Olen pohdiskellut tuota

kusetuksesta.. bobobbobob.....

syyttelemistä.. esim. tuossa juuri lueskelin jonkun aatteita noiden pokerisaittien omista boteista.. joku kirjoitti että siitä hiffaa botin kun yrittää tsätätä toiselle pelaajalle eikä tämä vastaa.. tai sitten tiukka pelaaja muuttuu juuri oikeaan aikaa löllöksi pelaajaksi..

ehe... eh.. onko näitä botteja kenties myös freerolleissa?? eh.. skulasin tuossa frollin ja höpöttelin kanssahöylääjälle eikä tämä vastannut minulle midään.. widdu. botti? ehe.. eh.

8

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehellinen pokerihuoneen yl...

      Meidän pokerihuoneessamme ei ole botteja. Se on aivan normaalia, että trackerilla jäljitetyt pelaajat pelaavat yli 20 tuntia vuorokaudessa jokaisena päivänä viikosta ja kuukaudesta toiseen aivan samoilla statseilla!

      Järjestämme kuukausittaisen cashback-kampanjan, eikä aiempien kuukausien kolmen parhaan pelaajan identtiset statsit hämmästytä meitä laisinkaan, eikä se, etteivät he ole pelanneet toisaan vastaan ensimmäistäkään kättä, vaikka pelaavat kaikki yli 20 tuntia vuorokaudessa samoissa pöydissä NL 0,5/1$ -tasolla.

      Uskokaa nyt, että nettipokeri on täysin rehellistä ja tehkää depo jo tänään! Saatte 100% talletusbonuksen ja aasin hatun.

      • näin se homma etenee!

        statsit pysyy samana ja vähintään 20 tuntii vuorokaudessa samoissa pöydissä. ja oliko vielä niin että vastakkain ei pelata kättäkään? ja aasin hattu.


      • The Rat

        Niin, kuten annoit ymmärtää, verkon omistaja löytäisi botit halutessaan helposti, ainakin jos ne noin idioottimaisesti olisi ohjelmoitu toimimmaan.

        Eli jos niitä olisi, olisivat ne siellä saitin puolesta. Ja siitä kun saitit jäisivät kiinni, tulisi se vähän kalliiksi...

        Kannattaisiko se silti? Voittavatko potit niin paljon? Vain, jos tuntevat vastustajan kortit, muutenhan nuo voittavat kunnolla lähinnä pikkupöytien aloittelijoita... Toisaalta, jos ne tuntevat vastustajan kortit, pelaavat ne tavalla, jolla ne jäävät kiinni jopa peruspelaajille!

        Botteja voi olla tuolla liikkeellä, mutta ne eivät pärjää pätevää pelaajaa vastaan.


      • botten-totti
        The Rat kirjoitti:

        Niin, kuten annoit ymmärtää, verkon omistaja löytäisi botit halutessaan helposti, ainakin jos ne noin idioottimaisesti olisi ohjelmoitu toimimmaan.

        Eli jos niitä olisi, olisivat ne siellä saitin puolesta. Ja siitä kun saitit jäisivät kiinni, tulisi se vähän kalliiksi...

        Kannattaisiko se silti? Voittavatko potit niin paljon? Vain, jos tuntevat vastustajan kortit, muutenhan nuo voittavat kunnolla lähinnä pikkupöytien aloittelijoita... Toisaalta, jos ne tuntevat vastustajan kortit, pelaavat ne tavalla, jolla ne jäävät kiinni jopa peruspelaajille!

        Botteja voi olla tuolla liikkeellä, mutta ne eivät pärjää pätevää pelaajaa vastaan.

        Kyseinen esimerkki on iPoker -verkosta, Titanilta tarkemmin. Titanille oli lähetetty tutkintapyyntö erään pelaajan toimesta, kun havaitsi nämä päivittäiset epäinhimilliset yli 20 tunnin pelisessiot - joka ainut päivä. Miten Titan suhtautui tähän päivänselvään bottien olemassa oloon? Toteamalla, että ei ne eivät ole botteja.

        Botit ovat hyviä sekä pelin tarjoajan että myös pelaajan kannalta. Miksikö? Ne istuvat tuntikaupalla pöydissä tahkoten talolle rakea. Bottia käyttävän taloudellinen hyöty ei tule pelivoitoista, vaan rakebackista. Esimerkkinä tämä 0,5/1$ NL taso, josta bottipelaaja käteisti (ja käteistää yhä) nettona yli 6000$ kuukaudessa. Koominen juttu, että kyseinen "pelaaja" on tappiolla pöydissä, mutta rakebackin jälkeen tulee muhkea tili. Ja mitäkö talo (Titan) hyötyy tästä yksittäisestä botista? Noin 10000$ kuukaudessa sen jälkeen kun on tilittänyt iPokerille osuutensa. Ja mitä itse iPoker tästä välittää, jos saa tasaista tuloa pelaajien bottien avulla kuukausittain? Ei yhtään mitään, koska heille kyllä raha kelpaa.


      • The Rat
        botten-totti kirjoitti:

        Kyseinen esimerkki on iPoker -verkosta, Titanilta tarkemmin. Titanille oli lähetetty tutkintapyyntö erään pelaajan toimesta, kun havaitsi nämä päivittäiset epäinhimilliset yli 20 tunnin pelisessiot - joka ainut päivä. Miten Titan suhtautui tähän päivänselvään bottien olemassa oloon? Toteamalla, että ei ne eivät ole botteja.

        Botit ovat hyviä sekä pelin tarjoajan että myös pelaajan kannalta. Miksikö? Ne istuvat tuntikaupalla pöydissä tahkoten talolle rakea. Bottia käyttävän taloudellinen hyöty ei tule pelivoitoista, vaan rakebackista. Esimerkkinä tämä 0,5/1$ NL taso, josta bottipelaaja käteisti (ja käteistää yhä) nettona yli 6000$ kuukaudessa. Koominen juttu, että kyseinen "pelaaja" on tappiolla pöydissä, mutta rakebackin jälkeen tulee muhkea tili. Ja mitäkö talo (Titan) hyötyy tästä yksittäisestä botista? Noin 10000$ kuukaudessa sen jälkeen kun on tilittänyt iPokerille osuutensa. Ja mitä itse iPoker tästä välittää, jos saa tasaista tuloa pelaajien bottien avulla kuukausittain? Ei yhtään mitään, koska heille kyllä raha kelpaa.

        Ei sitten muuta kuin mukaan bottipeliin ja rahastamaan. Botit eivät pokerissa ihmisille tunnu oikein pärjäävän - edelleenkin lukuunottamatta löysiä aloittelijoita. :)


      • edellinen
        The Rat kirjoitti:

        Ei sitten muuta kuin mukaan bottipeliin ja rahastamaan. Botit eivät pokerissa ihmisille tunnu oikein pärjäävän - edelleenkin lukuunottamatta löysiä aloittelijoita. :)

        Missasit nähtävästi koko viestin pointin. Kaduttaa, että edes vaivauduin noin pitkän tekstin kirjoittamaan.


      • on osoittautunut
        edellinen kirjoitti:

        Missasit nähtävästi koko viestin pointin. Kaduttaa, että edes vaivauduin noin pitkän tekstin kirjoittamaan.

        hyvin yksinkertaiseksi yksilöksi jo aiemminkin..
        (itse tosin luulee tietävänsä paljonkin.. ehe..)


      • mieltä
        on osoittautunut kirjoitti:

        hyvin yksinkertaiseksi yksilöksi jo aiemminkin..
        (itse tosin luulee tietävänsä paljonkin.. ehe..)

        Minullakin menee rotan kanssa hermot kun laittaa palstalle jotakin, rotta tulee kohta "hyvien" neuvojensa kanssa, joita sitten minä kohta oion matematiikan ja perus pokeri opin kanssa. Kohta rotta vastaa höpisten omiaan ja taas minä joudun niitä oikomaan.

        En jaksa enää! Saat höpistä ihan mitä vaan vaikka puuta heinää asian vierestä en oio niitä enää. Jos rotta luet tämän viestin, kuule minua. Minä luovutan. Sinä voitit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe