30 miitti stadissa.. aika ilmoitetaan myöhemmin. Jos halukkaita laittakaa viestiä tänne.
30+ miitti
4
2049
Vastaukset
Eihän siinä mitään...Miitin voi toki järjestää kuka vaan, missä vaan, milloin vaan. Mutta kyllä varsinainen miitti-ilmoitus pitäisi olla vähän tarkempi ja mielellään tunnistettavalla nickillä laitettu. Mukana olen silti jos työtilanne sallii.
- johansaukko
Miekin voisin olla mukana ... ehkä, jos se kaikille sopii. Vaan vähän tarkemmin siitä pitää sopia ... paikka, aika ym .. ja kenen luona mie voin olla yötä ym. perusjutut. Youknow
- päivänsäde76
vai että miittiä pukkaa, melko jännä oli tuo esitystapa, mutta ei se mitn, kuhan enempi mahdollista infoa, ni ehkä sitä vois paikalle suoriutua jos tilanne sallii.
- Nolo ja nolo
Tään piti olla aprillipila mutta mä en ole päässyt koneelle laittamaan mitään ilmoitusta. Eli huono oli mun pila :( sori
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897239- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2092403
- 412362
- 1232256
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401819