Mitä matkanjärjestäjää suositte valmismatkoillanne ja miksi?
Itse vielä yritän kovasti "vertailla".. ;)
Mitä matkanjärjestäjää
22
1986
Vastaukset
- omatoimi
vaan omatoimimatkaa.Matkatoimistot turhia.Lomalennot ahtaita.Omatoimimatkan saa aina haluamillen päiville.Ei tarvitse körötellä hitailla busseilla monen hotellin kautta.Hotelli vaihtoehtoja paljon enemmän.
Minä suosittelisin Tjäreborg ja siitä syystä, että..
- ainakin minun lennoilla, he ovat lentäneet Thaimaahan reittikoneilla - siis enempi tilaa ja muutenkin parempi tarjoilu
- hotellit parempia. Liekkö johtuu siitä, että ruotsalaiset matkustaa myös Tjäreborgilla ja he tunnetusti vaativat majoitukselta vähän enemmän kuin suomalaiset
- hinta sama joskus jopa edullisempi kuin muilla
Tjäreborgilla jotkut Thaimaan kohteet ovat omatoimikohteita.. ts. opaspalvelut ovat vähän rajoitettuja - muista en tiedä.
Terveisin, Snoukkaboy- järjestäjiä,
Monia järjestäjiä on tullut kokeiltua matkan varrella. Ehdottomasti parhaimmat elämykset on koettu seuraavien järjestämänä: 1) Keihäsmatkat 2) Hassen matkat 3) Finnmatkat.
- Loma aina mielessä
Käyttäisin Aurinkomatkoja. Olen ollut useammalla heidän järjestämällään lomalla ja aina hotelli ja kohde on vastannut sitä, mitä esitteessä sanotaan. Olen käyttänyt myös muita matkanjärjestäjiä (valmismatkoilla) ja en ole ollut niin tyytyväinen.
Myös heidän matkansa kestävät kokonaisuudessaan ne päivät, mitä ilmoitetaankin (7 päivää on seitsemän päivää). Joillakin muilla saattaa olla, että tulet kohteeseen illalla ja lähdet aamulla, jolloin esim. viikon matkasta tulee helposti kuuden päivän matka.
Teen myös paljon omatoimimatkoja. Näin minun mielestä.- valitsin
finnmatkat.suora lento krabille.tjärellä olis joutunut tekee välilaskun.muuten kyllä kannatan kumpaakin firmaa.ovat huomattavasti edullisempia kuin aurinkomatkat.(jos matkustaa 2 hlöä.aurinkomatkoilla vastaavasti parhaimmat lapsialet.)
- ehdottomasti
Finnmatkoja jos matkasi suuntautuu esim. Krabille, oppaista esim. ei ole mitään haittaa (apua)koko matkan aikana ja jos erehdyt kysymään jotain perusasiaa niin et voi välinpitämättömämpää vastausta saada keneltäkään muulta, he kun ovat ilmeisesti itsekin lomailemassa.
- ap.
että Finnmatkat olisivat olleet Tjäreä ja Am n. 1000e kalliimpi kaukokohteeseen. Syytä en tiedä, siksi olen hylännyt finnmatkat kokonaan.
- tiedoksi
ap. kirjoitti:
että Finnmatkat olisivat olleet Tjäreä ja Am n. 1000e kalliimpi kaukokohteeseen. Syytä en tiedä, siksi olen hylännyt finnmatkat kokonaan.
1000€ saa jo kuukauden omatoimimatkan, lentoineen ja hotelli.
- Finnmatkat...
Olen käyttänyt heidän palvelujaan viimeksi jouolukuussa-tammikuussa Krabissa ja HuaHinissä. Pelkkää myönteistä vaan.
Pienenä yksityiskohtana annoin matkaan liittyvän yksityisongelman, pyytettömästi opas hoiti asian, vaikka se ei edes hänen tehtäväkenttään kuulunutkaan.
Nyt myöhemmin Huahinissä omatoimatkailijana olen rohjennut kysellä Finnmatkojen toimistolta ohjeita ja vaikka en sinänsä ole edes heidän asikkaansa tällä hetkellä, he antavat neuvoja aivan pyytettömästi.
Kiitokset Finnmatkoille.
