Pink Suomeen 12.11.2009...Paikkana Hartwall Areena...Pitääkö paikkansa? Vielä ei ole ainakaan vahvistettu missään, mutta huhuja liikkuu...
Pink Suomeen?
fanifani
3
1554
Vastaukset
- FAN
Joo näin mäkin kuulin. Ja ihan innoissani kuulemastani! Uskon kyl asian pitävän paikkaansa, ei kai ne julkasis tommosta ihan turhaan. Ja päivänki noin tarkkaan tietää ja et liput tulee myyntiin 9.3. Tiiä sit varmaks mut uskoo haluun et näin on homman nimi! Toivottavasti on pikkulinnut oikeessa tällä kertaa. :)
- Vastaus P!nk
Joo kyllä tulee Suomeen joskus marraskuussa. Nyt sitä mainostetaan tv:ssä.
- lippu.fi
,kenttäliput myyty kaikki, mutta muita on vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222