mutta Jumalan rakkaus lämmittää!
Hurautin nyt tällä mootoorikelkallani teidän iloksi/vai kiusaksi?/.
Vaihdoin nyt Sirkka-Iitan tähän Nadasjaan, vaihtelu virkistää, vai mitä?
Mutta Jumalan tykönä ei ole vaihteen varjoakaan:
Jaak.1:17
"Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, valkeuksien Isältä, jonka tykönä ei ole muutosta, ei vaihteen varjoa."
Tuiskua riittää,
11
289
Vastaukset
Juuri luin, kuinka sinulla ei ole rakkautta totuuteen ollenkaan, vaan ihan sama onko Jeesus Jumalan Poika ja Jumala vai onko hän enkeli Miikael, luotu.
Tuommoisella asialla olet täällä ihmisiä eksyttämässä kautta linjan.- Nadasja-emilia
Niin, minä en paljoa ymmärrä noista teidän jatkuvista riidoistanne, sillä minut on pelastettu, ainoastaan Jumalan armosta uskon, eikä viisauteni ansiosta. Ja vielä, että uskokaan ei ole omaa ansiotani, vaan sekin on Jumalan lahja.
Mutta anetaampa Jumalan Sanan jatkaa:
Tämä paikka avautui, joten annampa Jumalan Sanan puhua:
2 Kor.12:7
7 "Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa.
" Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan."
Luuk.18:7-8
7 "Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään." Nadasja-emilia kirjoitti:
Niin, minä en paljoa ymmärrä noista teidän jatkuvista riidoistanne, sillä minut on pelastettu, ainoastaan Jumalan armosta uskon, eikä viisauteni ansiosta. Ja vielä, että uskokaan ei ole omaa ansiotani, vaan sekin on Jumalan lahja.
Mutta anetaampa Jumalan Sanan jatkaa:
Tämä paikka avautui, joten annampa Jumalan Sanan puhua:
2 Kor.12:7
7 "Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa.
" Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan."
Luuk.18:7-8
7 "Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."Copypastaat päivät pitkät Raamatun jakeita netiltä. Minkäs takia niitä pastaat, kun oman opetuksesi mukaan ei ole mitään väliä, miten Raamattun paikkoja.
Vai onko asia niin, että pääasia, että aina tulkitaan adventismin mukaan!
Yhä harrastat tuota peukalonpaikkatouhua, vaikka sitä kautta juuri sait korvasyyhyysi väännettyä vastauksen, että Jumala muka haluaa sinun olevan adventismia mainostamassa ihmisille.
Ihan kuin Jumala käskisi ihmistä eksymään ja eksytystä puolustamaan sekä levittämään.
Mutta Jumala ei katso ihmiseen ja vaikka sinä kuinka komentaisit Jumalaa olemaan tuomitsematta harhaoppia adventismia, koska sinun sukulaisesi ja kaverisi ovat adventisteja.
Ihan turha sinun on selitellä, että olet muka Jumalalta saanut sapattisi, adventismin edistämistouhusi yms. Ne ovat omalta lihaltasi tai peräti adventismin eksyttävältä demonihengeltä, jota et halua tunnustaa demonihengeksi.- Nadasja-emilia
uskova_1 kirjoitti:
Copypastaat päivät pitkät Raamatun jakeita netiltä. Minkäs takia niitä pastaat, kun oman opetuksesi mukaan ei ole mitään väliä, miten Raamattun paikkoja.
Vai onko asia niin, että pääasia, että aina tulkitaan adventismin mukaan!
Yhä harrastat tuota peukalonpaikkatouhua, vaikka sitä kautta juuri sait korvasyyhyysi väännettyä vastauksen, että Jumala muka haluaa sinun olevan adventismia mainostamassa ihmisille.
Ihan kuin Jumala käskisi ihmistä eksymään ja eksytystä puolustamaan sekä levittämään.
Mutta Jumala ei katso ihmiseen ja vaikka sinä kuinka komentaisit Jumalaa olemaan tuomitsematta harhaoppia adventismia, koska sinun sukulaisesi ja kaverisi ovat adventisteja.
Ihan turha sinun on selitellä, että olet muka Jumalalta saanut sapattisi, adventismin edistämistouhusi yms. Ne ovat omalta lihaltasi tai peräti adventismin eksyttävältä demonihengeltä, jota et halua tunnustaa demonihengeksi.joten kiitos seurasta ja hyvää yötä, nuku hyvin!
Nadasja-emilia kirjoitti:
joten kiitos seurasta ja hyvää yötä, nuku hyvin!
Olipa hyvä, että sinunkin paatunut omatuntosi jostain saa väräyksen.
Sinä katsot ihmiseen, sukulaisiisi ja ystäviisi etkä Jumalaan. Painukoot tuo sinun omaatuntoasi polttamaan kunnes teet parannuksen.
Ehkäpä vielä tulee se päivä, että totuus vie voiton adventisteista sinunkin elämässäsi. Saas nähdä.- Vahvistaja+
Nadasja-emilia kirjoitti:
joten kiitos seurasta ja hyvää yötä, nuku hyvin!
Olet valinnut Hyvän osan, jota sinulta ei oteta pois. Älä lannistu Sielun vihollisen kiusaukseen. Vihollinenhan aina vihastuu siitä, kun ihminen tekee oikean valinnan. Eihän Jeesuskaan kaskaan kääntynyt vihollisensa palveliaksi. Eikä Paavalikaan koskaan vaihtanut vihollisen Jumaluuteen APT mukaan. Hän vietti Koko elämänsä ajan joka ikisen sapatin. Raamattu todistaa, että paavali oli uskollinen Jumalalle ihan loppuunsa asti.
