Anna minun surra
pieni hetki
Hukattua elämää
Ihmisiä
ja kaikkia nimiä
joita en enää muista
Kuin lauluja
joista muistaa vain alun
ja kertosäkeen
Hieman sävelkulkua
sieltä täältä
Ja jonain aamuna
huomaan hyräileväni
vanhaa melodiaa
Hukattua elämää
10
328
Vastaukset
- lindalinda1
En näytä Sinulle
suurinta tuskaani
en kipeimpiä jälkiäni
ne on piilotettu jokaiselta.
On paljon
mitä haluaisin unohtaa
mutta ne kulkee mukanani joka hetki
silti
hymyilen Sinulle
kuin minussa ei olisi mitään vikaa.
Hyräilen ne haikeimmat sävelet
niin ettei kukaan kuule ...- Mysteriet
Koskettava runo Sinulta!
Kiitos
- JOJO
En kuitenkaan muista! Tekstisi pukee sanat teoiksi
jotka kulkevat käsikkäin,EIVÄT SILTI HUKKAA ELÄMÄÄ!
Vaan rakentavat siltoja todellisuuteen! Toivottavasti en ollut liian tärkeilevä? Ei ollut tarkoitukseni.- Mysteriet
Wau - kiitos miljoonasti kauniista sanoistasi!
Et ollenkaan vaikuta tärkeilevältä =)
- kerppulintu
Ja niin aivan hiljaa,
nyt soi kitarain...
menneisyys - kuin kaunis vanha melodia, joka on jäänyt sieluun soimaan. Kuinka kauniisti ilmaisit sen, Mys !
kerppuli- Mysteriet
Ihmisen muisti on toisinaan niin sukkela... piilottelee nimiä ja kasvoja menneisyydestä ja tuo ne sitten taas esiin jossain, yleensä täysin "sopimattomassa" paikassa =)
Kiitos Sinulle!
Moi Mys..
Hienoa sanojen kääntöä.
Suru, elämän hukkaus seuraavassa lauseessa, vaikuttavaa.
Ihmisten tunnistus,jota muistojen vähyys stimuloi.
Siitä säveliin ja kertosäkeisiin.
Melodia aamulla huulilla oleva.
Mys,, Kaunista... Kuin sinä itse.
Tässä oli sitä jotain joka koskettaa.
Kiitos,, pidin todella paljon..
Sanojen määrä ei aina korvaa laatua.
ter Raimo- Mysteriet
Jestas!
Mitä kaikkea Sinä löysitkään runostani... olen aivan sanaton kauniiden sanojesi vuoksi =)
Kiitos - miljoona kiitosta ja hali päälle !
..täällä lukemassa runosi..
Hämäläistyttö kun oon, kirjoittaisin nyt, miten
tää kolahti, jos vain löytyis ne sanat.. ;)- Mysteriet
Hämäläistyttö - miljoonat kiitokset jälleen kauniista kommentistasi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1313797Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va201773Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos271623Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3031440Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201413Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi411330Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy76998Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti16994Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä127944- 73858