Millä hinnalla olette hankkineet noin 100-litraisia nestekaasujääkaappeja? Olen netistä katsellut, että uusien hinnat ovat noin 700 - 800€.
Saisiko halvemmalla, kun lähtisi käymään paikanpäällä liikkeessä. Vai onko niin, että tuo on ihan normi hinta 100 -litraiselle nestekaasujääkaapille?
Nestekaasujääkaappi?
15
5329
Vastaukset
- ite ostin
pari vuotta sitten muistaakseni 699€. ei löytynyt mistään halvemmalla, tarjonta on sen verran pienempää kun normaaleilla sähkökaapeilla... Ulkomailta en katellut, mutta ton kokoisella alkaa rahtien osuus olemaan niin suuri, että ei hyödytä halpa hinta.
Käytettynäkin ovat suht tyyriitä ja pari kun löytyi suht uusina, niin että voi olettaa saavansa suht toimivan, ne oli menneet suunnilleen tunnissa ilmoituksen jätön jälkeen.- Sohonen
Turha kapistus minulle enää - sain verkkosähkön.
Olis yksi vähän käytetty (ehkä yht. 6 kk) Dometic, jonka tyyppimerkintä ei nyt muistu mieleen. Koko on alle 100 l - olisko tuo RGE 2000 kokoinen 91 litrainen.
Käytettiin kahtena kesänä ja sitten viime kesänä ei ollut pullo kiinni lainkaan. Joutaisi myytäväksi kaikkine pulloineen!
On siitä kuvakin jossakin tikullani, kunhan etsin. - aika pahan!!
Sohonen kirjoitti:
Olis yksi vähän käytetty (ehkä yht. 6 kk) Dometic, jonka tyyppimerkintä ei nyt muistu mieleen. Koko on alle 100 l - olisko tuo RGE 2000 kokoinen 91 litrainen.
Käytettiin kahtena kesänä ja sitten viime kesänä ei ollut pullo kiinni lainkaan. Joutaisi myytäväksi kaikkine pulloineen!
On siitä kuvakin jossakin tikullani, kunhan etsin."Turha kapistus minulle enää - SAIN verkkosähkön."
Oikeinko anelemaan jouduit? Ja vihdoin sait? Meillä ainakin on ihan toisinpäin, verkkosähkömahdollisuus olisi, mutta miksi maksaa turhasta kun itsekin sähköä voi tehdä? Vieläpä laadukkaampaa kuin mitä valtakunnanverkosta syötetään eikä tarvitse olla pelko perseessä koska tulee katkoja/jännitepiikkejä myrskyn tai muun luonnonilmiön edessä.
Siinä olet oikeassa ettei kaasukaapilla mitään tee, kaasua tarvii korkeintaan grilliin ja lämmittimeen. - yhteystiedot
Sohonen kirjoitti:
On siitä kuvakin jossakin tikullani, kunhan etsin.[email protected]
niin tehdään kauppaa - ilmaista
aika pahan!! kirjoitti:
"Turha kapistus minulle enää - SAIN verkkosähkön."
Oikeinko anelemaan jouduit? Ja vihdoin sait? Meillä ainakin on ihan toisinpäin, verkkosähkömahdollisuus olisi, mutta miksi maksaa turhasta kun itsekin sähköä voi tehdä? Vieläpä laadukkaampaa kuin mitä valtakunnanverkosta syötetään eikä tarvitse olla pelko perseessä koska tulee katkoja/jännitepiikkejä myrskyn tai muun luonnonilmiön edessä.
Siinä olet oikeassa ettei kaasukaapilla mitään tee, kaasua tarvii korkeintaan grilliin ja lämmittimeen.Maksaa se "itsetehty" sähkökin kaikkine viritemineen.
Oikea verkkosähkö mahdollistaa ympärivuotisen mökkeilyn ja kaikki mukavuudet mitä on vakituisessakin asunnossa. - ilmaista olevan
ilmaista kirjoitti:
Maksaa se "itsetehty" sähkökin kaikkine viritemineen.
Oikea verkkosähkö mahdollistaa ympärivuotisen mökkeilyn ja kaikki mukavuudet mitä on vakituisessakin asunnossa.ainoastaan miksi maksaa turhasta. Nuo ennakkoluulot "leikkisähköstä" vaan istuvat niin syvällä kun asioista ei tiedetä kuin pintaraapaisu, sekin jostain 80-luvulta peräisin olevaa "tietoa".
Ilman sähköäkin voi mökkeillä läpi vuoden. Mutta vaikkei niitä törkysummia maksakaan sähköyhtiöille, niin silti on samat laitteet toiminnassa kuin kotonakin, mikäli joku tosiaan haluaa mökistäänkin samanveroisen kuin koti on (miksi?). - verkkosähköä
ilmaista kirjoitti:
Maksaa se "itsetehty" sähkökin kaikkine viritemineen.
Oikea verkkosähkö mahdollistaa ympärivuotisen mökkeilyn ja kaikki mukavuudet mitä on vakituisessakin asunnossa.Meillä taas on se tilanne, että sähkölaitos ei suostu antamaan verkkosähköä. Kolme kertaa ovat saareemme tarjonneet, jos tulee riittävästi halukkaita. Hinta olisi ollut ajankohdasta riippuen joku 25 000 tai enemmän, siis liittymismaksu, ja muut maksut päälle.
Lopputulos on, ettei ollut riittävästi halukkaita, joten verkkosähköä ei saa edes rahalla.
Jos sitä sähköä haluaa niin se on tehtävä itse.
- Rantatarkkailija
Myös täälläpäin 220 volt/ kaasujääkaappi ylimääräisenä. Joko teit kaupat.
- Kaasukaappi
Paljonko kaappisi maksaa? Mikä on koko, ikä ja kunto? Missä se on?
- Rantatarkkailija
Kaasukaappi kirjoitti:
Paljonko kaappisi maksaa? Mikä on koko, ikä ja kunto? Missä se on?
Kerrotko yhteystietosi, sähköposti,puhelin numero
Siitä se kaupanteko sitten alkaa. - Tarvitsen kaapin
Rantatarkkailija kirjoitti:
Kerrotko yhteystietosi, sähköposti,puhelin numero
Siitä se kaupanteko sitten alkaa.Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 0442591474
- invertteri
Eikös aurinkopaneelit akku invertteri ole paljon parempi ratkaisu? Tavalliset jääkaapit maksavat halvimmillaan alle 200e.
- akustoa tuo
Invertteri koska se kaappi kuluttaa sitä sähköä kivasti.
Itse sovinnolla ostin kaasujääkaapin ja ei ongelmaa siitä että 11kg pullo kestää noin 30-40vrk,tta.
Paneeli löytyy kyllä mutta 125ah akku ei riitä ja katsoin tuon sopivaksi. - Vai miksi
Jos joku haluaa ostaa kaasukaapin, miksi pitää tyrkyttää vaihtoehtoja? Tietenkin aurinkopaneelit akku invertteri ON parempi ratkaisu, mutta ilmeisesti niitä ei tässä tapauksessa haluta. Vaikka ne tulee pidemmällä aikavälillä edullisemmaksi, investointi on isompi alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962