Kun aikaa oli kulunut Paavalin kuolemasta noin 250 vuotta. Luopumus tuli seurakuntaan ja Paavalin antama perintö alkoi unohtua. Kristityt vaihtoivat Jumalansa palvonnan Keisarin suosittelemalle auringon päivälle. Jumalan ja hänen kansansa välinen sapatti mitätöitiin ja sille annettiin oman aikansa Piispojen tomesta Juutalaisten Sapatti. Näin koetettiin oikean Jumalan palvojat hiljalleen tuhota. Kaikesta vainosta huolimatta Jeesus Kristillisyys on säilynyt elossa aivan meidän päiviimme asti. Jäännöshän tästä on luvattu jäävän jäljelle. Tarkoitan oikeasta Kristillisyydestä. Onhan oikea Kristillisyys vieläkin elossa! Pysy vahvana loppuun asti Nadsja-Emilia. uskova_1 kirjoitti:
Sinä katsot ihmiseen, sukulaisiisi ja ystäviisi etkä Jumalaan. Painukoot tuo sinun omaatuntoasi polttamaan kunnes teet parannuksen.
Ehkäpä vielä tulee se päivä, että totuus vie voiton adventisteista sinunkin elämässäsi. Saas nähdä.Silloin ei ole mitään hajaannusta eikä epäsopua,sillä kaikki ihmiset ovat keskenään rauhassa, Jumalan ylivuotavan rakkauden tyydyttäminä.
Riidan halukin on pyyhkäisty pois, samoin jokainen katkeruuden juurikin. Profeetta sanoo:
Silloin minä muutan puhtaiksi kansain huulet, niin että ne kaikki rukoilevat Herran nimeä, palvelevat häntä yksimielisesti.Sef:3:9.
Tyytyväisyys täyttää jokaisen sydämmen, Epäpyhä kunnianhimo, kateus, ja epäluulo ovat siellä tuntemattomia. Siellä ei ole mitään anteeksi pyydettävää, ei epäystävällisiä sanoja,vaan rakkaus vallitsee jokaisessa sydämmessä iankaikkisesti.
Mutta kaikkea muuta iloa suurempi on lunastetuille heidän Vapahtajansa läsnäolo, ja pysyväinen yhteys hänen kanssaan.Eikös tämä ole meillä kaikilla uskovilla tavoitteena?- että näytit taas
uskova_1 kirjoitti:
Ehkäpä vielä tulee se päivä, että totuus vie voiton adventisteista sinunkin elämässäsi. Saas nähdä.todellisen minäsi - täynnä panettelua ja riidan halua.
anne-elina kirjoitti:
Silloin ei ole mitään hajaannusta eikä epäsopua,sillä kaikki ihmiset ovat keskenään rauhassa, Jumalan ylivuotavan rakkauden tyydyttäminä.
Riidan halukin on pyyhkäisty pois, samoin jokainen katkeruuden juurikin. Profeetta sanoo:
Silloin minä muutan puhtaiksi kansain huulet, niin että ne kaikki rukoilevat Herran nimeä, palvelevat häntä yksimielisesti.Sef:3:9.
Tyytyväisyys täyttää jokaisen sydämmen, Epäpyhä kunnianhimo, kateus, ja epäluulo ovat siellä tuntemattomia. Siellä ei ole mitään anteeksi pyydettävää, ei epäystävällisiä sanoja,vaan rakkaus vallitsee jokaisessa sydämmessä iankaikkisesti.
Mutta kaikkea muuta iloa suurempi on lunastetuille heidän Vapahtajansa läsnäolo, ja pysyväinen yhteys hänen kanssaan.Eikös tämä ole meillä kaikilla uskovilla tavoitteena?Mitäs ihmettä höpiset?
Vuosikymmenestä toiseen te adventistit vouhotitte Pitcairn saaresta, kuinka se on taivas maan päällä, kun siellä asuu vain adventisteja.
Sitten kävi ilmi, että sukupolvesta toiseen nuo "paratiisilaiset" olivat pyhittyneen luonteensa kanssa raiskanneet pikkutyttöjä kolmivuotiaasta alkaen!
Siinä sinulle taivasta maan päälle! Ehkä ei kannattaisi sitä adventismia mainostaa eikä sen puolustelijoita kehuskella.- adventisteista,
uskova_1 kirjoitti:
Mitäs ihmettä höpiset?
Vuosikymmenestä toiseen te adventistit vouhotitte Pitcairn saaresta, kuinka se on taivas maan päällä, kun siellä asuu vain adventisteja.
Sitten kävi ilmi, että sukupolvesta toiseen nuo "paratiisilaiset" olivat pyhittyneen luonteensa kanssa raiskanneet pikkutyttöjä kolmivuotiaasta alkaen!
Siinä sinulle taivasta maan päälle! Ehkä ei kannattaisi sitä adventismia mainostaa eikä sen puolustelijoita kehuskella.vaan helluntalaisista! Tämä ON VAKTA!
adventisteista, kirjoitti:
vaan helluntalaisista! Tämä ON VAKTA!
Kuinka kehtaat ujuttaa tuommoista julkiselle palstalle, kun joka iikalla, joka tuon juttusi lukee on internet-yhteys ja hän voi lukea aiheesta.
Joka ainoa oli adventisti. Eikä saarella edes asunut helluntailaisia.
PITCAIRN ISLANDER RELIGION STATS: Both
Religions
Seventh-Day Adventist 100%
http://www.nationmaster.com/country/pc-pitcairn-islands/rel-religion
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389