Tanssin tähän aamuun

kaaru

auringon säteet nuolevat ihoani
joka palaa karrelle Sinusta
tanssia en voi lopettaa

heittäydyn himojeni valtaan
kuolen käsivarsillesi.

kutsuvan veikeä katseesi
vie meitä kuumin rytmein
kiinni toisissamme

intohimoa täysi
kiihkeä vartalosi
vartaloani vasten

tunnemme rytmin
meidän sydänten.
ne sykkivät kuumana
tanssin tahtiin

ne sykkivät intohimolle

10

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Tämä runosi kyllä räväyttää umpeen muurautuneet gasellin silmäni auki ja herättää rainais,,jumalallisen ruum..öhh..enivei, henkiin! ;)
      köhöm...Guuma tango vie, kaikki muu häviää, vain rytmi ja sen kiihko,,,Voi voi minne viekään...
      *ny Murukulta nipistää simmut kiinni* mielikuvaprojektori laitetaan tässä vaiheessa kiinni!
      ja kiitetään kauniisti voimakkaasta runostasi! Ja taidankin aloittaa oman tanssini jotenka,,,askel askel hyppy, askel askel hyppy ja pyö-räh-dys ym-pä-ri.... 'kopskolikoli'...*cwwwrxtqw*..ee mittää...

      • kaaru

        synty mun ikuisesta unelmasta, kun kattelin noita latinotansseja sunnuntaina. Mie reppana haluaisin aina vain olla mukana kiihkeissä tansseissa, niin minä haluaisin. Oisinpa nuori, niin voisin alkaa oikein tosissaan sit harrastaa, nuorena kun siihen ei ollut edes mahdollisuutta ei ees kansantansseihin.

        askel askel hyppy, kokeilen sit aina välillä lenkillä, kokeilin sitä pari vuotta sitten tuolla luistimien kans jäälläkin, mutta sitte tuli tolkku, entäs jos:)))


      • *MURUKULTA*
        kaaru kirjoitti:

        synty mun ikuisesta unelmasta, kun kattelin noita latinotansseja sunnuntaina. Mie reppana haluaisin aina vain olla mukana kiihkeissä tansseissa, niin minä haluaisin. Oisinpa nuori, niin voisin alkaa oikein tosissaan sit harrastaa, nuorena kun siihen ei ollut edes mahdollisuutta ei ees kansantansseihin.

        askel askel hyppy, kokeilen sit aina välillä lenkillä, kokeilin sitä pari vuotta sitten tuolla luistimien kans jäälläkin, mutta sitte tuli tolkku, entäs jos:)))

        tähän videon olen aivan myyty!! *huoh*.........

        http://www.youtube.com/watch?v=Y_PIadFsvDk


      • kaaru
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        tähän videon olen aivan myyty!! *huoh*.........

        http://www.youtube.com/watch?v=Y_PIadFsvDk

        Mistä tiesit, mun favorite singer, katso vaikka mun linkit. OOn tätä tanssinut joskus kotibileissä, mulla on Cohenin kasetti silloin, nyt mulla on muutama cd, ja ei nyt puhki kuunneltu ...ei paljon muutakaan.

        Nyt en pystynyt kuuntelemaan loppuun, jäi kone jumiin...varmaan mun mielikuvat taas laukkasi...he

        Thanks...


    • Minanoita

      No johan sie hikisellä
      runolla aamusi avasit =)))tirsk!
      Mittee sie nyt noin kuumiin
      rytmeihin oot heittäytynyt??

      Huh huh sanoo noita ja poistuu
      virnistellen takavasemmalle!!!

      • kaaru

        mie rakastan tanssimist ja ootan sit kavaljeerii varmoin ottein viemään mut tanssin kiihkoon:..nauraa.

        Kiits Noitiz;)


    • Pitäskö tanssikengät esin jalkaani laittaa.
      Otsikkos ovesta kun sisään käyn.

      Kevättä sielä jo noin pitkällä,
      "auringon säteet nuolevat ihoani
      joka palaa karrelle Sinusta
      tanssia en voi lopettaa"

      Kevät se vaan kääntää,
      katsomaan aurinko lämmittää.

      kaaru

      Aurinko kulta ei täälä näy,
      jospa jo huomenna kurkistelis,
      sois lämpöään herättelis.

      Liisa hymyn kera kiittelee ja
      katselee Sinun kiihkeää tanssias.

      • kaaru

        ...mulla on nyt pari vuotta nuo punaiset tanssikengät oottanee taas pyörteisiin lähtöö...oikein nahkapohjat:)

        mutta...mutta, sitä kiihkee tanssittajaa jää oottaan tää ja jos ei tule, niin ei sitten. Nautitaan vain tästä päivästä ja ootellaan sit kesää. Kiittää sanoistasi Sinua;)


    • ...Pistän soimaan Mattia ja Teppoa sulle...
      Mä tanssin hullun lailla koko illan koko yön..
      Mieti mitä se tuo tullessaan *hymy* =)

      • kaaru

        en nyt niin Matin ja Tepon fani ole, mutta muistaakseni Mäntsälän lavalla olen tanssinut heidän tahtiin pari - kolme vuotta sitten. Ei siellä vain voinut koko yötä tanssii:)))

        Huomenia tähän aurinkoiseen päivään;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe