olen hädissäni!

toivoa?

voiko mielestänne mustalla magialla "kirota"
jonkun ihmisen niin,että tämä menee täysin sekaisin
päästään,alkaa kuulla ääniä ja nähdä näkyjä,sitten
vielä kuvittelee että tämä "kiroaja"pystyy,kavereineen lukemaan ajatuksia ja
piinaamaan todella pahasti.Mitä mieltä olette?
onko tämä mahdollista ja miten piinaamisesta pääsee
EROON??

21

2288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä linkistä
      • Felo'reó

        musta raamattu, on samanlainen kuin raamattu, mutta kaksi vai kolme vai montako se oli evankeliumia lisään, missä näytetään mooseksen ja muiden jumalan eli energian voimien käyttäjien vaakunat ja niiden latinan kieliset sanat, eikä niissä ole mitään saatanapalvomiseen johtavia asioita, kaikki noidat on aluksi hyviä, mutta demonit ja pahat henget ottavat ne valtaansa ellei oo lumonnu itseään jumalan eli mustan magian esto loitsulle, mutta itse en käytä äänellisiä loitsuja, se tapahtuu mielessä, mitä käytämme vain 5%, muista uskoa jumalaan se pelastaa, noituus on kristinuskon ja juutalaisuuden varhaismuoto, ne kariutuivat toisistaan n.4-5 tuhatta vuotta sitten, "ensimmäisen jeesuksen" takia, hänellä oli mahtavammat voimat mitä meidän jeesuksellamme oli, minun uneni näytti sen, ku astraali matkustin ajassa taaksepäin, hän loi elementtien hallitsemisen ja mielen ihmisille, mutta keskiaika vei ihmisten voimat, ihmiset, jotka käyttivät voimia, säilyttivät energia tasapainoa, jos energiaa on liikaa ihmiset tuhoavat itsensä, nytten kuulemma ihmiset saavat voimansa takaisin lähi vuosina ja kolmas jeesus voi nousta, jos uskoa riittää ja ihmiset uskovat ansaitsevan voimansa


    • fdasfdsafsf

      totanoin... kerros vähän itsestäsi ja sitten

      onko sulla nyt tilanne se että pelkäät että joku luulee sun kironneen sen ja saattais vahingoittaa sua tai sun läheisiä tai jotain?

    • Vastausta

      Ensinnäkään, ei ole mustaa magiaa sen kummemmin kuin valkoistakaan.
      Magia on taitoa käyttää maailmankaikkeuden energioita ja vaikuttaa niihin. Kuten sähkö tai tuli, se miten sitä käytät määrittelee lopputuloksen.
      Tuli on hyvä renki, huono isäntä :)

      Kiroukset vaikuttavat vaan, mikäli toinen osapuoli ottaa ne vastaan.

      Ne eivät vaikuta, mikäli niihin ei uskota ollenkaan, tai mikäli niitä pystytään vastustamaan.

      Paras keino on sun tapauksessa se, ettet usko
      kaikkien hölmöjen uhkailuja, asioista joista ne eivät ilmeisesti itsekään tiedä yhtään mitään.

      Toivota tällaiselle uhkailijalle hyvää kevään jatkoa.

      Ei hätää.

    • hmmmm

      Saattaa johtua myös skitsofreniasta yms

    • Noita-Nainen.

      Tuo on ikava kylla mahdollista pimeyden voimien "avustuksella"...

    • monniz

      oot mennyttä jos tähän oot joutunut, asia on sen verran vakava :S

      • sdgfsdfgs

    • Thvol

      On melko helppoa tehdä kirous joka vaikuttaa haitallisesti uhrin
      mielenterveyteen.
      Kirousta tehdessä on kirous saatava vaikuttamaan kollektiivisen
      alitajunnan kautta haitallisena uhrin alitajunnassa. Hyvää tai
      kiroukselta suojaavaa taikaa tehdessä myönteisenä.
      Menetelmiä toimivan kirouksen tekoon on monia.

      • petkutettu uhri

        kerrot muutaman menetelmän minullekin.


      • Felo'reó
        petkutettu uhri kirjoitti:

        kerrot muutaman menetelmän minullekin.

        tässä seurailin nytte... se että kaikki sanoo että kirouksia ei pysty poistaa, mutta oon poistanu 3 maanpäällistä kirousta ja 2 hengellistä kirousta, kaikki sanoo että niitä ei pysty poistaa, mutta siinä on se huono puoli, mulla viimeisemmän kirouksen poistosta kesti palautuminen n. 4viikkoa, pää oli helevetin kipiä, eikä syytä tiedetty, mutta olen nytten muistanu joka kerta, kun poistan niin mustan magian kilven suojaksi, ennustuski onnistuu, vaikka oonki 16v, enne unet on, kortit ja ajatustenluku, aluksi oli enne unet, nytten mitä vanhemmaksi oon tullu, tulee muitaki, minun iso äiti sanoi että seuraava on kuulemma kirousten poiston jälkeen n.17v joko niiden langettaminen tai eläinten ja kasvien ajatusten luku, kaksi jakoisuus johtuu luonteesta, jos tekee pahaa, niin saa pahaa, mutta jos tekee hyvää saa hyvää... iso äiti kerto, se on sanonu mulle vaan, en tiiä miksi, me ollaan ihan samanlaisiakin, ollaan eläinten suosikkeja, mummu opetti aluksi eläinten houkuttelun ajatuksilla, piti vaan mennä eläimen päähän ajatuksilla, mutta ei voi tietää, kun ei kuule... jos sinulla on valkoinen kissa, vietä sen kanssa tunti katsoen toisianne silmiin niin kissasi vie kirouksen poissa, kun musta kissa pystyy tuomaan huonoa onnea, ja siitä kirouksiin, kun taas valkoinen toisin päin


      • on muutakin kohdetta
        Felo'reó kirjoitti:

        tässä seurailin nytte... se että kaikki sanoo että kirouksia ei pysty poistaa, mutta oon poistanu 3 maanpäällistä kirousta ja 2 hengellistä kirousta, kaikki sanoo että niitä ei pysty poistaa, mutta siinä on se huono puoli, mulla viimeisemmän kirouksen poistosta kesti palautuminen n. 4viikkoa, pää oli helevetin kipiä, eikä syytä tiedetty, mutta olen nytten muistanu joka kerta, kun poistan niin mustan magian kilven suojaksi, ennustuski onnistuu, vaikka oonki 16v, enne unet on, kortit ja ajatustenluku, aluksi oli enne unet, nytten mitä vanhemmaksi oon tullu, tulee muitaki, minun iso äiti sanoi että seuraava on kuulemma kirousten poiston jälkeen n.17v joko niiden langettaminen tai eläinten ja kasvien ajatusten luku, kaksi jakoisuus johtuu luonteesta, jos tekee pahaa, niin saa pahaa, mutta jos tekee hyvää saa hyvää... iso äiti kerto, se on sanonu mulle vaan, en tiiä miksi, me ollaan ihan samanlaisiakin, ollaan eläinten suosikkeja, mummu opetti aluksi eläinten houkuttelun ajatuksilla, piti vaan mennä eläimen päähän ajatuksilla, mutta ei voi tietää, kun ei kuule... jos sinulla on valkoinen kissa, vietä sen kanssa tunti katsoen toisianne silmiin niin kissasi vie kirouksen poissa, kun musta kissa pystyy tuomaan huonoa onnea, ja siitä kirouksiin, kun taas valkoinen toisin päin

        Kun toinenkin rakastamani kissani kuoli - sanoin Jumalalle, että jollei muka ota niitä luokseen, niinkuin ihmisiä, aion olla ensimmäinen jonossa joka painuu suoraan helvettiin.
        Oli mustaa ja valkeaa kissaa - rakkaita olivat.


    • ChanelGirl12

      Mustalla magialla voi kirota, mutta sitä ei saa enää pois vasta kun kuolee se piinaaminen lähtee, tarkoitan, kun kuolee ei ole piinattavaa niin se on vaikeaa saada pois, valitettavasti :-(

    • Rödis

      Suvussani on ollut noitia ainakin kuudessa sukupolvessa. Tunnen esi-isieni vanhat menetelmät ja olen opiskellut aihetta myös nykytieteen - niin antropologian, sosiologian kuin psykologiankin - näkökulmasta. Voin varmasti ja vakuudella kertoa: mistään näkökulmasta tarkastellen tällaiset kiroukset eivät ole mahdollisia.

      Ihminen voidaan toki suggeroida kuulemaan ja näkemään olemattomia, mutta tällaiseenkin vaadittaisiin äärimmäisen osaava mentalisti ala Derreck Brown tai Chris Angel, joiden heidänkään suggestiot eivät kestä kovin pitkää aikaa.

      Ihmisten ajatuksia on mahdollista "lukea", tuntemalla ihmisten reaktioita, tietämällä tarpeeksi heidän henkilökohtaisesta elämästään ja arvaamalla loput. Ihminen on tässä suhteessa erittäin ennalta arvattava otus.

      Tällaisesta piinaamisesta pääsee helposti eroon: ei kiinnitä asiaan mitään huomiota. Koiran saa lopettamaan räksytyksensä kun kääntää sille selkänsä, riidan saa lopettettua kun ei enää sano vastapuolelle mitään, jännittäminen loppuu kun ajattelee muita asioita. Sama pätee mentaalisiin "kirouksiin", aaveisiin ja riivaajiin: ne ovat aseettomia, mikäli niihin ei kiinnitä mitään huomiota.

    • ölkjhgfdrghjkl

      Siitä pääsee eroon kun päättää, että unohtaa koko kirouksen. Tee niin paljon hyviä tekoja kuin pystyt. Kun teet hyvää, sinun ei tarvitse pelätä, koska hyvä ja rakkaudentäyteinen ihminen on omasta sielustaan henkivän rakkauden suojaama. Silloin negatiivinen energia ja pahat sanat eivät uppoa sinuun. Pystyt torjumaan kaiken pahan, koska tiedät, että olet hyvä ja kenelläkään ei ole oikeutta satuttaa sinua.

      Rauhaa ja rakkautta sinulle! :)(

    • samaongelmaoli

      Kysy siltä joka sinut on luonut.

      • Eiköstäjuu

        Eli äidiltäsi.


    • The Original Isis

      Onko sinulla aloittaja vielä tämä tilanne päällä? Olen itse kokenut vastaavaa ja tiedän, että tuo mitä kuvailet on mahdollista ja todellista.
      Olen itse taistellut itseni vapaaksi ja kykenen neuvomaan, miten sinä ja kuka tahansa muukin pääsette eroon kuvailemastasi tilanteesta!
      Kirjoita minulle: [email protected]
      Myös muut, joilla on ongelmia henkimaailman tai noituuden kanssa saavat kirjoittaa! Autan ilmaiseksi!

    • VARO!

      Luin kirjoituksesi ja voin kertoa sinulle, että älä missään nimessä mene sekaantumaan mustaan magiaan. Musta magia on valitettavasti saatanan juoni sitoa ihminen pimeyden voimiin ja näin saada demonit valtaamaan ihmissielun ja se aiheuttaa tuskaa ja kuolemia, sairauksia ja järkkymisiä. NÄILLÄ ASIOILLA EI PIDÄ PELLEILLÄ EIKÄ MISSÄÄN VAIHEESSA LEIKKIÄ!
      ¨Kunpa ihmiset tietäisivät noituudesta totuuden, että se on vain saatanan luoma harha. Itse noituus on demoni. Ja noituuden demoni pitää mennä ihmisen sisään, että ihminen kykenee edes noitumaan.
      Noita kuvittelee voivansa hallita ja kutsua demoneita ulkopuolelta ja näin osin tapahtuukin, mutta kamalinta on se, että noita tajuaakin liian myöhään, että hänen kutsumansa demonit ovatkin itseasiassa hänen sisällään, eikä ulkopuolella ja näin ollen demonit ovatkin saaneet vallan noidan sielusta!!Ja silloin on liian myöhäistä. Eräästä entisestä noidasta ajettiin ulos 47kpl demoneita.
      On tosin yksi ja ainoa keino saada varma pelastus saatanalta ja pelastaa sukukuntasi ja lähimmäisesi: JEESUS KRISTUS ON AINOA, JOKA VOI VAPAUTTAA SINUT. Voit myös lähettää minulle sähköpostia [email protected] ota yhteyttä, voin yrittää parhaani mukaan auttaa!

      • Kirotut

        Äläkä MISSÄÄN NIMESSÄ SEKOA NÄIHIN jessus tyyppeihin


      • jhmfhdh

        Miten minusta aina tuntuu, että ne on juuri nämä jumalan sanaa hysteerisesti lainaavat tyypit, jotka ovat niitä demonien vallassa olevia. Kristinuskon kannattajissa sitä riittää taikauskoisia. Uskotaan demoneihin ja pahuuteen... pahuus asuu myös siinä ylimielisyydessä, jolla monet kristinuskoiset luulevat tietävänsä jumalan ajatukset. Minun silmissä kristinuskoiset putosivat kärrystä jo parisen tuhatta vuotta sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe