syyttelemistä.. esim. tuossa juuri lueskelin jonkun aatteita noiden pokerisaittien omista boteista.. joku kirjoitti että siitä hiffaa botin kun yrittää tsätätä toiselle pelaajalle eikä tämä vastaa.. tai sitten tiukka pelaaja muuttuu juuri oikeaan aikaa löllöksi pelaajaksi..
ehe... eh.. onko näitä botteja kenties myös freerolleissa?? eh.. skulasin tuossa frollin ja höpöttelin kanssahöylääjälle eikä tämä vastannut minulle midään.. widdu. botti? ehe.. eh.
Olen pohdiskellut tuota
8
565
Vastaukset
- Rehellinen pokerihuoneen yl...
Meidän pokerihuoneessamme ei ole botteja. Se on aivan normaalia, että trackerilla jäljitetyt pelaajat pelaavat yli 20 tuntia vuorokaudessa jokaisena päivänä viikosta ja kuukaudesta toiseen aivan samoilla statseilla!
Järjestämme kuukausittaisen cashback-kampanjan, eikä aiempien kuukausien kolmen parhaan pelaajan identtiset statsit hämmästytä meitä laisinkaan, eikä se, etteivät he ole pelanneet toisaan vastaan ensimmäistäkään kättä, vaikka pelaavat kaikki yli 20 tuntia vuorokaudessa samoissa pöydissä NL 0,5/1$ -tasolla.
Uskokaa nyt, että nettipokeri on täysin rehellistä ja tehkää depo jo tänään! Saatte 100% talletusbonuksen ja aasin hatun.- näin se homma etenee!
statsit pysyy samana ja vähintään 20 tuntii vuorokaudessa samoissa pöydissä. ja oliko vielä niin että vastakkain ei pelata kättäkään? ja aasin hattu.
- The Rat
Niin, kuten annoit ymmärtää, verkon omistaja löytäisi botit halutessaan helposti, ainakin jos ne noin idioottimaisesti olisi ohjelmoitu toimimmaan.
Eli jos niitä olisi, olisivat ne siellä saitin puolesta. Ja siitä kun saitit jäisivät kiinni, tulisi se vähän kalliiksi...
Kannattaisiko se silti? Voittavatko potit niin paljon? Vain, jos tuntevat vastustajan kortit, muutenhan nuo voittavat kunnolla lähinnä pikkupöytien aloittelijoita... Toisaalta, jos ne tuntevat vastustajan kortit, pelaavat ne tavalla, jolla ne jäävät kiinni jopa peruspelaajille!
Botteja voi olla tuolla liikkeellä, mutta ne eivät pärjää pätevää pelaajaa vastaan. - botten-totti
The Rat kirjoitti:
Niin, kuten annoit ymmärtää, verkon omistaja löytäisi botit halutessaan helposti, ainakin jos ne noin idioottimaisesti olisi ohjelmoitu toimimmaan.
Eli jos niitä olisi, olisivat ne siellä saitin puolesta. Ja siitä kun saitit jäisivät kiinni, tulisi se vähän kalliiksi...
Kannattaisiko se silti? Voittavatko potit niin paljon? Vain, jos tuntevat vastustajan kortit, muutenhan nuo voittavat kunnolla lähinnä pikkupöytien aloittelijoita... Toisaalta, jos ne tuntevat vastustajan kortit, pelaavat ne tavalla, jolla ne jäävät kiinni jopa peruspelaajille!
Botteja voi olla tuolla liikkeellä, mutta ne eivät pärjää pätevää pelaajaa vastaan.Kyseinen esimerkki on iPoker -verkosta, Titanilta tarkemmin. Titanille oli lähetetty tutkintapyyntö erään pelaajan toimesta, kun havaitsi nämä päivittäiset epäinhimilliset yli 20 tunnin pelisessiot - joka ainut päivä. Miten Titan suhtautui tähän päivänselvään bottien olemassa oloon? Toteamalla, että ei ne eivät ole botteja.
