KESKIARVO

matikka

Kertokaa, mikä on oma keskiarvonne? Minun on 9.75

16

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duh

Minun on alle neljän.

• matikka

Idioottejahan te olette!!!! Minä kysyin ihan tosissani, mutta te vain pelleilette!Jos keskiarvo on alle nelosen, niin sitten kirjoittajan älykkyysosamäärä on varmaan jossakin kehitysvammaisen älykkyysosamäärän tienoilla!
        Ja minäkö muka haluan hehkuttaa omaa keskiarvoani? Pyh!

• samaa mieltä
        matikka kirjoitti:

Idioottejahan te olette!!!! Minä kysyin ihan tosissani, mutta te vain pelleilette!Jos keskiarvo on alle nelosen, niin sitten kirjoittajan älykkyysosamäärä on varmaan jossakin kehitysvammaisen älykkyysosamäärän tienoilla!

Kyllä kait sitä saa sanoa, mikä on oma keskiarvo... Minun oli viime vuonna 8.96 , eli ei mitenkään kauhean hyvä, mutta tänä vuonna nostin sen 9,43:een. Ihan hyvä keskiarvo, enkä pidä tuota mitenkään leuhkimisena. Jos teillä on niin kauheat arvosanat, ettei niitä kehtaa lausua ääneen, niin älkää sitten valittako, kun muilla menee paremmin. Paljon on pöljiä maailmassa...

• raija
        matikka kirjoitti:

Älähän kuule morkkaa kehitysvammaisten älykkyyttä...vaikka keskiarvosi on noinkin hyvä, kovin hyvä et ole arvostamaan erilaisia ihmisiä...

• Vieläkin_muistan

Vanhan yliopistoarvostelun aikaan kaikkien keskiarvo oli alle neljän. Tämä siksi, että korkein arvosana oli kolmonen. Eivätkä kolmoset aivan helpolla irronneet.

• MöhköfanttiXVI

Niin! Turha muita morkata, etenkään kun ei tiedä, eivätkä kehitysvammaiset ole muita huonompia! Tälläsen jälkeen ei ainakaan mua huvita niitä täällä jaella, kun joku uuno alkaa heti huutaa

• majj

Mitä hauskaa on tietää jonkun tuntemattoman keskiarvo? Vai halusitko vain hehkuttaa omaasi?

• joku

167 ja ½

• Pippeli

Mulla on 17cm

• Jussi

siinä kakkosen luokkaa

• jii

Mulla on ystävä, jonka peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli 9,9. Peruskoulun jälkeen ystäväni meni IB-lukioon, ja ylioppilastodistuksen pistemääräksi tuli 42/45. Lukion jälkeen hän pääsi heti ensimmäisellä yrittämällä kauppakorkeaan. Koskaan kyseinen ystäväni ei ole sanallakaan ylpeillyt omalla koulumenestyksellään eikä ole väheksynyt minun älykkyyttäni, vaikka oma koulumenestykseni on ollut suunnilleen seiskan luokkaa, joten menen sinä pikku matikkanero itseesi ja mieti onko keskiarvo muka joku ylpeilyn aihe!

• missy

joukossamme taitaa olla jonkinlainen nero *lol*

• mustalainen123

Minun keski arvo oli silloin joskus 50-60 luvun välilä 9.65
      Ja en pässyt opiskelemaan tekniseen kouluun.
      varmaan sy oli sinä kun olen Mustalainen

• aurinko128

Ei voisi vähempää kiinnostaa keskiarvosi. Totta tai ei. Nähty on,että monet hyvän keskiarvon omaavat hyytyvät jossakin vaiheessa ja ovat vain keskinkertaisia suoriutujia, jos sitäkään.

• tohtori2013

Lukion päästötodistuksessa 7,8

• uteliasurpo

Mistä kiikastaa, ettei ole puhdas kymppi? Ei se nyt niin vaikeaa voi olla, jos tosissaan opiskeluun panostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      309
      7062
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2106
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1317
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1186
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1106
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe