Jatkolento Riian

Lentokentältä Vilnaan

Tarkoituksenani on muutaman päivän päästä matkustaa AirBalticilla Helsingistä Riian kautta Vilnaan.

Vasta nyt tajusin, että Riiaan saapumisen ja jatkolennon lähdön välillä on aikaa vain puoli tuntia vaihtaa konetta. Lennot on merkitty samaan lippuun. Onko kellään kokemusta, että riittääkö tuo puoli tuntia vaihdon tekemiseen Riian lentokentällä?

7

1577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikalikka

      Itselläni oli vastaava tilanne pari kuukautta sitten.En tosin ollut Vilnaaan menossa,mutta lyhyt vaihtoaika kuitenkin.Riian lentoasema on aika pieni ja minulle se oli tuttu,lähtevä lento vielä myöhässä,hyvin kerkesin.

      • Ap.

        Kiitos vastauksestasi. Kiva kuulla että olet onnistunut vaihtamaan lentoa tiukassa aikataulussa.

        Riian lentokenttä ei ole minulle tuttu. Voisitko vielä kertoa, täytyykö ennen jatkolentoa käydä läpi turvallisuustarkastus? Onko sinulla antaa muita neuvoja koneen vaihtoon liittyen?


      • piikalikka
        Ap. kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Kiva kuulla että olet onnistunut vaihtamaan lentoa tiukassa aikataulussa.

        Riian lentokenttä ei ole minulle tuttu. Voisitko vielä kertoa, täytyykö ennen jatkolentoa käydä läpi turvallisuustarkastus? Onko sinulla antaa muita neuvoja koneen vaihtoon liittyen?

        Ei tarvitse käydä turvatarkastusta.Saat Suomen lähtöselvityksestä valmiin lipun jatkolennolle.Koneesta tullessa et mene sen suuren joukon perässä exit-kilven mukaan.Ainakin minun tapauksessani bussi toi koneelta lentoaseman ovelle,josta pååsi vasemmalta portaita ylös ja tsekkaat ensimmäiseltä taululta.joka tulee vastaan,lähtöportin ja juokset portille.
        Riiassa koneet lähtevät yleensä sieltä toisesta kerroksesta.Kutkuttava tilannehan se on jos kone on myöhässä ja ihmiset nynnii koneessa eikä bussi pääse lähtemään koneelta.Lykkyä!!!


      • Ap.
        piikalikka kirjoitti:

        Ei tarvitse käydä turvatarkastusta.Saat Suomen lähtöselvityksestä valmiin lipun jatkolennolle.Koneesta tullessa et mene sen suuren joukon perässä exit-kilven mukaan.Ainakin minun tapauksessani bussi toi koneelta lentoaseman ovelle,josta pååsi vasemmalta portaita ylös ja tsekkaat ensimmäiseltä taululta.joka tulee vastaan,lähtöportin ja juokset portille.
        Riiassa koneet lähtevät yleensä sieltä toisesta kerroksesta.Kutkuttava tilannehan se on jos kone on myöhässä ja ihmiset nynnii koneessa eikä bussi pääse lähtemään koneelta.Lykkyä!!!

        Kiitos paljon avustasi!

        Eiköhän näillä ohjeilla pärjää. Toivon mukaan matkatavaratkin ehtivät koneesta toiseen:)


      • justers
        Ap. kirjoitti:

        Kiitos paljon avustasi!

        Eiköhän näillä ohjeilla pärjää. Toivon mukaan matkatavaratkin ehtivät koneesta toiseen:)

        kunhan hoidat lähtöselvityksesi ja matkatavarasi
        jatkoselvityksen heti Helsingin päässä !!!


      • piikalikka
        justers kirjoitti:

        kunhan hoidat lähtöselvityksesi ja matkatavarasi
        jatkoselvityksen heti Helsingin päässä !!!

        No niinhän sitä yleensä toimitaankin,kun on jatkolennoista kysymys...lentoyhtiö laittaa vielä matkatavaroihinkin huomiolaput lyhyestä vaihtoajasta.


      • maririe
        piikalikka kirjoitti:

        No niinhän sitä yleensä toimitaankin,kun on jatkolennoista kysymys...lentoyhtiö laittaa vielä matkatavaroihinkin huomiolaput lyhyestä vaihtoajasta.

        ...löytyy tietoa netistä en nyt tähän hätään (töissä!) muista mistä. olisko Air Balticin sivuilla. Googleta niin saat vahvistusta osaamisellesi. Hyvin se hoituu! Onnea!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      107
      2084
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1603
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1122
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1050
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      959
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      877
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      804
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      771
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      753
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      663
    Aihe