kertokaa mulle missä voi opiskella eläintenhoitajaksi. Mua kiinnostais tosi paljon päästä johonkin eläintarhaan eläintenhoitajaksi (Korkeasaari ti Ähtäri)... mitä koulutusta tartten ku tuskin pieneläinhoitaja koulutus riittää :)... eli minkä koulutuksen eläintarhojen hoitajat käyvät? ja missä kyseiseksi hoitajaksi voi opiskella
Eläintenhoitaja koulutus??? missä voi
1
1993
Vastaukset
- tuota joo...
Itse en oikeastaan tiedä onko noihin eläintarhan hoitajan ammattiin erillisiä opinto aloja, mutta luulisin että kun menee opiskelemaan ihan eläintenhoitajaksi niin sitten sieltä saa valita hetken opiskelun jälkeen mihin eläimiin haluaa itse suuntautua.
Kuten jo edellä sanoinkin en ole asiasta todellakaan varma. Ja koulut jotka itse tiedän tästä minun lähistöltäni ovat paimion maaseutuoppilaitos ja kemiössä axxel brusaby, joka on valitettavasti ruotsin kielinen mutta opiskelu näyttää kyllä olevan todella kattava. Itse tuonne kemiöön olisin halunnut lähteä opiskelemaan mutta ruotsiksi opiskelu voisi tehdä hieman tiukkaa.
Ehdotan kuitenkin että käyt koulusi opon juttusilla, hän kyllä osaa neuvoa ja opastaa missä päin koulutus paikkoja mahdollisesti on. Onnnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047