KESKIARVO

matikka

Kertokaa, mikä on oma keskiarvonne? Minun on 9.75

16

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duh

      Minun on alle neljän.

      • matikka

        Idioottejahan te olette!!!! Minä kysyin ihan tosissani, mutta te vain pelleilette!Jos keskiarvo on alle nelosen, niin sitten kirjoittajan älykkyysosamäärä on varmaan jossakin kehitysvammaisen älykkyysosamäärän tienoilla!
        Ja minäkö muka haluan hehkuttaa omaa keskiarvoani? Pyh!


      • samaa mieltä
        matikka kirjoitti:

        Idioottejahan te olette!!!! Minä kysyin ihan tosissani, mutta te vain pelleilette!Jos keskiarvo on alle nelosen, niin sitten kirjoittajan älykkyysosamäärä on varmaan jossakin kehitysvammaisen älykkyysosamäärän tienoilla!
        Ja minäkö muka haluan hehkuttaa omaa keskiarvoani? Pyh!

        Kyllä kait sitä saa sanoa, mikä on oma keskiarvo... Minun oli viime vuonna 8.96 , eli ei mitenkään kauhean hyvä, mutta tänä vuonna nostin sen 9,43:een. Ihan hyvä keskiarvo, enkä pidä tuota mitenkään leuhkimisena. Jos teillä on niin kauheat arvosanat, ettei niitä kehtaa lausua ääneen, niin älkää sitten valittako, kun muilla menee paremmin. Paljon on pöljiä maailmassa...


      • raija
        matikka kirjoitti:

        Idioottejahan te olette!!!! Minä kysyin ihan tosissani, mutta te vain pelleilette!Jos keskiarvo on alle nelosen, niin sitten kirjoittajan älykkyysosamäärä on varmaan jossakin kehitysvammaisen älykkyysosamäärän tienoilla!
        Ja minäkö muka haluan hehkuttaa omaa keskiarvoani? Pyh!

        Älähän kuule morkkaa kehitysvammaisten älykkyyttä...vaikka keskiarvosi on noinkin hyvä, kovin hyvä et ole arvostamaan erilaisia ihmisiä...


      • Vieläkin_muistan

        Vanhan yliopistoarvostelun aikaan kaikkien keskiarvo oli alle neljän. Tämä siksi, että korkein arvosana oli kolmonen. Eivätkä kolmoset aivan helpolla irronneet.


      • MöhköfanttiXVI

        Niin! Turha muita morkata, etenkään kun ei tiedä, eivätkä kehitysvammaiset ole muita huonompia! Tälläsen jälkeen ei ainakaan mua huvita niitä täällä jaella, kun joku uuno alkaa heti huutaa


    • majj

      Mitä hauskaa on tietää jonkun tuntemattoman keskiarvo? Vai halusitko vain hehkuttaa omaasi?

    • joku

      167 ja ½

    • Pippeli

      Mulla on 17cm

    • Jussi

      siinä kakkosen luokkaa

    • jii

      Mulla on ystävä, jonka peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli 9,9. Peruskoulun jälkeen ystäväni meni IB-lukioon, ja ylioppilastodistuksen pistemääräksi tuli 42/45. Lukion jälkeen hän pääsi heti ensimmäisellä yrittämällä kauppakorkeaan. Koskaan kyseinen ystäväni ei ole sanallakaan ylpeillyt omalla koulumenestyksellään eikä ole väheksynyt minun älykkyyttäni, vaikka oma koulumenestykseni on ollut suunnilleen seiskan luokkaa, joten menen sinä pikku matikkanero itseesi ja mieti onko keskiarvo muka joku ylpeilyn aihe!

    • missy

      joukossamme taitaa olla jonkinlainen nero *lol*

    • mustalainen123

      Minun keski arvo oli silloin joskus 50-60 luvun välilä 9.65
      Ja en pässyt opiskelemaan tekniseen kouluun.
      varmaan sy oli sinä kun olen Mustalainen

    • aurinko128

      Ei voisi vähempää kiinnostaa keskiarvosi. Totta tai ei. Nähty on,että monet hyvän keskiarvon omaavat hyytyvät jossakin vaiheessa ja ovat vain keskinkertaisia suoriutujia, jos sitäkään.

    • tohtori2013

      Lukion päästötodistuksessa 7,8

    • uteliasurpo

      Mistä kiikastaa, ettei ole puhdas kymppi? Ei se nyt niin vaikeaa voi olla, jos tosissaan opiskeluun panostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe