Suomalainen banaanipuu?

miljoonapulu

On tämä Suomi ihmeellinen maa.

Tapahtui tänä päivänä.

Mää olin lenkil ja vähä enne lenkin päättymist (eli ennen ku olin omal kotioveel) mää näi jottai eriiskummallist. Jota en viäläkkää ol unhottan; koivupuun alla ol banaani.

Mite se ol mahrollist; koivupuu ol kasvattan yhe banaanin. :)

19

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N-iCeFlower

      helekkarissa sä oot alkanu kirjottaan murteella? Tuohon banaanipuuhun en osaa ottaa kantaa..

      • miljoonapulu

        Ai kirjootanko mää murteella :) ?
        Tykkään eri murteista.
        Välillä tuo murretyyli pukkaa pintaan ihanku huomaamatta ja sitten välillä kyllä huomaten ;)


    • hankkia tuon

      rahapuun,sitten ei tartte olla rahatta.

      • kylmäsavulohipuita ? *miettii ja nuolaisee suupieliään*


      • miljoonapulu

        Niinpä niin. Hyvin päätelty; rahapuu tuottaa rahaa. Niin sitten ei olla rahatta.

        :)


      • miljoonapulu
        TaikisN kirjoitti:

        kylmäsavulohipuita ? *miettii ja nuolaisee suupieliään*

        ...kylmäsavulohipuu? Kylmäsavulohi herkkua.

        Niin mäkin aloin nuolaista omaa suupieltäni.

        Toinen herkku mikä tuli mieleeni: mäti. Herkkua ainakin mun mielestä. Nam :)


      • miljoonapulu kirjoitti:

        ...kylmäsavulohipuu? Kylmäsavulohi herkkua.

        Niin mäkin aloin nuolaista omaa suupieltäni.

        Toinen herkku mikä tuli mieleeni: mäti. Herkkua ainakin mun mielestä. Nam :)

        jatkaen, olisipa mätipuu :DD

        Mätiä ei ole tullutkaan syödyksi sitten lapsuuden, silloin sitä sai yllinkyllin kun isä oli innokas verkkokalastaja.


    • sivupersooNaNa

      Katsoitko puuhun ehkä siellä korkeasaaresta karannut apina tai naapurin mies.
      Ressukka oli laitettu ulkoruokintaan,;=)

      • miljoonapulu

        Tarkistus jäi tekemättä ;) . No en huomannu kattoa,voi harmi.

        No kukahan sen sitten sinne ulkoruokintaan laittoi. ;)

        Mä käyn kattomas viäl tänään. ;)


    • Stuidu.vm.61

      Ilokseni voin ilmoittaa, että olen varannut sinulle ajan optikolta. Se on sitten su 1.3.2009 klo 05:20 siinä pääkadun varrella olevassa vanhassa puutalossa, siis siinä jota nämä "Takaisin puuhun" -viherpiipertäjät suojelevat.

      No nyt sinulla herää kysymys, että kuinka banaani ja optikko stemmaavat. Selitys: Näit harhoja ja lasiesi uusinnan aika on tullut.

      Terv: St.

      • miljoonapulu

        Ai, onko optikkoliikkeet nykyään sunnuntaisin auki? Menen heti tuona ajankohtana. :)

        Ihan aikuisen oikeasti mulla on mielessäni hankkia uudet silmälasit. Mutta kenet saan sponsoriksi? :)

        Tuleksää mun kaa sin ettei mua sit peloota ku se o mul iha uus paikka? :)


    • Oltsu.L

      Mut jos se Banana oli silleen kiero.. kurvilla, ni se pitää nakata roskiin, ku EU ei hyväksy sellasii:)

      Ja tollasii täällä kerrot, nyt EU päättää et koivut pitää juhlavasti julistaa Bananapuuksi, mist me sit vihdat tehdään.

      Täh? :)

      • miljoonapulu

        Tota noi nii mä en muista suoraa banaania nähneeni. Kyll joo se ol kiero Banana, muistan sen.

        Joo ei EU hyväksy sellast ne o siäl nii turhan tarkooi niitte muotoseikkojen kaa.

        Nii-i Eu voi hyvin julistaa koivut Bananapuiksi, nehän julistaa siel mitä tykkäävä. Ja sitt EU-maitte o pakko totel. Onk se oikke?
        Nii mikä muu olis hyvä vihtapuu koivun tilal :)?
        Ehrootuksia? :)


    • Samaa sorttia kun siemenettömät appelsiinit ja muut.

      • miljoonapulu

        Mutt eix jotku autoot oo hybridejä? Hmm . :)


    • gg-10

      Maamme armahin Suomeni maa.

      • miljoonapulu

        Gyl mie siut uskon ;) .

        No nii onkii noi just :) . Heh .


    • Adria

      Banaanipuu. Se vaan halusi naamioida ittensä björkkikseksi, ettei kaikki heti pölli sen banaaneja. No yksi putos vahingossa.

      • miljoonapulu

        Tuo ei tullut mieleenikään. Hyvä; uutta näkökulmaa asiaan. Heh :)

        Toi oli hauska.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe