Kun avaan tyhjän sivun näytölle (word 97-2003 asiakirja)
ja yritän liittää siihen tiedostosta asiakirjaa (word 97-2003 asiakirja)
niin asiakirjan(22 sivua) sivut menee sekaisin.
Siis ylä ja alatunnisteet varmaan jotenkin väärin.
heti jo ensimmäisestä sivusta jää puuttumaan osa tekstistä.
Onko minulla joku asetus ihan poskellaan joka muuttaa sivun muotoa kun yritän tallentaa sitä.
Tuon asiakirjan klikkaamalla lisää painiketta ja sen jälkeen objekti nappulaa ja sitten lisää teksti tiedostosta ja sitten valittu asiakirja ja sitten lisään sen. Tulee ruudulle mutta sekaisena.
Ohjelma on word office 2007
asetus väärin
2
451
Vastaukset
- muuutokesta
Asiakirja jonka sivulle liitän muuttu jotenkin erillaiseksi tekstin ja aseettelun osalta. Eli ei säilytä muotoaan.Voiko se olla jotenkin liian isossa muodossa tallennettu että nyt kun sen siirtää niin se ei mahdukkaan siihen sivulle?
Vaikeaa aloittelevalle...- niin voi onnistua
Ainakin näin
Lisää osanvaihto ensimmäisen osan loppuun ja poista ylä/alatunnisteessa "linkitä edelliseen"-valinta käytöstä. Lisää sen jälkeen teksti uudesta tiedostosta
Napsauta Lisää-välilehden Teksti-ryhmän Objekti-vaihtoehdon vieressä olevaa nuolta ja valitse Teksti tiedostosta.
Etsi Lisää tiedosto -valintaikkunassa haluamasi tiedosto ja kaksoisnapsauta sitä sitten.
Seuraavaksi joudut vaihtamaan toisen osan 1. sivun sivunumero ykköseksi (tai mikä se oli) Muotoile sivunumerointi -kohdassa
Tämä tapa säilyttää ainakin toisen osan tekstimuotoilut ja sivunumerot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4791735Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151309- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19866- 50840
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722