Alpeille

Esko

Päivää
Mikä ITÄVALLAN alpeilla olisi semmonen koha jossa ois isot korkeuserot ja nopeet gondoli ja kabiini hissit? Bailuilla ei niin merkitystä kun laskemiseen keskitytään?

3

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10v/joka talvi

      ei bailuja juuri ollenkaan, hyvää laskua ja vähän ns. experttejä sotkemassa offareita: Serfaus

      Korkeuseroja, mutta kaksi ruuhkaista kabiinia kylästä: Sölden

      Bailuja ja korkeuseroja: St.Anton-Lech-Zurs alue..HUOM; ei ole mikään pakko asua Antonissa

      Muut ns. suosikit on aika matalia, kuten Saalbach,Kitzbuhel Zell jne..
      Ischl on myös suosittu, en kyllä ymmärrä miksi??

      Tuosta viimeisimmästä on ehkä hyvä aloittaa Itävallan valloitus. Oma suosikki juuri offareiden kunnon puolesta on Serfaus, Antonissa on niin paljon hiihtopummeja, että offarit lasketaan puhki aamupäivän aikana...

      • Esko

        Kun en oikeen hyvin kieltä osaa niin pakettinatka ois varmaa järkevä... Kitzbuhelistä ois hyvä tarjous, onko näkemisen arvonen paikka. Myös ranskasta Val d´Iser mestasta ois tarjous, millane paikka se?


      • Taavi
        Esko kirjoitti:

        Kun en oikeen hyvin kieltä osaa niin pakettinatka ois varmaa järkevä... Kitzbuhelistä ois hyvä tarjous, onko näkemisen arvonen paikka. Myös ranskasta Val d´Iser mestasta ois tarjous, millane paikka se?

        Kitzbuhel on hyvä paikka jos vaan lunta riittää.
        Kylä on sen verran alhaalla, että lämpöaallon yllättäessä kylään ei välttämättä pääse laskemaan. Mutta rinteitä riittää niin paljon, että viikon aikana ei samaa rinnettä tarvi montaa kertaa sahata. Kitzbuhelista- ja etenkin Kirchbergistä - pääsee hyvin Söllin ja Westendorfin alueelle. Joko ihan hisseillä ja laskemalla tai sitten bussilla - matka ei kauaa kestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe