Anna minun surra
pieni hetki
Hukattua elämää
Ihmisiä
ja kaikkia nimiä
joita en enää muista
Kuin lauluja
joista muistaa vain alun
ja kertosäkeen
Hieman sävelkulkua
sieltä täältä
Ja jonain aamuna
huomaan hyräileväni
vanhaa melodiaa
Hukattua elämää
10
343
Vastaukset
- lindalinda1
En näytä Sinulle
suurinta tuskaani
en kipeimpiä jälkiäni
ne on piilotettu jokaiselta.
On paljon
mitä haluaisin unohtaa
mutta ne kulkee mukanani joka hetki
silti
hymyilen Sinulle
kuin minussa ei olisi mitään vikaa.
Hyräilen ne haikeimmat sävelet
niin ettei kukaan kuule ...- Mysteriet
Koskettava runo Sinulta!
Kiitos
- JOJO
En kuitenkaan muista! Tekstisi pukee sanat teoiksi
jotka kulkevat käsikkäin,EIVÄT SILTI HUKKAA ELÄMÄÄ!
Vaan rakentavat siltoja todellisuuteen! Toivottavasti en ollut liian tärkeilevä? Ei ollut tarkoitukseni.- Mysteriet
Wau - kiitos miljoonasti kauniista sanoistasi!
Et ollenkaan vaikuta tärkeilevältä =)
- kerppulintu
Ja niin aivan hiljaa,
nyt soi kitarain...
menneisyys - kuin kaunis vanha melodia, joka on jäänyt sieluun soimaan. Kuinka kauniisti ilmaisit sen, Mys !
kerppuli- Mysteriet
Ihmisen muisti on toisinaan niin sukkela... piilottelee nimiä ja kasvoja menneisyydestä ja tuo ne sitten taas esiin jossain, yleensä täysin "sopimattomassa" paikassa =)
Kiitos Sinulle!
Moi Mys..
Hienoa sanojen kääntöä.
Suru, elämän hukkaus seuraavassa lauseessa, vaikuttavaa.
Ihmisten tunnistus,jota muistojen vähyys stimuloi.
Siitä säveliin ja kertosäkeisiin.
Melodia aamulla huulilla oleva.
Mys,, Kaunista... Kuin sinä itse.
Tässä oli sitä jotain joka koskettaa.
Kiitos,, pidin todella paljon..
Sanojen määrä ei aina korvaa laatua.
ter Raimo- Mysteriet
Jestas!
Mitä kaikkea Sinä löysitkään runostani... olen aivan sanaton kauniiden sanojesi vuoksi =)
Kiitos - miljoona kiitosta ja hali päälle !
..täällä lukemassa runosi..
Hämäläistyttö kun oon, kirjoittaisin nyt, miten
tää kolahti, jos vain löytyis ne sanat.. ;)- Mysteriet
Hämäläistyttö - miljoonat kiitokset jälleen kauniista kommentistasi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568