PS. Kannattaa aina muistaa, että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan... :)
- järjestäjiä,
Monia järjestäjiä on tullut kokeiltua matkan varrella. Ehdottomasti parhaimmat elämykset on koettu seuraavien järjestämänä: 1) Keihäsmatkat 2) Hassen matkat 3) Finnmatkat.
- aurinkoa rakastava
Heips!
Olen suunnittelemassa seuraavaa lomamatkaa Helin Matkojen kautta. Aivan mahtavaa palvelua!!! Soittavat kotiin ja kyselevät matkasuunnitelmaa ja budjettia yms. Reissusta tehdään juuri sellainen, mitä lomaltasi haluat. Loma voi kestää niin monta päivää kuin haluat ja lähtöpäivän saat valita itse. Ota rohkeasti yhteyttä heihin. Olen ollut Aurinkomatkojen asiakas, mutta heidän Thaimaan matkojen valikoima on kovin suppea, eikä valikoimaan ole tulossa lisää kohteita. Tästä iso miinus heille :o(- .....................
Heli taitaa mennä konkurssiin pian.
- helillä joskus matkannut
..................... kirjoitti:
Heli taitaa mennä konkurssiin pian.
Todella riski,olen tuntenut kukkarossani muinoin
toimineen Toiviomatkat konkurssin.
Siitä viisastuin ja yleensä käytän Aurinkomatkoja,
mutta vuosi sitten Helin matkoja,hieno järjestely
kyllä oli.
Jos maksaa matkansa luottokortilla saa varmimmin
rahansa takaisin jos konkka yllättää. - viime viikolla
helillä joskus matkannut kirjoitti:
Todella riski,olen tuntenut kukkarossani muinoin
toimineen Toiviomatkat konkurssin.
Siitä viisastuin ja yleensä käytän Aurinkomatkoja,
mutta vuosi sitten Helin matkoja,hieno järjestely
kyllä oli.
Jos maksaa matkansa luottokortilla saa varmimmin
rahansa takaisin jos konkka yllättää.lueteltuna riskialttiit matkatoimistot.Helin matkat kärkijoukossa.Taisi olla Iltalehti.
- Finnmatkat
Finnmatkat jättäisin väliin siksi, että se häiritsee matkailijoita tekstiviesteillään koko loman ajan. Niissä mainostetaan heidän omia retkiään ja jopa paikallisia ravintoloita. Päiväsaikaanhan näistä mainoksista ei ole kovin suurta haittaa, mutta itse sain ensimmäisen retkimainoksen jo yöllä Suomessa ennen matkaa.
Päätinkin saman tien, että kyseisen puljun retkille en lähde! - opinion..
Mun mielestä Finnmatkat on ollut kaikkein paras ja edullisin! Ainakin kun kaksi aikuista matkustaa. Oppaat ovat olleet asiantuntevia ja ystävällisiä ja auttavaisia joka kohteessa. Nuo muutamat tekstiviestit ei oo kyllä mitenkään meidän lomaa häirinneet, päinvastoin, ovat antaneet hyviä vinkkejä ja esim. kerran kun seikkailimme yhdessä kaupungissa ja meillä jäi erään putiikin osoite matkasta jonne halusimme, kartta kyllä oli, niin kysyimme tästä Guide Onlinesta viestillä apua ja heti tuli vastaus ja löysimme paikkaan. Ja muutenki ollaan hyödynnetty tätä palvelua. Varmaan Thaimaassakin näin tehdään, reissuun lähetään reilun 3 viikon päästä =). Omatoimimatkat on varmasti toimivia niille jotka niitä haluaa ja onhan ne edullisempikin luultavasti, mutta me ainakin (niinku moni muukin!) tykätään kun on valmis paketti eikä tartte miettiä mitään kummempia järjestelyjä =) se sopii meille.
- mnddimfimi
Mihin matkanjärjestäjää tarvitaan ??
Esimerkki: ystävä oli varannut ja maksanut isolta matkanjärjestäjältä neljän viikon matkan Pattayalle, lähtee ensi kuussa, hintaa paketille (lennot kuljetukset hotelli )kertyi reilut 1600€.
Itse varasin viime viikolla lennot Bangkokiin ja sit hotellin Pattayalta. Lennot maksoi 430€, hotelli viideksi viikoksi 200€, taxikyyti Bangkokista Pattayalle 30€.
Kaveri maksoi lomamatkastaan 1000€ enemmän.
Tuolla toimintatonnilla ( joka muuten on 46000 bahtia ) on mulle ihan muuta käyttöä. - hieman..
mnddimfimi kirjoitti:
Esimerkki: ystävä oli varannut ja maksanut isolta matkanjärjestäjältä neljän viikon matkan Pattayalle, lähtee ensi kuussa, hintaa paketille (lennot kuljetukset hotelli )kertyi reilut 1600€.
Itse varasin viime viikolla lennot Bangkokiin ja sit hotellin Pattayalta. Lennot maksoi 430€, hotelli viideksi viikoksi 200€, taxikyyti Bangkokista Pattayalle 30€.
Tuolla toimintatonnilla ( joka muuten on 46000 bahtia ) on mulle ihan muuta käyttöä.tarkentaa valehteluasi. Ystäväsi valmismatkan hinta oli aivan OK.
Kerro mistä saamme ees-taas lentoliput Hki- Bkg- Hki 430:llä eurolla. Niiden täytyy olla yleisessä myynnissä riittävästi että niitä voi mainostaa.
Taisi mennä turpa rullalle?
Onhan toki hauskaa jauhaa paskaa jos tyhmät uskovat.
Ostan Sinulta heti 100 kpl ees- taas- lippuja helsinki- Bangkok- Helsinki kyseisellä hinnalla. - mnddimfimi
hieman.. kirjoitti:
tarkentaa valehteluasi. Ystäväsi valmismatkan hinta oli aivan OK.
Kerro mistä saamme ees-taas lentoliput Hki- Bkg- Hki 430:llä eurolla. Niiden täytyy olla yleisessä myynnissä riittävästi että niitä voi mainostaa.
Taisi mennä turpa rullalle?
Onhan toki hauskaa jauhaa paskaa jos tyhmät uskovat.
Ostan Sinulta heti 100 kpl ees- taas- lippuja helsinki- Bangkok- Helsinki kyseisellä hinnalla.Ostin menopaluu lennot www.vertaa.fi- palvelun kautta, ja tarkka hinta oli 430.66 €.
Halvimmillaanhan menopaluu lentoja Hki-Bangkok- Hki myytiin reilu kuukausi sitten ( KLM:n matkamessutarjous ), silloin hinta oli 375 €.
Tälläkin hetkellä mm. Finnairin tarjous on menopaluulle 550€.
Älkää olko uusavuttomia, halpoja lentoja löytyy kyllä, lentohinnat muuttuvat joka päivä. - tuolta
mnddimfimi kirjoitti:
Ostin menopaluu lennot www.vertaa.fi- palvelun kautta, ja tarkka hinta oli 430.66 €.
Halvimmillaanhan menopaluu lentoja Hki-Bangkok- Hki myytiin reilu kuukausi sitten ( KLM:n matkamessutarjous ), silloin hinta oli 375 €.
Tälläkin hetkellä mm. Finnairin tarjous on menopaluulle 550€.
Älkää olko uusavuttomia, halpoja lentoja löytyy kyllä, lentohinnat muuttuvat joka päivä.Tällä hetkellä tuolta vertaa.fi- hakukoneelta löytyy mm. 17.3- 7.4 väliselle ajalle menopaluu HKI- BANGKOK- HKI hintaan 453.52 €. En tiedä onko niillä sataa lippua sulle myydä, mut osta nyt ainakin yksi- rahamies kun tunnut olevan.
- mitä maksaa
mnddimfimi kirjoitti:
Tuolla toimintatonnilla ( joka muuten on 46000 bahtia ) on mulle ihan muuta käyttöä.nelihenkisen perheen valmismatka? 5-6 tonnia. Ja siihen on tyydyttävä, kun on niin tyhmä, ettei osaa muutenkaan toimia ensimmäistä kertaa Thaimaaseen lähtiessään, eikä ketään tunne, joka vois neuvoa. Tiedän, tyhmyydestä sakotaan.
- ei paljon eroa
Eti itellesi ensin parhaiten sopivat pivät, lentoajat, lentokoneet ja hotellin sijainti, tarvitko aamiaista etc vai bungalowia.. itse matkanjärjestäjät ovat ihan samanlaisia - yhtä hyviä - tietysti tärkein on kai hinta... Olen ollut kaikkien matkanjärjestäjien matkoilla ja ihan hyvin mennyt kaikilla - samalla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs222622100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391676Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521585- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 351283
- 261181