30 miitti stadissa.. aika ilmoitetaan myöhemmin. Jos halukkaita laittakaa viestiä tänne.
30+ miitti
4
2042
Vastaukset
Eihän siinä mitään...Miitin voi toki järjestää kuka vaan, missä vaan, milloin vaan. Mutta kyllä varsinainen miitti-ilmoitus pitäisi olla vähän tarkempi ja mielellään tunnistettavalla nickillä laitettu. Mukana olen silti jos työtilanne sallii.
- johansaukko
Miekin voisin olla mukana ... ehkä, jos se kaikille sopii. Vaan vähän tarkemmin siitä pitää sopia ... paikka, aika ym .. ja kenen luona mie voin olla yötä ym. perusjutut. Youknow
- päivänsäde76
vai että miittiä pukkaa, melko jännä oli tuo esitystapa, mutta ei se mitn, kuhan enempi mahdollista infoa, ni ehkä sitä vois paikalle suoriutua jos tilanne sallii.
- Nolo ja nolo
Tään piti olla aprillipila mutta mä en ole päässyt koneelle laittamaan mitään ilmoitusta. Eli huono oli mun pila :( sori
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706