ja puhua
      naiselleen Rakkaudesta, kun
      omassa itsessäkin on patoja,
      ahtautumia.

      Siellä kohtaa miehen sielussa,
      missä pitäisi vapaiden tunteiden
      nousta vain ilmaan. Suottua
      naisen Rakkauden kohtuun.

      Patoja ja hyytymiä miehessä.
      Ja kuitenkin ääni huuttaa
      täyttymyksessä: Rakasta naistasi,
      anna koko sielusi hänelle!

      Ja sillä kohtaa kuitenkin vain
      hiljaisuuden sävel, sointu.
      Missä pitäisi intohimon karjunta
      leimuta, läpi naisen kehon.

      Miten voi mies hiljaisuudessa sanoa.
      Kuinka kertoa Rakkautensa
      Naisellee, sanomatta sanaakaan.
      Riittääkö kun huipussa taipuu kaarelle
      ja purkautuu.

      Ilmaisee itsensä Rakkauden
      rajuudella kokonaan.

      Ja jättää vuorosanat.

      http://www.youtube.com/watch?v=VflKiZzb4h4

      Kiitos runostasi.

      Miehen Rakkaudessa on varmaankin
      paljon sanattomuutta.

      Sielu ei osaa puhua,
      sydän rakentaa lauseita.

      Mutta Rakkaus on silti
      todellinen ja aito.

      Naisen pitää kuulla se
      sisimmällään.

      Hienoa ja kirpeää
      Naisen runoa jälleen.

      Hienot säkeet ja ajatukset
      Rakkausrunossasi.

      Oli tunnelmaa ja naisen
      tuoksua.

      Todella upea runosi tämä ja
      viihdyin.

      Voimia päivääsi.

      • lindalinda1

        että juuri tuo biisi oli linkityksessäsi, hieno.
        Eikä ole vuosien saatossa todellakaan kulunut.
        Ja sopi paremmin kuin hyvin runosi/runoni
        saatteeksi.

        Silmät on sielun peili, ja ne voi puhua paljon
        enemmän kuin sata sanaa, jos vain osaa tulkita
        niiden kieltä. Suomalainen mies on pohjimmiltaan
        jörrikkä, mutta en usko sanontaan ' ei puhu eikä
        pussaa ' Siltikin, korjaamisen varaa olisi monen
        kohdalla.

        Mielestäni runossasi on paljon ajatusta juuri
        siltä osin, mutta kuinka kauniisti sen
        kerrotkaan. En lakkaa milloinkaan ihmettelemästä
        sanaisen arkkusi aarteita.

        Kiitos runostasi, joka menee varmaan talteen.
        Sinä jos kuka osaat kirjoittaa.


    • Mysteriet

      Piruvie - kohta ei edes kirjoiteta... *jupisee*

      Mutta runostasi tykkään kuin hullu polkupyörästä =)

      Se on taivahan tosi

      • lindalinda1

        kunhan et lopeta kirjoittamista.

        Höh, emmoo kuullukaan tommosesta
        ' kuin hullu polkupyörästä ' mutta tottamaar Sun
        palauttees lämmitti vanhan sytäntä.

        Kiitos Mys.


    • olisikin muutakin kuin äänetöntä hiljaisuutta tjn

      • lindalinda1

        ihan mitä vaan vaihtoehtoisesti sillon, kun
        hiljaisuus satuttaa. Voi se kyllä olla joskus hy-
        väkin olotila, kunhan ei ole liian pitkä.

        Kiitos ilekneS kun piipahdit jättämässä sanasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe