Elämäsi suurin munaus.
Minulla oli kun kaksi naista oli paksuna minulle.
Elämän suurin munaus
7
465
Vastaukset
- taavi p-housu
Heillä oli menestyvä perheyritys. Tyttö oli kivanäköinen.
Minä paskiainen luikin karkuun.- lopettamaan -luuseri-
elämäsi!
- Jäbä´
:-))
- munille?
Ketäpä muita siitä syyttää, kuin itseään. Maksuja riittää.. Oletko kuullut ehkäisystä?
- Tynnyri-Eikka
No niin, että perheenlisäystä tuplasti näin puolikaksoslapsin, toveri Siemenlinko! Ehkäisyä olisit voinut kyllä ajatella, ellei sitten nussinnan osapuolista jollain ollut suunnitteilla perheenlisäys. Ilmeisesti sinulla ei, taita kumpikin lapsesi olla vahingossa nussittuja. Elatus- ja muita maksuja kyllä riittää ja vapaa-aikaasikin tulee takuuvarmasti täytettä. Mitä sä niille enää voit, ois kandennu miettii, et nussiiko.
- Munaton
Muniesi suurin elämys
- serkkuni.serkku
Serkkupojalla oli kolme naista paksuna yhtä aikaa. Joutui menemään naimisiin sen kanssa, jonka isä oli nimismies. Muutenkin serkku oli täysi mulkku jo pennusta asti. Ampui sitten aikanaan itsensä kun oli taas meno linnaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368