Botit ovat hyviä sekä pelin tarjoajan että myös pelaajan kannalta. Miksikö? Ne istuvat tuntikaupalla pöydissä tahkoten talolle rakea. Bottia käyttävän taloudellinen hyöty ei tule pelivoitoista, vaan rakebackista. Esimerkkinä tämä 0,5/1$ NL taso, josta bottipelaaja käteisti (ja käteistää yhä) nettona yli 6000$ kuukaudessa. Koominen juttu, että kyseinen "pelaaja" on tappiolla pöydissä, mutta rakebackin jälkeen tulee muhkea tili. Ja mitäkö talo (Titan) hyötyy tästä yksittäisestä botista? Noin 10000$ kuukaudessa sen jälkeen kun on tilittänyt iPokerille osuutensa. Ja mitä itse iPoker tästä välittää, jos saa tasaista tuloa pelaajien bottien avulla kuukausittain? Ei yhtään mitään, koska heille kyllä raha kelpaa. - The Rat
botten-totti kirjoitti:
Kyseinen esimerkki on iPoker -verkosta, Titanilta tarkemmin. Titanille oli lähetetty tutkintapyyntö erään pelaajan toimesta, kun havaitsi nämä päivittäiset epäinhimilliset yli 20 tunnin pelisessiot - joka ainut päivä. Miten Titan suhtautui tähän päivänselvään bottien olemassa oloon? Toteamalla, että ei ne eivät ole botteja.
Botit ovat hyviä sekä pelin tarjoajan että myös pelaajan kannalta. Miksikö? Ne istuvat tuntikaupalla pöydissä tahkoten talolle rakea. Bottia käyttävän taloudellinen hyöty ei tule pelivoitoista, vaan rakebackista. Esimerkkinä tämä 0,5/1$ NL taso, josta bottipelaaja käteisti (ja käteistää yhä) nettona yli 6000$ kuukaudessa. Koominen juttu, että kyseinen "pelaaja" on tappiolla pöydissä, mutta rakebackin jälkeen tulee muhkea tili. Ja mitäkö talo (Titan) hyötyy tästä yksittäisestä botista? Noin 10000$ kuukaudessa sen jälkeen kun on tilittänyt iPokerille osuutensa. Ja mitä itse iPoker tästä välittää, jos saa tasaista tuloa pelaajien bottien avulla kuukausittain? Ei yhtään mitään, koska heille kyllä raha kelpaa.Ei sitten muuta kuin mukaan bottipeliin ja rahastamaan. Botit eivät pokerissa ihmisille tunnu oikein pärjäävän - edelleenkin lukuunottamatta löysiä aloittelijoita. :)
- edellinen
The Rat kirjoitti:
Ei sitten muuta kuin mukaan bottipeliin ja rahastamaan. Botit eivät pokerissa ihmisille tunnu oikein pärjäävän - edelleenkin lukuunottamatta löysiä aloittelijoita. :)
Missasit nähtävästi koko viestin pointin. Kaduttaa, että edes vaivauduin noin pitkän tekstin kirjoittamaan.
- on osoittautunut
edellinen kirjoitti:
Missasit nähtävästi koko viestin pointin. Kaduttaa, että edes vaivauduin noin pitkän tekstin kirjoittamaan.
hyvin yksinkertaiseksi yksilöksi jo aiemminkin..
(itse tosin luulee tietävänsä paljonkin.. ehe..) - mieltä
on osoittautunut kirjoitti:
hyvin yksinkertaiseksi yksilöksi jo aiemminkin..
(itse tosin luulee tietävänsä paljonkin.. ehe..)Minullakin menee rotan kanssa hermot kun laittaa palstalle jotakin, rotta tulee kohta "hyvien" neuvojensa kanssa, joita sitten minä kohta oion matematiikan ja perus pokeri opin kanssa. Kohta rotta vastaa höpisten omiaan ja taas minä joudun niitä oikomaan.
En jaksa enää! Saat höpistä ihan mitä vaan vaikka puuta heinää asian vierestä en oio niitä enää. Jos rotta luet tämän viestin, kuule minua. Minä luovutan. Sinä voitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418